- Katılım
- 26 Mar 2012
- Mesajlar
- 1,207
EYWALLAH KARDEŞ SAOLASIN




arkadaşlarım 2011 apachenin yağ filtresnin cm olarak ebatlarını bilen varmı ?
arkadaşlar herşey güzel hoşş ama gercekten fabrika çıkışı lastikleri berbat.. tükürükte bile kayıyor neredeyse.. birde siz bir depoyla kaç km gidiyosunuzz paylaşırmısınız... bakalım ortalama nedir.. birde yeni motor alan arkadaş hayırlı olsun kazasız belasız sür işlh
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------
bu arada motora ön cam taktırmayı düşünüyorum.. fakat sadece düşünüyorum şuanuyumlu ön cam warmıdır apache için ?? bilen yada gören warmı.. ben en son halil hayabusanın sarı apachesinde görmüştümm. kendisi yazdıklarımı görürse umarım cewap werir
![]()
M.balibey kardeşin dediği gibi hyo filtresi uygundur, bizzat ben aldım kullanıyorum fiyatıda 5 tl idiarkadaşlarım 2011 apachenin yağ filtresnin cm olarak ebatlarını bilen varmı ?
sezer aykaç kardeşim hayırlı olsun. ALLAH kaza bela vermesin. çanta biraz büyük gibi duruyor sanki. güle güle kullanın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------
hayırlısı olsun kazasız belasız sürmeyi nasip etsin allah. senden bi ricam var şu çanta demirinin çantayı çıkarıp bi resmini koyabilirmisin acaba.bende çanta demiri arıyom ama buralarda yok sahibindende var ama onada demir parası kadar kargo tutar. sanayide tanıdıklarım var bi görürsem bende öyle bişey yapıcam. herkese iyi geceler
sezer aykaç kardeş hayırlı olsun,güle güle bin.:cat:
Lastik olarak ben michelin pilot sporty aldim cok memnunum 3 arkadasim daha aldi tavsiye ederim
Cam bende istiyorum bulursaniz banada haber verin
M.balibey kardeşin dediği gibi hyo filtresi uygundur, bizzat ben aldım kullanıyorum fiyatıda 5 tl idi
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:08 ----------
M.balibey aldığın michelin lastikleri ybr ve cbf ile aynı ebatta doğru biliyorum değil mi?
yani bizimkilere göre ön arka taban kısımları geniş değil
eyvallah kardeşim sagolasın. çanta ucuz çin malı bir çanta sökecegim hem ses yapıyor hemde içine bir kask bile sıgmıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------
sagolalasın.
çantayı sökeyim bakayım nasıl bişey.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------
sagol bora abi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------
lastikleri nereden kaça aldınız. dün 50-60 km yol yaptım orjinal lastigin limitlerini zorlamadım olumsuz bişeyde gözlemlemedim fakat nedense bana pek güven vermedi. belkide psikolojik olarak böyle düşünüyorum. motosiklette lastik önemlidir.
kardeş nevruz geçti ama :queen:evet önemli fakat yaz geldi kuruda hiç bi sorun teşkil etmiyor bence. benim arka ırc o ayrı ama forumdan bi arkadaşla geziyoruz hep bi sorun yok bari biraz eskitin olmadı bana yollayın ben yakayım onlarıl:
Merhaba arkadaşlar sizlere bir sorum var fotoğraftaki çanta aparatını nasıl bulabiliriz nerden bulabiliriz bilgisi olan varmı fotoğraf baya bi önceki sayfalardan alıntıdır. cevaplarınız için teşekkürler...
http://i47.tinypic.com/343meeu.jpg
Arakdaşlar Ben şimdi 1.88 boyunda 90 kiloda biriyim. 2007 kanuni windy 125'im var daha 7.000'de binemiyorum. Fırsatım yok üniversite falan derken yazdan yaza işte .. Çevrem ve ailemde senin altında o motor minicik kalıyor gibisinden konuşuyor.. Neyse konuya ve soruma geleyim.. :rendeer:
Bu boyda ve kiloda biri için TVS ye ne diyosunuz ? Aklımda TVS 150 ve Gt250R var farklı modeller evet ama ikiside bana çok hoş ve güzel geliyor.. Siz ne diyosunuz bu konuda boyuma kiloma uyarmı ? Yada Windy gibi üstünde sırıtırmıyım. Görmeden bieşy diyemeyiz belki ama ne bilim benim boy ve ebat'larımda kullanıcılar vardır belki diye sorayım dedm..
arkadaşlar,sizlere bir önerim var.bu sayfaya yazan tüm apache sahiplerinin ortak sıkıntısı ve bana görede apachenin tek eksiği LASTİKLERİ.buraya üye olup yazan kadar burada olmayan dışarıda bir sürü apache sahibide var.yani bu lastik konusu oldukça sorun.şimdi bizler neden birlik olup,TVS ye herbirimiz birer mail atıp bu sıkıntımızdan bahsedip sesimizi duyurmuyoruz.o kadar para veriyoruz,bari 200-250 tl.cebimizde kalsın,onada benzin alıp birkaç ay gezelim bari.ben şimdi bir mail atıyorum.tvs sayfasında İLETİŞİM BÖLÜMÜNDE.haydi APACHECİLER ELELE.
kardeş nevruz geçti ama :queen:
poyraz010 kardeş,benim tavsiyem,git her ikisininde üstüne otur ve birisi senin karşıdan resmini çeksin ve o resimlere göre sen karar ver.çünkü başkasının bakışından senin bakış açın çok farklıdır diye düşünüyorum.
Merhaba arkadaşlar sizlere bir sorum var fotoğraftaki çanta aparatını nasıl bulabiliriz nerden bulabiliriz bilgisi olan varmı fotoğraf baya bi önceki sayfalardan alıntıdır. cevaplarınız için teşekkürler...
http://i47.tinypic.com/343meeu.jpg