TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
146
perşembe günü ben de 2012 sarı apachem ile aranıza katıldım. yalnız plaka hariç 4150 liraya anlaştık. plaka dahil 4350-4400 oluyor. biraz fazla gibi. coşkun seninki 2011 model mi, 2012 mi? bir de nereden aldığını söyleyebilirsen sevinirim.

kardeş bende daha 1 hafta olmadı alalı iskenderun binbaylar motordan aldım 2012 model siyah gidon yani son parti aldım. önce benden plaka dahil 4.400 istediler sıkı pazarlıkçıyımdır 4.200 e plaka dahil 12 taksitte anlaştım
 
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
164
teşekkürler arkadaşlar. coşkun valla ne diyeyim çok güzel fiyattan kapmışsın. hayırlı uğurlu olsun, tekerin düz bassın. :)
mehmet gemli fotolar çok güzel. profesyonel bi makine şart sana :p
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Eyvallah sağolasında daha şu an ona ayıracak param yok :) telefonla idare ediyoruz fena da değil hani :)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Karbon çok sık bı olay bende düşünüyorum ön kafa ve camurluk arkasına.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Dün ilk kez bi rtr150 kullandim 15 km gitmişimdir..1 senedir hiç motora binmemiştim baya iyi geldi çokta sevdim..düzde 125 gördüm roket gibi mübarek beni etkileyen tek yani deposu ayrica :p
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Sanada bir apache alalım kanka yakışır vallahi etkilenmen normal apacheden
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
146
teşekkürler arkadaşlar. coşkun valla ne diyeyim çok güzel fiyattan kapmışsın. hayırlı uğurlu olsun, tekerin düz bassın. :)
mehmet gemli fotolar çok güzel. profesyonel bi makine şart sana :p

Allah herkese kazasiz belasiz surus nasip etsin motorsiklet uzerinde bilincli olmak gerekir kimsenin gazina gelmemeliyiz ben iskenderundayim burada motor kullanimi cok yuksek ve motor uzerinde serserilik yapanlarda bir hayli cok. Bunlar yuzunden motorsiklet imajimiz lekeleniyo burda. Daha dun aksam onumde bir kaza oldu dortyol agziydi araba scooter motoru pert etti surucu hastanelik oldu. Motorsiklet uzerindeyken evde bizi bekleyenleri dusunup ona hareket edelim.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Dün ilk kez bi rtr150 kullandim 15 km gitmişimdir..1 senedir hiç motora binmemiştim baya iyi geldi çokta sevdim..düzde 125 gördüm roket gibi mübarek beni etkileyen tek yani deposu ayrica :p


kanka bakınıp sanada alacaz bir apache...... bu arada motoru getirirkende bir sürat denemesi yap ama plakayı kapat mümkünse...
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Selamlar Dostlar .. Bu araLar Sadece okuyucu konumundayım Pek vaktim olmuyor işyerinde Telefondan takip ediyorum o kadar . :) Yeni Alan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun bu arada motorları ..gelmişken bi kaç resimde benden olsn geçenki Konya-Çatalhöyük gezimizden .. o gün 200 km ye yakın yol yaptık yarısı kontak kapatmadan gayet zevkliydi ..

5ddq9.jpg


5dds8.jpg


Hani Soruyorya Bazıları 1.90 üzeri adamda apache nasıl duruyor diye .. beraber gittiğimiz arkadas 1.95ti .. Bakın kendiniz karar verin fakat bence biraz oyuncak kalıyo o kalıptaki adama :D

5ddtz.jpg


5ddvt.jpg


5ddxx.jpg


5ddzc.jpg


5df2s.jpg


5df15.jpg


5df4m.jpg


5df75.jpg


5df8x.jpg


5dfcq.jpg


Gece Dönerken İlk kez Sıkıştırdım motoru 2 kişiyle Bu hıza ulaşabildik .. Daha gideri vardı ama kaza olmuştu polis fln vardı basmak istemedim .. :) Rodaj bitti kafam rahat artık .. Daha Zevkli geliyor Apache ..

