- Katılım
- 29 Nis 2012
- Mesajlar
- 146
perşembe günü ben de 2012 sarı apachem ile aranıza katıldım. yalnız plaka hariç 4150 liraya anlaştık. plaka dahil 4350-4400 oluyor. biraz fazla gibi. coşkun seninki 2011 model mi, 2012 mi? bir de nereden aldığını söyleyebilirsen sevinirim.
kardeş bende daha 1 hafta olmadı alalı iskenderun binbaylar motordan aldım 2012 model siyah gidon yani son parti aldım. önce benden plaka dahil 4.400 istediler sıkı pazarlıkçıyımdır 4.200 e plaka dahil 12 taksitte anlaştım