TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
arkadaşlar bendeki apache satılacaktır. 2012 model daha 500 600 km civarındadır. Renk kırmızı faturası ve herşeyi vardır. 20 plakadır ve istanbul dadır motor. 3750 tl dir fiyat.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Apache. Yı satıp ınnova ya geçmek çok mantıksız tabı. Aynı model km de ıse ustune para alırsan kı ben 1000 tl alırım olmadı 750 başka türlü. Imkansız sence o neden tvsye geçiyor onun farkında olup senin olmadığın bı. Durum var gıbı elden verıyorsa 3000 hata yaparsın

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:51 ----------

Neden satıyorsun merak ettim daha çok. Yenı
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
HAYIRLI ARKADŞAIM UMARIM SATMASSIN APACHE Nİ ... SÜRAT MOTORA GİDİCEM BENDE BU HAFTASONU İLK BAKIM İÇİN BAKALIM İŞÇİLİK DAHİL NE KADAR ALICAKLAR BENDEN.. SÜRAT MOTORDAN BAKIM YAPTIRAN ARKADAŞLARIMIZ WARMI BURDAN??? TAWSİYELERİNİZİ BİLMEK İSTERİM
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
arkadaşlar motorla ilgili bir sıkıntı yok. Suan hastaneden yazıyorum bir süre binemeyeceğim motora. Motor sadece bir gün istanbul denizli arasında kullamıştır.
 
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
xenon taktırmak isteyen arkadaşıma

reis 100 liraya halloluyor ben yaptırdım ama resimi koyamadım. Evet kontak açıkken yanıyo zenon 3 lü bi giriş var oraya bi kablo ekleniyo direk yanıyo h4 zenon olcak birde korna rolesi ekliyosunuz pırıltı yapmıyo zenon akünün artı kutpundan alıyo yani konjektörden almıyo onun için sağlıklı oluyo ama aküyü çabuk bitirir dedi usta
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
27
sürat motor işçilik parası almıyor ilk bakımda , yağ filtresi ve yağ değişimi için 33 tl alıyor. ben arka lastiği de taktırdım artı 90 tl daha verdim.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
EYWAKLAH KARDEŞ SAOL BU ARADA arka tekerin değişmesi yetiyomuu ?? memnunmusun şuan yol tutuşundan we arka teker ne marka taktırdın
 
Katılım
10 Mar 2012
Mesajlar
23
slm arkadaşlar 2009 model 30000 km'de apacheme daha hic subap ayarı yaptırmadım neye göre subap ayarı yaptırmam gerekiyor? bir depo yakıt ile 550 km yapıyorum yedek depo haric. motorumun gidonu düşük devirlerde aşırı sarsıntı yapıyor 6000 devirden sonra kesiliyor bu sorunu nasıl halledebilirim ve en son olarak ön dişliyi 14 yaptım ama zincir ses yapıyor
 
Katılım
2 Nis 2012
Mesajlar
9
slm arkadaşlar ben siz apache kullanıcılarına acil bişey danışmak istiyorum. öncelikle ben bikaçtane honda eskitmiş birisi olarak motorsiklet deneyimi olan biriyim. ilk motorum honda titan dı ve çok memnundum (hız,güç ve sağlamlık olarak) sonra cbr125r aldım ama motor kalıp olarak çok zayıf geldiği için onu sattım ve cbf 150 aldım. cbf 150 kalıplı rahat bir motor fakat çok hantal hiç seri değil max hız 110kms oda rüzger arkanda olursa kısaca kalıbının motoru değilmiş gibi geldi bana ve sattım. şimdi çok kararsızım yine aynı cc ayarında (125-150) bir motorsiklet alacağım yamaha ybr125esd veya honda cb125e yada tvs apache... sizden isteğim objektif olarak bu motora sahipsiniz diye değil sadece fikir olarak tvs apechenin artılarını ve eksilerini benimle paylaşırmısınız. sağlamlık,güç,hız,servis ağı ve parça durumu, kalitesi ve diğer markalarla kıyaslanmada nasıl bir motor??
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Parça bıraz. Pahalı gerısı ıcın. Hıc. Düşünme hız saglamlık vs pişman olman ımkansız.
Onur kardeşim. On dıslı. Asınana kadar ses yapar bu1000 km yi bulur
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Valla 2006 model vardı ılk. Geldiğinde aldım 140 görüyordu bunla 135den yukarı çıkamadım henüz 5500 de su an
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
slm arkadaşlar ben siz apache kullanıcılarına acil bişey danışmak istiyorum. öncelikle ben bikaçtane honda eskitmiş birisi olarak motorsiklet deneyimi olan biriyim. ilk motorum honda titan dı ve çok memnundum (hız,güç ve sağlamlık olarak) sonra cbr125r aldım ama motor kalıp olarak çok zayıf geldiği için onu sattım ve cbf 150 aldım. cbf 150 kalıplı rahat bir motor fakat çok hantal hiç seri değil max hız 110kms oda rüzger arkanda olursa kısaca kalıbının motoru değilmiş gibi geldi bana ve sattım. şimdi çok kararsızım yine aynı cc ayarında (125-150) bir motorsiklet alacağım yamaha ybr125esd veya honda cb125e yada tvs apache... sizden isteğim objektif olarak bu motora sahipsiniz diye değil sadece fikir olarak tvs apechenin artılarını ve eksilerini benimle paylaşırmısınız. sağlamlık,güç,hız,servis ağı ve parça durumu, kalitesi ve diğer markalarla kıyaslanmada nasıl bir motor??