5dfg0.jpg





Bide Dün yağmurluydu dikkat etmeme rağmen kalkışlarda çok az meyil olsa bile teker kayma yaptı korka korka gittim geldim .. Değiştirmek şart artık bende buna taraftarım :D Sürç-i Lisan ettiysek affola .. İyi forumlar görüşmk üzre apache severler , dostlar .. :)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Eyvallah sağolasında daha şu an ona ayıracak param yok :) telefonla idare ediyoruz fena da değil hani :)
çok güzel çalışma olmuş Mehmet, aklıma yattı bende yapacağım. ufak yatmadan dolayı koruma demiri kırılıp ön çamurluk alt kısmındaki plastiği çizmişti karbon kaplayıp bu sorunu halletmiş olurum.
göstergenin altınıda kaplasaydın gidon bölgesini.
buarada ön korkuluğa fazla güvenmeyin sağlam değil ve ince bi metalden oluşuyo, ustam bile dedi kaynak atsak boşa atıcaz gibi çok ince dedi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:36 ----------

göstergeyi boyama veya kaplama ile bu şekilde yapsak nasıl olur sizce ?? bu 160 veya 180 modelin göstergesi olması lazım

 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
2 kişi 130 gayet güzel. ama rölanti biraz yüksek gibi.

Bi ara cikip tek basima zorlicam bakalim ne kdri görcez .. Rolantiyi gecen ay 2bine cekmistim sabah jiklesz calismiodu stop ediodu konyanin havasi biraz sakat .. Bi kac haftadir iyi tek marsta calisiyo rolantiyi 1500e cekerm tekrar ..
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
146
selam arkadaşlar bir şeyler sormak istiyorum. öncelikle bizim bu motorlarda devir kesici varmı varsa nasıl iptal edebiliriz. bide ben motoru aldığımın 2. günü 120 i görmüştüm ve şu an motor 450 km de az önce otobanda yine biraz zorlayım dedim 115 i geçmedi. aynı zamanda devir saati 8000 den yukarı çıkmıyo ve son gaz giderken yani 5. vitesle 8000 devirde 115 le giderken sanki arkadan biri motoru tutup tutup bırakıyo gibi silkeliyo ne yapmam lazım cevap veren arkadaşlar olursa sevinirim. o iki kişi 130 yapan arkadaş nasıl yapmış merak ettim
 
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
164
coşkun henüz 450 km'deki motoru fazla zorlama bence. bir de her zaman 120'yi göremeyebilirsin bu normal. bazen düzde 120'yi geçer, bazen 110'da tıkanır. önceki motorumdan biliyorum. rüzgar acayip etkiliyor.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
selam arkadaşlar bir şeyler sormak istiyorum. öncelikle bizim bu motorlarda devir kesici varmı varsa nasıl iptal edebiliriz. bide ben motoru aldığımın 2. günü 120 i görmüştüm ve şu an motor 450 km de az önce otobanda yine biraz zorlayım dedim 115 i geçmedi. aynı zamanda devir saati 8000 den yukarı çıkmıyo ve son gaz giderken yani 5. vitesle 8000 devirde 115 le giderken sanki arkadan biri motoru tutup tutup bırakıyo gibi silkeliyo ne yapmam lazım cevap veren arkadaşlar olursa sevinirim. o iki kişi 130 yapan arkadaş nasıl yapmış merak ettim
iyide sizin motor daha rodajdakitapçıkta ilk 1000 km 50 yi geçmeyin diyor ileride çok başınız ağrır bende uymaktafayda var Enes alalı kaç ay oldu kim bilir kaç km yapmıştır
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
motor çok yeni olmasina rağmen internette neden bu kadar fazla ilan var sizce sebebi nedir..ayrica bu sari renk hiç tutulmayan bi renkmidir ben ikinci el alacağim için renk pek mühim değil temez olsun yeterde satarken sorun olur mu..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst