Uzun bi aradan sonra cumartesi günü izin kullandım ve Konya da gidilebilecek güzel yerlerden olan SİLLE köyü ve barajına minik ve bi ziyaret yaptık arkadaşla .. resimleri atayım biraz ortalık şenlensin ..

He unutmadan bu resimler motorun ilk 500 bakımından hemen sonrası .. Konyada servis yok garantiyi fln takmıyorum umrumda degıl açıkcası .. :/ castrol power 1 10w40 koyduk bi kaç kişinin önerdiği serviste yaptırdım memnunum motor baya kendine geldi kafamdakı sorunlar halloldu ..
konya da 5 sene kaldım
o dönem ne param vardı ne motorum öğrencilik işte
konya motosikletle gezmek için çok güzel bir şehir
bence konya gibi bi yerde motosikleti garanti için servise götürmeye gerek yok
en doğrusunu yapmışsın