öncelikle şunu belirteyim daha önce bu sınıfta cbf150 ve ybr 125 kullanmış biri olarak

ybr 125 eski kasa için şunu söyleyeyim motosiklet çok cılız. yada benim gibi 85 kiloluk birisi için öyle. motor gücü sehir içi tek kişi kullanımda yeterli olsada iki kişi kullanımda ve şehirler arası can sıkıcı düzeyde. ama motoru sorunsuz ve yedek parçası bol ve ucuz.

cbf 150 kalıplı ve ybr ye göre güçlü ama motor tipsiz. kalitede hondaya yakışmayacak düzeyde.

tvs apache ise içlerinde en modern çizgilere sahip en teknolojigi. gerçekten güzel motosiklet yapmışlar. bu motosikletin tek sorunu vibrasyon. onun haricinde herşey güzel. eger vibrasyon olmasa honda ve yamahanın satışı yarı yarıya düşer. 1. vites dişli oranından kaynaklanan ilk kalkış agırlıgı var fakat 2-3 dedin mi yerinde duramıyor.oldukça seri

eger titresim o kadar önemli degil dersen apache yerinde bir seçim olur. bu arada vibrasyon 1 ci viteste hissediliyor diger viteslerde pek hissedilmiyor. yinede motosikletten indikten sonra bacak aranda hafif bir uyuşukluk hissediyorsun.
 
Katılım
10 Mar 2012
Mesajlar
23
Parça bıraz. Pahalı gerısı ıcın. Hıc. Düşünme hız saglamlık vs pişman olman ımkansız.
Onur kardeşim. On dıslı. Asınana kadar ses yapar bu1000 km yi bulur

anladım arkadaşım daha 500 km falan oldu insallah dedigin gibi olur kafa utuluyo cunku :) peki bu subap ayarı yaptırmam gerekiyo mu 30000 km oldu hic yaptırmadım?
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2012
Mesajlar
9
onur arkadaşım bende manisalıyım salihlidenim. motorun ybr ve honda cbf150 den üstünlükleri nedir
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
subap ayarı yaptırmadan 25000 yaptım ama bı ses cıkmaya baslamıstı ıslık sesı gıbı normalden bırazdaha fazla bı ses yıne tınlamadım zaten kısa bı sure sonrada satmıstım cok rahatsız olursan anlayan bı ustaya goster o yapmak ısterse yaptır ama cok para ısterse bence gereksız derım bıseye etkısı olmaz tek sılındır de

ben sadece yag degıstırdım mars rublesı nı degıstım garantıden hemen hemen her bınısımde kafa kaldırmadan park etmezdım ( artık bıraktık ):farao:zıncırı kopartmıstım degıstı debrıaj malum anasını aglattım lastıkler ırc takım dı stoppıe ıcın 10 uzerınden 10 egzoz hyosung motor yagı repsol baska yag atmadım atmam da ben kendım degıstırırım garantı umrumda deıl 14 dıslı zatenn herkez yapıyor vs vs cbf 150 yı 5 e atmadan tokatlarsın denemesı bedava degıl benzın yanıyor parayla:p ybr yı gecınız bılımum cınlı elden gecırılırır 125 150 cc de lıder cbr 125 cok canımı sıkıyor ayrı mesele grenajlar ve kılo cok fark edıyor 10 km
 
Katılım
10 Mar 2012
Mesajlar
23
onur arkadaşım bende manisalıyım salihlidenim. motorun ybr ve honda cbf150 den üstünlükleri nedir

sana tek kelimeyle söyleyim arkadaşım hepşi kaliteli motor titreşim dışında her konuda üstün tvs'nin yanından bile gecemez ne honda ne yamaha daha ayrıntılı bilgi önceki sayfalarda mevcut arkadaşım

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:20 ----------

subap ayarı yaptırmadan 25000 yaptım ama bı ses cıkmaya baslamıstı ıslık sesı gıbı normalden bırazdaha fazla bı ses yıne tınlamadım zaten kısa bı sure sonrada satmıstım cok rahatsız olursan anlayan bı ustaya goster o yapmak ısterse yaptır ama cok para ısterse bence gereksız derım bıseye etkısı olmaz tek sılındır de

ben sadece yag degıstırdım mars rublesı nı degıstım garantıden hemen hemen her bınısımde kafa kaldırmadan park etmezdım ( artık bıraktık ):farao:zıncırı kopartmıstım degıstı debrıaj malum anasını aglattım lastıkler ırc takım dı stoppıe ıcın 10 uzerınden 10 egzoz hyosung motor yagı repsol baska yag atmadım atmam da ben .bende garanti maranti dinlemedim sadece debriyaj balatası arka fren balatası 14 dişli ve lastikleri IRC le degistirdm cok memnunum subaptan şimdilik hicbir ses gelmiyo onada gerek yok diyosun zaten gidonda bi sarsıntı var onu cozemedm 6bin devirden sonra duzeliyor bide bu king egzozlardan taksam olurmu?
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
egzoz degısımı yapma kardesım orjınalı daha ıyı kesınlıke bı kac eskı resım ılk motorumdan sayfanın ılk baslarından





 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst