- Katılım
- 20 Ağu 2011
- Mesajlar
- 713
arkadaşlar bugün motosikletime bakım yaptırdım.
castrol 10-40 yag konuldu.
yag filtresi degiştirildi.
hava filtresi temizlendi.
arka fren müşürü temassızlık yapıyordu o giderildi.
stop lambası degiştirildi.
sol arkada bulunan demir parça çıkarıldı.
ön taraftaki plakalık çıkarıldı.
toplam ödedigim tutar
35 tl işcilik
30 tl yag
15 tl yag filtresi.
merak ettigim şey stop lambası garantiye giriyor mu. eger girmiyorsa cebimden ödeyecegim. servisin elinde stop mevcutmuş bana servis stop lambasnın garantiye girip girmeyecegini bilmedigini söyledi. bu nedenle birkaç gün beklememi söyledi. bende servisin elindeki sıfır yedek stop lambasını tak daha sonra hesaplaşırız dedim. bakalım ne olacak.
stop lambası garantiye girmiyor arkadaşım bizim burdaki serviste kağıt asmış garantiye girmeyen parçalar diye yazıyordu hatta başka bir müşteri geldi ufak yollu tartışma oldu girmiyor bilgin olsun. Ayrıca o sol arkadaki parçayı keşke çıkartmasaydın bence faydası var zararı olmaz bende olduğu üzere ufak bi kaza yapmıştım sol tarafa yattım ön koruma demiri ile o kurtardı grenaja hiç birşey olmadı tek sinyaller kırılmıştı bilgin olsun bence taktır derim.Bakım parasıda bence fazla ben en son 70 vermiştim 30 işçilik 40 yağ ve filtre.