TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Evet bende onu düşündüm hangi motor olursa olsun istediği kadar rahat olsun sabit oturma herzaman yorar bunu düşündüm, ikinci el zayıf ama satılmayacak diye bur kanun yok sanırım biri aynı gün satılır digeri bir haftada sayılır mantığında bisey sanırım
cbf e göre geç satılabilir haklısın, tvs yi bilen yok hala çin malımı diyen var, tahminim bu yaz iyice yaygınlaşır ve piyasası genişler ikinciel piyasasıda büyür, yan sanayi parçada yaygınlaşır.
3 sene önce aynı muhabbetler cbf için yapılıyodu, parçası pahalı falan derdik
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
heleki birde yeni kasa modeller gelsin. tvs rakipsiz olur Türkiyede. Hindistanda çeşit çeşik modeller var gelecekse gelsin artık 160 mı 180 mi 200 mü abs mi her neyse bir sürü getirilmesi gereken model var. hepside birbirinde güzel.
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Olmadı şimdi.. Ben tvs ile sehir ici kullanım ve hafta sonu iki kisi ufak gezilere katılmayı ve seneye yaza dogru satip buyutmeyi düşünüyordum.. Oklar cbf'i gösterdi sanırım...
Sen apacheden şaşma aha bu elimdeki 5. cbf benim hepsi aynı zevksiz tipsiz odun gibi motor tek güzel yanı kendi sınıfının en rahat motoru olması gerisi hikaye ha birde apacheden fazla yakıyor
di-ZVJ1.jpg
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
arkadaslar bugun karamursel gezısındeydım ama daha sonra ayrılıp mangal yapmaya asker arkadasımın evıne gectık ıkı arkadas ıle suprız aslında plansızdı yani sanırım gezı sarmadı da devamlı yanımdan son hızla gecen bı kros vardı zaten donuste kazamı yapmıs ne olmus bılgım yok baya canımız sıkıldı hanımlaa dedım kacalım bız tuyduk:bounce:

işte resımler







 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
146
selam ben iskenderundan coşkun. tvs apache rtr 150 konusunu uzun zamandan beri takip ediyorum. askere gitmeden önce 3 motor değiştirdim ve sonuncu motorum kanuni windy s 125 imi askere gittiğimden dolayı satmıştım şimdi askerden geleli 5 ay oluyor motor araştırıyordum en son ybr 125 ile apache arasında kaldım ve artık yarın iskenderun binbaylar motordan apache almaya karar verdim son yorumlarınızı yazarsanız sevinirim. ben motor konusunda çok hassasım kesinlikle ikinci el almam. bu arada vitesli motor konusunda kendime çok güvenirim. kanunim varken bisiklet gibi kullanırdım yani motor bana değil ben motora hükmederim. servise sadece garanti kağıdını kaşe bastırmaya giderdim kesinlikle servise el sürmezdim. her türlü arızasını ben giderirdim elim yatkın ve çok iyi anlarım mesleğim gereği. parça, yağ filtre vs. vs. değişmlerini ben yapardım. iki sene kullandım satarken sıfır gibiydi motor baya bi hassasım yani. ve yarın apache kapımda olucak motorsuzluk hasretim sona eriyor..
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
ee kararını vermıssın zaten bıze hayırlı olsun demek duser
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
yebniler süpermiş çıkarsa bunu satar onu alırım:queen:bugün motordn gelen sesi fark ettim önceki sayfalarda tigrinanın dediği ses bende de var ne yapsam bilemedim servise gidip söktürsem mi motoru yoksa elletmesem mi

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:49 ----------

selam ben iskenderundan coşkun. tvs apache rtr 150 konusunu uzun zamandan beri takip ediyorum. askere gitmeden önce 3 motor değiştirdim ve sonuncu motorum kanuni windy s 125 imi askere gittiğimden dolayı satmıştım şimdi askerden geleli 5 ay oluyor motor araştırıyordum en son ybr 125 ile apache arasında kaldım ve artık yarın iskenderun binbaylar motordan apache almaya karar verdim son yorumlarınızı yazarsanız sevinirim. ben motor konusunda çok hassasım kesinlikle ikinci el almam. bu arada vitesli motor konusunda kendime çok güvenirim. kanunim varken bisiklet gibi kullanırdım yani motor bana değil ben motora hükmederim. servise sadece garanti kağıdını kaşe bastırmaya giderdim kesinlikle servise el sürmezdim. her türlü arızasını ben giderirdim elim yatkın ve çok iyi anlarım mesleğim gereği. parça, yağ filtre vs. vs. değişmlerini ben yapardım. iki sene kullandım satarken sıfır gibiydi motor baya bi hassasım yani. ve yarın apache kapımda olucak motorsuzluk hasretim sona eriyor..
hadi hayırlı uğurlu olsun:cherry:
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
146
yebniler süpermiş çıkarsa bunu satar onu alırım:queen:bugün motordn gelen sesi fark ettim önceki sayfalarda tigrinanın dediği ses bende de var ne yapsam bilemedim servise gidip söktürsem mi motoru yoksa elletmesem mi

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:49 ----------


hadi hayırlı uğurlu olsun:cherry:

motorun içinden ses gelmesi hiç başıma gelmedi yalnız rampa aşağı inerken gazı aniden kestiğimde tak diye çok sert bi ses geliyodu incelemem sonucu arka jant göbeğinden geldiğini farkettim. jantı çıkarıp göbeği açtığımda kaprin lastiğinin pert olduğunu gördüm (teker yapmaktan dolayı) kaprini değiştirdim ses gitti. sende iyi incele o ses motorun içinden gelmiyo olabilir.
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
motorun içinden ses gelmesi hiç başıma gelmedi yalnız rampa aşağı inerken gazı aniden kestiğimde tak diye çok sert bi ses geliyodu incelemem sonucu arka jant göbeğinden geldiğini farkettim. jantı çıkarıp göbeği açtığımda kaprin lastiğinin pert olduğunu gördüm (teker yapmaktan dolayı) kaprini değiştirdim ses gitti. sende iyi incele o ses motorun içinden gelmiyo olabilir.

Aynen benimde kaplin lastiğinden ses geliyo tekerde yapmadım hiç :) sert kalkışlardan dolayı olsa gerek gazı kesip gaz verdiğimde sürekli çıkıyor arttı son zamanlarda.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
kaprin lastiklerini orjinal almıyorum ben... gidiyorum bir elektirikli motor mazemesi satan yere(fabrikalarda kullanılan motorlardan bahsediyorum) ordan alıp takıyorum..pendik te şalter ticaret tte var..daha uygun ve uzun ömürlü oluyor.............
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
27
arka sağ taraftaki amortisörden ses geliyor, ne yapmak lazım (nasıl anladığıma gelince 4-5bin devirde ses yaıyordu, araya demir koydum ses gitti, demiri çıkarttım ses başladı)
 
Son düzenleme:

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
kaprin lastiklerini orjinal almıyorum ben... gidiyorum bir elektirikli motor mazemesi satan yere(fabrikalarda kullanılan motorlardan bahsediyorum) ordan alıp takıyorum..pendik te şalter ticaret tte var..daha uygun ve uzun ömürlü oluyor.............

bu kaprin lastiği ne işe yarar, ne yapınca ömrü dolar peki?
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
bu kaprin lastiği ne işe yarar, ne yapınca ömrü dolar peki?

bu kaprin neredeyse her motorda vardır.... dişli ile yan arasındaki demir aksamın birbirine temasını engeller... ömrü kullanım şekilen ve kullanana göre değişir.... 10 000 km de gider 100 000 km de gider..
 
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
kaprin lastiklerini orjinal almıyorum ben... gidiyorum bir elektirikli motor mazemesi satan yere(fabrikalarda kullanılan motorlardan bahsediyorum) ordan alıp takıyorum..pendik te şalter ticaret tte var..daha uygun ve uzun ömürlü oluyor.............

ramço o semaveri gördüm ankaradan çıkıp geliyorum bende :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst