TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
arkadaşlar yarın yeni almış oldugum apachemi bakıma götürecegim.

4250 km de şu an. yag olarak önerebileceginiz bir marka var mıdır.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
arkadaşlar yarın yeni almış oldugum apachemi bakıma götürecegim.

4250 km de şu an. yag olarak önerebileceginiz bir marka var mıdır.

Suan garantide motor garantiden cikarmis kendin goturursen bana oyle demislerdi ama marka onereyim yinede mobil(pek bulunmaz) castrol motul ipone en iyileridir yag olarakta 10w40 koydular tam sentetik markasini unuttum benimkine onumuz yaz dersen 10w50 de olur ama ne alirsan al tam sentetik
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
Suan garantide motor garantiden cikarmis kendin goturursen bana oyle demislerdi ama marka onereyim yinede mobil(pek bulunmaz) castrol motul ipone en iyileridir yag olarakta 10w40 koydular tam sentetik markasini unuttum benimkine onumuz yaz dersen 10w50 de olur ama ne alirsan al tam sentetik

hımm. yarın gideyim servise bakalım ne yapacaklar.

apachenin sevmedigim bir yönü 1. vites dişli oranı epey fazla. alışmak zaman alacak.

ama 2. ve 3. viteste motor hayat buluyor.

diger bir sıkıntıda 6. vitesi arıyorum. :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
hımm. yarın gideyim servise bakalım ne yapacaklar.

apachenin sevmedigim bir yönü 1. vites dişli oranı epey fazla. alışmak zaman alacak.

ama 2. ve 3. viteste motor hayat buluyor.

diger bir sıkıntıda 6. vitesi arıyorum. :)

1. Viteste bana hep kisa gelir nedense gerci redlinea geldiginde 50 kmyi goruyor oda ayri ama bagirtmayi pek sevmiyorum:)
6. Vites hic aklima gelmedi max 70le gidiyorum arada bir 90 a cikiyorum daha 1000 yapamadim:/
Bu arada yaglarda cok sahtecilik oluyor alirken guzelir yerlere bakin derim buyuk marketler(bauhous, kipa, tekzen, koctas vs.)Yada castrol alacaksanizda bp istasyonundan alin derim mobil bulma ihtimaliyse deyim yerindeyse altin bulmaya es deger

Aslinda bizde kendi yagini degistiren varsa yag yag filtrsi degisimi konusunda fotolu bir konu acsa iyi olmaz mi gecelerde cbf 150 icin gormustum cok guzel bir konuydu hem kendi degistirmek isteyen arkadaslarimizada klavuz olur ileride bizim icinde(malum garanti):)
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Merhaba arkadaşlar sizlere bir sorum var fotoğraftaki çanta aparatını nasıl bulabiliriz nerden bulabiliriz bilgisi olan varmı fotoğraf baya bi önceki sayfalardan alıntıdır. cevaplarınız için teşekkürler...

http://i47.tinypic.com/343meeu.jpg

Arkadaşlar bu aparatın aynısını bulabilirmiyiz bilgisi olan varmı aynı şekil olan amortisörün oraya bağlı olan demirlerin alttan geçicek şekilde cevaplarınızı bekliyorum
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Uzun bi aradan sonra cumartesi günü izin kullandım ve Konya da gidilebilecek güzel yerlerden olan SİLLE köyü ve barajına minik ve bi ziyaret yaptık arkadaşla .. resimleri atayım biraz ortalık şenlensin .. :) He unutmadan bu resimler motorun ilk 500 bakımından hemen sonrası .. Konyada servis yok garantiyi fln takmıyorum umrumda degıl açıkcası .. :/ castrol power 1 10w40 koyduk bi kaç kişinin önerdiği serviste yaptırdım memnunum motor baya kendine geldi kafamdakı sorunlar halloldu ..


40shg.jpg


40sj4.jpg


40sjv.jpg


40skh.jpg


40sfm.jpg


40slc.jpg


40sm4.jpg


40sml.jpg




Buda Hızımızı Alamayıp Gittiğimiz MERAM Bağlarından 2 kare .. :)


40sng.jpg


40sp3.jpg
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Uzun bi aradan sonra cumartesi günü izin kullandım ve Konya da gidilebilecek güzel yerlerden olan SİLLE köyü ve barajına minik ve bi ziyaret yaptık arkadaşla .. resimleri atayım biraz ortalık şenlensin .. :) He unutmadan bu resimler motorun ilk 500 bakımından hemen sonrası .. Konyada servis yok garantiyi fln takmıyorum umrumda degıl açıkcası .. :/ castrol power 1 10w40 koyduk bi kaç kişinin önerdiği serviste yaptırdım memnunum motor baya kendine geldi kafamdakı sorunlar halloldu ..


http://b1204.hizliresim.com/w/2/40shg.jpg

http://b1204.hizliresim.com/w/2/40sj4.jpg

http://b1204.hizliresim.com/w/2/40sjv.jpg

http://b1204.hizliresim.com/w/2/40skh.jpg

http://b1204.hizliresim.com/w/2/40sfm.jpg

http://b1204.hizliresim.com/w/2/40slc.jpg

http://b1204.hizliresim.com/w/2/40sm4.jpg

http://b1204.hizliresim.com/w/2/40sml.jpg



Buda Hızımızı Alamayıp Gittiğimiz MERAM Bağlarından 2 kare .. :)


http://b1204.hizliresim.com/w/2/40sng.jpg

http://b1204.hizliresim.com/w/2/40sp3.jpg

Vizeler baslamadi mi sizin ders calisicam diye insanliktan cikmisim haftayada acikgin vizeleri var basimi kasiyamiyorum:/Allah kaza bela vermesin kardesim sari sari yakiyor:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:19 ----------

Arkadaşlar bu aparatın aynısını bulabilirmiyiz bilgisi olan varmı aynı şekil olan amortisörün oraya bağlı olan demirlerin alttan geçicek şekilde cevaplarınızı bekliyorum

Abi o sekilde ben ilk defa goruyorum hep amortisore baglanan demir duz gidiyor ama cok hosuma gitti motorun cizgilerine uygun olmus bende merak ettim resmi kim paylasmis ilk pm attin mi ona belki motorun sahibidir
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Ne o sarı apache taksi çıkması mı yoksa o :p :p

Motor çekici duruyor şaka bi yana .. :rendeer:
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Sarı sarı kımın yarı güzel duruyor ya tıp var arkadaş kuryeler kullanmasa daha iyi olacak
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
Uzun bi aradan sonra cumartesi günü izin kullandım ve Konya da gidilebilecek güzel yerlerden olan SİLLE köyü ve barajına minik ve bi ziyaret yaptık arkadaşla .. resimleri atayım biraz ortalık şenlensin .. :) He unutmadan bu resimler motorun ilk 500 bakımından hemen sonrası .. Konyada servis yok garantiyi fln takmıyorum umrumda degıl açıkcası .. :/ castrol power 1 10w40 koyduk bi kaç kişinin önerdiği serviste yaptırdım memnunum motor baya kendine geldi kafamdakı sorunlar halloldu ..

konya da 5 sene kaldım
o dönem ne param vardı ne motorum öğrencilik işte
konya motosikletle gezmek için çok güzel bir şehir
bence konya gibi bi yerde motosikleti garanti için servise götürmeye gerek yok
en doğrusunu yapmışsın
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
129
Süvari kardeş demir aparatı sormuşsun .Apachelere bakan Ramazan abi var ,bende de apache varken ona taktırmıştım o temin ediyor tam bir tvs ustasıdır,kendi servisinden daha ii diyebilirim.Burdaki bora abide tanır o ,tavsiye ederim ii bir ustadır
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Vizeler baslamadi mi sizin ders calisicam diye insanliktan cikmisim haftayada acikgin vizeleri var basimi kasiyamiyorum:/Allah kaza bela vermesin kardesim sari sari yakiyor:)


Vizeler Haftaya başlıyor da o kadar kasmaya gerek yok Son gün çalışırız :p

konya da 5 sene kaldım
o dönem ne param vardı ne motorum öğrencilik işte
konya motosikletle gezmek için çok güzel bir şehir
bence konya gibi bi yerde motosikleti garanti için servise götürmeye gerek yok
en doğrusunu yapmışsın

Hem okuyup hem çalışmasam bende zor görürdüm motoruda işte , boş durmuyoruz :D evet Konyanın ulaşımı güzel yollar düz ve geniş fakat motorculuk hiç gelişmemiş .. ve bu kafaylada zor gelişir .. Kendilerinin dediği gibi Etliekmek Kafalı bi zihniyet :D
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
---------- Post added at 09:15 ---------- Previous post was at 09:13 ----------

[/COLOR]
bende istiyorum bu demirden adanada nereen bulunabilir. fikri olan varsa çok makbule geçer
Süvari adana camgözde var adliye karsısında 45 tl cumartesi aldım bende
Acaba aynı şekilde bağlantı olanmı ? öğrenebilirmiyiz ?



Süvari kardeş demir aparatı sormuşsun .Apachelere bakan Ramazan abi var ,bende de apache varken ona taktırmıştım o temin ediyor tam bir tvs ustasıdır,kendi servisinden daha ii diyebilirim.Burdaki bora abide tanır o ,tavsiye ederim ii bir ustadır
Bağlantı şekli aynımıdır ama ? arkadaşlar ?
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
aynı sekılde derken neyi sordugunu tam açıklarsan cevap yazayım sana mehmet ama arka demirler aynı yenı kasa apachelerde

İlk Resimde Amortisörün oraya bağlanan demirler koltuğun altındaki bombe kısmın altından doğru geçiyor gri apache de
343meeu.jpg


Bunda ise Direk bombenin yanından doğru geliyor (Bombe dediğim kısım rtr 150 yazan yer)
resim047u.jpg


İlk resimdeki aparatın aynısını arıyorum umarım anlatabilmişimdir.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
arkadaşlar bugün motosikletime bakım yaptırdım.

castrol 10-40 yag konuldu.
yag filtresi degiştirildi.
hava filtresi temizlendi.
arka fren müşürü temassızlık yapıyordu o giderildi.
stop lambası degiştirildi.
sol arkada bulunan demir parça çıkarıldı.
ön taraftaki plakalık çıkarıldı.

toplam ödedigim tutar

35 tl işcilik
30 tl yag
15 tl yag filtresi.



merak ettigim şey stop lambası garantiye giriyor mu. eger girmiyorsa cebimden ödeyecegim. servisin elinde stop mevcutmuş bana servis stop lambasnın garantiye girip girmeyecegini bilmedigini söyledi. bu nedenle birkaç gün beklememi söyledi. bende servisin elindeki sıfır yedek stop lambasını tak daha sonra hesaplaşırız dedim. bakalım ne olacak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst