TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
bu motorun ıkıncı elı nasıl arkadaslar yanı sıfır 3750 olan malı 3500 satmak fantezide sımdı alsam sezon sonu 5 -6 ay sonra 3000 cıvarına satmaya kalksam elden cıkarabılırmıyım
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
saol kardeş bi taktırıp denicem inş sorun cıkmaz ama takılırke kontaga baglamak gerekiyormuş diye duydum yani kontak acık olunca far yanacak dirk aküden diyolar bi ustaya danıştım o öyle söyledi sanırım sende adanalısın birgün görüşürsek bakayım senin motora ben merkez caminin karşısındaki opet de çalışıyorum bu hafta gündüzdeyim sabah 8 akşam 4 arası ugrarsan orda olurum kardeş saol

evet öyle bağlatırsan daha güzel olur diye düşünüyorum. bazen bende o şekilde bağlamayı düşünüyorum. ama birçok şey düşüncede kalıyor. millet olarak hobilerimize ve şahsi uğraşlarımıza önem vermiyoruz. aslında uğraşıp kurcalamak lazım.

kesinlikle bi benzinini yakmak isterdim ama bende sabah 8 akşam 7 çalışıyorum... mümkün olursa bi haftasonu fln buluşursak gezmek için fln iyi olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------

soner01
süvari kardes nerden aldın o dediğin ampulu ne kadar bide fiyatı

kardeş ben praktiker den almıştım night breaker çok çok iyiymiş diye biliyorum ama bulamadım. cool blue aldım. fiyatı 21 tl idi heralde. aklıma gelmişkken söyleyeyim. sellektör tuşunun kabloları ince mi geliyor ne oluyorsa basınca uzunu tam yakamıyor. uzun/kısa tuşu tam anlamıyla yakıyor. sellektör tuşunu kullanamıyorum.
 
Katılım
11 Kas 2010
Mesajlar
4
Ybr 125 , Honda cbf 150(2008 model) (son çıkanında devirde ne kadar fark var bilmiyorum onu kullanmadım) Apache RTR 150 bu üç motoru da kullanmış bulunmaktayım.
Apache RTR 150 +ları şahsi tespitlerim
Gücü çok hoşuma gitti araçları ybr 125 ve cbf 150 ye göre daha rahat sollayıp eleyebiliyorsunuz 2 kişi dahil diğer iki motora binince apache'nin gücünü arıyorum hep
Karizma. görünüşü çok hoş ne de olsa tasarım ödülü aldı bildiğiniz gibi
Artçının tutunabileceği sağlam kulplar var arkada
Yakıt tüketimi ideal
Şık göstergelere sahip
plastik aksamı vs güzel ve doyurucu çin mallarıyla sakın kıyaslamayın
-leri
1. viteste ve 7000 devirden sonraki titreşim çok rahatsız, gidon dahil bacaklardaki uyuşma normal o yüzden bir süre sonra
2.Spor bir kullanım tarzı olduğu için uzun yolda adamı perişan eder öne eğiliyorsunuz çünkü bacaklarınızla depoyu iyi tutup kollarınızdaki yükü hafifletmeniz şart ki o da bir yere kadar
3.Tekerler arası kısa mesafe küt bir motor oluşu ve amörtisörler kısa geldiği için çok kıvrak bir motor değil kafa sallıyor keskin slalom yapamıyorsunuz, tatlı kavisler halinde almalısınız virajları ( heleki motosiklet tecrübeniz az ve viraja girmenin nasıl bir şey olduğunu bilmiyorsanız bu motorda öğrenmeye kalkmayın orada tecrübe isteyen bir motosiklet )
sonuç olarak
Ybr 125nin kıvraklığına ve ve gazı açarken devirdeki dengeli ivmelenmesine ve motorun buna verdiği tepkiye
Honda Cbf 150'nin yolda giderkenki oturaklılığına (altınızda ybr gibi oyuncak kalmaması kast ettiğim )
Apache RTR 150 tadında araçları tatlı sollayabildiğiniz güçte ve aynı zamanda güzel tasarıma
sahip bir motosiklet çıkarsalar 150 lik olur 180 lik olur fark etmez kendi adıma konuşuyorum gözü kapalı 5 milyar verip alırım
hepinize saygılar sevgiler sağlıcakla kalınız Manisadan selamlar
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Ybr 125 , Honda cbf 150(2008 model) (son çıkanında devirde ne kadar fark var bilmiyorum onu kullanmadım) Apache RTR 150 bu üç motoru da kullanmış bulunmaktayım.
Apache RTR 150 +ları şahsi tespitlerim
Gücü çok hoşuma gitti araçları ybr 125 ve cbf 150 ye göre daha rahat sollayıp eleyebiliyorsunuz 2 kişi dahil diğer iki motora binince apache'nin gücünü arıyorum hep
Karizma. görünüşü çok hoş ne de olsa tasarım ödülü aldı bildiğiniz gibi
Artçının tutunabileceği sağlam kulplar var arkada
Yakıt tüketimi ideal
Şık göstergelere sahip
plastik aksamı vs güzel ve doyurucu çin mallarıyla sakın kıyaslamayın
-leri
1. viteste ve 7000 devirden sonraki titreşim çok rahatsız, gidon dahil bacaklardaki uyuşma normal o yüzden bir süre sonra
2.Spor bir kullanım tarzı olduğu için uzun yolda adamı perişan eder öne eğiliyorsunuz çünkü bacaklarınızla depoyu iyi tutup kollarınızdaki yükü hafifletmeniz şart ki o da bir yere kadar
3.Tekerler arası kısa mesafe küt bir motor oluşu ve amörtisörler kısa geldiği için çok kıvrak bir motor değil kafa sallıyor keskin slalom yapamıyorsunuz, tatlı kavisler halinde almalısınız virajları ( heleki motosiklet tecrübeniz az ve viraja girmenin nasıl bir şey olduğunu bilmiyorsanız bu motorda öğrenmeye kalkmayın orada tecrübe isteyen bir motosiklet )
sonuç olarak
Ybr 125nin kıvraklığına ve ve gazı açarken devirdeki dengeli ivmelenmesine ve motorun buna verdiği tepkiye
Honda Cbf 150'nin yolda giderkenki oturaklılığına (altınızda ybr gibi oyuncak kalmaması kast ettiğim )
Apache RTR 150 tadında araçları tatlı sollayabildiğiniz güçte ve aynı zamanda güzel tasarıma
sahip bir motosiklet çıkarsalar 150 lik olur 180 lik olur fark etmez kendi adıma konuşuyorum gözü kapalı 5 milyar verip alırım
hepinize saygılar sevgiler sağlıcakla kalınız Manisadan selamlar
ya şunu anlıyamıyorum ya tvs de öle bi bahsediyosunuz ki işte yatıyosun uzun yolda perişan eder falan arkadaşlar tvs okadar da yatık bi alet değilki ben tvs de kullanıyorum çokta rahatım hiç rahatsızlık çekmiyorum hata çok rahat geliyor gt250r alıştığımdanmı bilmiyorum ben gtR ile ç.kaleye giderim yorulmam siz tvs uzun yolda yorar perişan eder diyorsunuz ben cbf150 de kullanırken tvs yede biniyordum oturuşu yine yormuyordu aralarında çok minik bi fark var öle biri dikken öbürü yatık değil yani buna hiç katılmıyorum bunlar tamamen abartma geri kalan fikirlerinize saygı duyuyorum
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
BENCEDE DURUŞU OTURUŞ POZİSYONU ANLATTIĞINIZ KADAR RAHATSIZ EDİCİ DEĞİL.. BENM KENDİ ŞAHSİ FİKRİM TABİİ SİZEDE SAYGI DUYARIM
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
53
slm arkadaşlar bi konuda bilginize danısacagım gösterge saati arada bi kafayı yiyo kendiliğinden rakamlar cıkıyo iniyo bazen hiç çıkmıyo 0 da takılıp kalıyo servise gittim sorun yok dedi böyle sorunla karşılaşan oldumu hiç ?
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
BENMDE YAKIT GÖSTERGESİ KAFASINA GÖRE YÜKSELİYO İNİYOO BENDE ANLAMIŞ DEĞİLİM HENÜZ :d:d
 
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
22
Merhaba arkadaşlar.

Kontağı açtığımda servis lambası 5-6 kere yanıp yanıp sönüyor. Sonra tamamen sönüyor.
Servis vakti mi geldi, arıza mı var. (Motor 2900km'de)
Fikri olan varmı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------

Tekrar merhaba arkadaşlar.
Az önce ekrandan motorun saatini ayarlamak isterken st-7.9 yazan bir yere girdim, MODE tuşuna basılı tuttum ve sonra alttaki resimdede göreceğiniz gibi st-9.9 oldu.;

imag2435.jpg


1- Saat nasıl ayarlanır?
2- Bu "st 7.9 / 9.9" ayarı ne işe yarar.
Hepinize teşekkürler..
 
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
slm arkadaşlar bi konuda bilginize danısacagım gösterge saati arada bi kafayı yiyo kendiliğinden rakamlar cıkıyo iniyo bazen hiç çıkmıyo 0 da takılıp kalıyo servise gittim sorun yok dedi böyle sorunla karşılaşan oldumu hiç ?

aynı sorun bendede olmuştu garantiden hız göstergesini değiştirceksin arkadaşım ya da arada bir geliyorsa ön tekeri sök aparatı geri tak düzeliyo

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:11 ----------

slm arkadaşlar bi konuda bilginize danısacagım gösterge saati arada bi kafayı yiyo kendiliğinden rakamlar cıkıyo iniyo bazen hiç çıkmıyo 0 da takılıp kalıyo servise gittim sorun yok dedi böyle sorunla karşılaşan oldumu hiç ?

aynı sorun bendede olmuştu garantiden hız göstergesini değiştirceksin arkadaşım ya da arada bir geliyorsa ön tekeri sök aparatı


harunbir

odo ekranında mode tuşuna 3 sn basılı tut saat kısmının yanıp söndüğünü görceksin sonra iki kere mode tuşuna ard arda bas ilerlemeye başlıcak yan tarafa geçmek için tekrar mode tuşuna basılı tut yana geçer üst tuşla ilerler ayarlarsın

st 9.9 yazan yer ekranda gösterilen hıza en kısa ne kadar zamanda vardığını gösterir benimki 5.1 9.9 yazan yer sen hızlı kullanınca düşecektir.
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
slm arkadaşlar bi konuda bilginize danısacagım gösterge saati arada bi kafayı yiyo kendiliğinden rakamlar cıkıyo iniyo bazen hiç çıkmıyo 0 da takılıp kalıyo servise gittim sorun yok dedi böyle sorunla karşılaşan oldumu hiç ?
Selam arkadaşım önde okuyucuyu sök içini güzelce temizle sonra oraya ince yağlar var dikiş makınesi yağları o yağdan damlat sonra ön tekeri takmadan okuyucuyu elinle çevir dene bakalım büyük ihtimal düzelecek onun için servise gitmene gerek yok bende 2 kez olmuştu aynı yöntemle kendim halletmiştim okuyucu tozlanınca bazen yapıyor ama kafaya takılacak bir problem değil

---------- Post added at 14:32 ---------- Previous post was at 14:28 ----------

İşi bilmeyen servisler hemen saatin bozuk olduğunu düşünüp garantiden yeni saat istiyorlar benim serviste aynıydı ama benden öğrendiler şimdi benim yaptığımı yapıyorlar :cherry: sorun saatten değil okuyucudan kaynaklanıyor temizleyince problem kalmıyor okuyucunun yeniside 15 tl civarı
 
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
22
aynı sorun bendede olmuştu garantiden hız göstergesini değiştirceksin arkadaşım ya da arada bir geliyorsa ön tekeri sök aparatı geri tak düzeliyo

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:11 ----------



aynı sorun bendede olmuştu garantiden hız göstergesini değiştirceksin arkadaşım ya da arada bir geliyorsa ön tekeri sök aparatı


harunbir

odo ekranında mode tuşuna 3 sn basılı tut saat kısmının yanıp söndüğünü görceksin sonra iki kere mode tuşuna ard arda bas ilerlemeye başlıcak yan tarafa geçmek için tekrar mode tuşuna basılı tut yana geçer üst tuşla ilerler ayarlarsın

st 9.9 yazan yer ekranda gösterilen hıza en kısa ne kadar zamanda vardığını gösterir benimki 5.1 9.9 yazan yer sen hızlı kullanınca düşecektir.

Harikasın teşekkürler...
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
bu motorun ıkıncı elı nasıl arkadaslar yanı sıfır 3750 olan malı 3500 satmak fantezide sımdı alsam sezon sonu 5 -6 ay sonra 3000 cıvarına satmaya kalksam elden cıkarabılırmıyım

nerde satılıyor 3750 ye yonlendırelım burdan herkezi ruhsatla beraber 4250 ye gelmesı lazım oda nakıt fıyatı
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
Arkadaşlar işlerin yoğunluğundan pek yazamıyorum bu aralar :cyclopsan Ama bu okumadığım anlamına gelmiyor tabii :mrgreen: Şu konuda yanlış bi görüş oluşmuş gibi geldi bana.
Lastik değişimi yaparken yalnızca arka lastiğin değiştirilmesinden bahsediliyor. Dikkat ederseniz motosikletlerin virajlarda ilk önce ön lastikleri kayar ve virajı başarısızlıkla sonuçlanır.
Aynı olayı SBK'da pist yarışlarında izleyenler görmüştür. Bu bakış açısıyla ben şunu gönül rahatlığıyla söylemek isterim. Bir tek lastik değiştirecek ekonomiye sahipseniz,
bu hakkınızı ön lastikten yana kullanın!!! Çünki ben olsam öyle yapardım.. Arka lastiğini gaz kontrolü ile pati çekmesini engelleyebilirsiniz. Ya da frenleme esnasında arka lastik kayarsa motorun arkası yavaş yavaş yanınıza doğru gelmeye başlar ve freni ayarlayarak sonucu değiştirebilirsiniz. Bunun için gerekli zaman olmadığı taktirde ise sonuç kaza ile sonuçlanır.
Ön lastiğin kötü olması demek bahsettiğim iki senaryo için de sonucu belli bir durumdur. Ne frenleme yapabilirsiniz, ne virajda güvenebilirsiniz.
Biraz fazla yazdım herhalde k.bakmayın.:rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
bende oyumu ön tekerden yana kullanmak istiyorum. ani fren yaparken ön lastiğin kayması demek aşırı adrenalinin başlayıp yerde bitmesi demek.
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
nerde satılıyor 3750 ye yonlendırelım burdan herkezi ruhsatla beraber 4250 ye gelmesı lazım oda nakıt fıyatı

ıkı gun once murat mootru aradım ısımdn emın degılım tvs sıtesınden aldım telefonu aradım nakıt canlı faturalı kaca olur dedım 3750 dedı 1 haftada teslımat yerıde hasanpasada bılgınıze ruhsat 250 tutar sıgortayla max.
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
279
2011 TVS Apache ile Giresun'dan Samsun'a... Gerçek yol testi, yakıt tüketimi...



Herkese merhabalar

Bugün, Giresun’dan Samsun’a 2011 TVS Apache’m ile gerçek yol koşullarında yaptığım 205.7 kilometrelik yolculuğu sizlerle paylaşmak istedim.

En başta belirteyim; benim boyum 172cm, kilom 76. Samsun da öğrenciyim ve aynı zamanda özel bir şirkette part-time çalışıyorum. Giresun a bıraktığım motosikletimi havalar ısındığı için yaşadığım şehir olan Samsun a geri getirmeye karar verdim ve bir gün önceden otobüsle Giresun a gittim.

Bugün, (05.04.12) yol öncesi gereken ufak kontrol ve bakımları yapıp, gerekli donanımları takıp, 2 kilogram civarı bagajla saat 11:30’da (Hava 22 derece) Giresun da ki evimden çıktım. Kilometrem 3176,6.

Bir kaç km ileride bulunan bir benzin istasyonuna (1Lt x 4,71 tl) girip depomu depo kapağının başladığı yere kadar doldurdum. Kilometrem 3179,4.

Güzel ve sıcak havanın keyfini çıkartarak sakin bir şekilde ortalama hızım 75 ile 80 km arası olacak şekilde sakin sakin sürmeye devam ettim.

6000 devir/dakika nın üzerine neredeyse hiç çıkmadım.

Trafik ışıklarında frene basmadan gaz kesip hız ve vites düşürerek, tamamen durmadan yeşil ışığı yakalamaya çalıştım ve çoğunda da başarılı oldum.

Ordu’nun Ünye ilçesinde 40-45 dakikalık bir ihtiyaç ve çay molası verdim. Kilometrem 3272,6.

Sonra tekrar yola koyuldum. Yine sakin bir kullanım ve ortalama hız 75 ile 80 km ile devam edip, saat 16:00 civarı Samsun’a giriş yaptım. ( Hava 18 derece. )

Samsun, Atakum’da bulunan aynı firma ve aynı fiyata sahip benzin istasyonundan (1Lt x 4,71 tl) depoyu ilk doldurduğum yere kadar doldurtturdum. Kilometrem 3385,1.

Toplamda:

yer yer rüzgar destekli,

yer yer rüzgar engelli

205.7 km yol,

3,86 litre yakıt tüketimi,

18,1806 Türk lirası yakıt gideri


Herkese kazasız belasız, keyifli sürüşler.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
bende oyumu ön tekerden yana kullanmak istiyorum. ani fren yaparken ön lastiğin kayması demek aşırı adrenalinin başlayıp yerde bitmesi demek.

Guzel ornek aslinda en sagliklisi ikisinin birden degismesidir aranizda hic irc winter grip deneyen var mi on 2.75 17 var mi bimiyorum ama kis lastigi uretmis bizimkiler sogukta michelinden iyidir diye umuyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst