TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
arkadaşlarım 2011 apachenin yağ filtresnin cm olarak ebatlarını bilen varmı ?

Cm olarak bilmem ama hyosung gt250r filtreside uyuyor bulamazsaniz ondan alirsiniz Bora abi demisti aklinizda bulunsun:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:37 ----------

arkadaşlar herşey güzel hoşş ama gercekten fabrika çıkışı lastikleri berbat.. tükürükte bile kayıyor neredeyse.. birde siz bir depoyla kaç km gidiyosunuzz paylaşırmısınız... bakalım ortalama nedir.. birde yeni motor alan arkadaş hayırlı olsun kazasız belasız sür işlh

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------

bu arada motora ön cam taktırmayı düşünüyorum.. fakat sadece düşünüyorum şuan :D:D uyumlu ön cam warmıdır apache için ?? bilen yada gören warmı.. ben en son halil hayabusanın sarı apachesinde görmüştümm. kendisi yazdıklarımı görürse umarım cewap werir :D

Lastik olarak ben michelin pilot sporty aldim cok memnunum 3 arkadasim daha aldi tavsiye ederim
Cam bende istiyorum bulursaniz banada haber verin
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
arkadaşlarım 2011 apachenin yağ filtresnin cm olarak ebatlarını bilen varmı ?
M.balibey kardeşin dediği gibi hyo filtresi uygundur, bizzat ben aldım kullanıyorum fiyatıda 5 tl idi

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:08 ----------

M.balibey aldığın michelin lastikleri ybr ve cbf ile aynı ebatta doğru biliyorum değil mi?
yani bizimkilere göre ön arka taban kısımları geniş değil
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694

sezer aykaç
kardeşim hayırlı olsun. ALLAH kaza bela vermesin. çanta biraz büyük gibi duruyor sanki. güle güle kullanın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------


eyvallah kardeşim sagolasın. çanta ucuz çin malı bir çanta sökecegim hem ses yapıyor hemde içine bir kask bile sıgmıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------

hayırlısı olsun kazasız belasız sürmeyi nasip etsin allah. senden bi ricam var şu çanta demirinin çantayı çıkarıp bi resmini koyabilirmisin acaba.bende çanta demiri arıyom ama buralarda yok sahibindende var ama onada demir parası kadar kargo tutar. sanayide tanıdıklarım var bi görürsem bende öyle bişey yapıcam. herkese iyi geceler

sagolalasın.

çantayı sökeyim bakayım nasıl bişey.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------

sezer aykaç kardeş hayırlı olsun,güle güle bin.:cat:

sagol bora abi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------

Lastik olarak ben michelin pilot sporty aldim cok memnunum 3 arkadasim daha aldi tavsiye ederim
Cam bende istiyorum bulursaniz banada haber verin

lastikleri nereden kaça aldınız. dün 50-60 km yol yaptım orjinal lastigin limitlerini zorlamadım olumsuz bişeyde gözlemlemedim fakat nedense bana pek güven vermedi. belkide psikolojik olarak böyle düşünüyorum. motosiklette lastik önemlidir.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
evet önemli fakat yaz geldi kuruda hiç bi sorun teşkil etmiyor bence. benim arka ırc o ayrı ama forumdan bi arkadaşla geziyoruz hep bi sorun yok bari biraz eskitin olmadı bana yollayın ben yakayım onları:pl:
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
M.balibey kardeşin dediği gibi hyo filtresi uygundur, bizzat ben aldım kullanıyorum fiyatıda 5 tl idi

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:08 ----------

M.balibey aldığın michelin lastikleri ybr ve cbf ile aynı ebatta doğru biliyorum değil mi?
yani bizimkilere göre ön arka taban kısımları geniş değil

Arka evet ayni ebat on bizim 17 bi o farkli taban kisimlari gorunus olarak dar duruyor ama bizim lastikler duz janttan ciktiktan sonra. Araba lastigi gibi oldu michelin daha yuvarlak:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------

eyvallah kardeşim sagolasın. çanta ucuz çin malı bir çanta sökecegim hem ses yapıyor hemde içine bir kask bile sıgmıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------



sagolalasın.

çantayı sökeyim bakayım nasıl bişey.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------



sagol bora abi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------



lastikleri nereden kaça aldınız. dün 50-60 km yol yaptım orjinal lastigin limitlerini zorlamadım olumsuz bişeyde gözlemlemedim fakat nedense bana pek güven vermedi. belkide psikolojik olarak böyle düşünüyorum. motosiklette lastik önemlidir.


Lastikleri izmir buz motordan aldik 100 tl tanesi

---------- Mesajlar birleştirildi 01-04-2012 - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 31-03-2012 23:51 ----------

O demir bizimkilerden farkli sadece artci tutucaklarinin vidalarina bagli amortisorden destek baglantisi yok
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Arakdaşlar Ben şimdi 1.88 boyunda 90 kiloda biriyim. 2007 kanuni windy 125'im var daha 7.000'de binemiyorum. Fırsatım yok üniversite falan derken yazdan yaza işte .. Çevrem ve ailemde senin altında o motor minicik kalıyor gibisinden konuşuyor.. Neyse konuya ve soruma geleyim.. :rendeer:

Bu boyda ve kiloda biri için TVS ye ne diyosunuz ? Aklımda TVS 150 ve Gt250R var farklı modeller evet ama ikiside bana çok hoş ve güzel geliyor.. Siz ne diyosunuz bu konuda boyuma kiloma uyarmı ? Yada Windy gibi üstünde sırıtırmıyım. Görmeden bieşy diyemeyiz belki ama ne bilim benim boy ve ebat'larımda kullanıcılar vardır belki diye sorayım dedm..
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,sizlere bir önerim var.bu sayfaya yazan tüm apache sahiplerinin ortak sıkıntısı ve bana görede apachenin tek eksiği LASTİKLERİ.buraya üye olup yazan kadar burada olmayan dışarıda bir sürü apache sahibide var.yani bu lastik konusu oldukça sorun.şimdi bizler neden birlik olup,TVS ye herbirimiz birer mail atıp bu sıkıntımızdan bahsedip sesimizi duyurmuyoruz.o kadar para veriyoruz,bari 200-250 tl.cebimizde kalsın,onada benzin alıp birkaç ay gezelim bari.ben şimdi bir mail atıyorum.tvs sayfasında İLETİŞİM BÖLÜMÜNDE.haydi APACHECİLER ELELE.

evet önemli fakat yaz geldi kuruda hiç bi sorun teşkil etmiyor bence. benim arka ırc o ayrı ama forumdan bi arkadaşla geziyoruz hep bi sorun yok bari biraz eskitin olmadı bana yollayın ben yakayım onları:pl:
kardeş nevruz geçti ama :queen:

poyraz010 kardeş,benim tavsiyem,git her ikisininde üstüne otur ve birisi senin karşıdan resmini çeksin ve o resimlere göre sen karar ver.çünkü başkasının bakışından senin bakış açın çok farklıdır diye düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Merhaba arkadaşlar sizlere bir sorum var fotoğraftaki çanta aparatını nasıl bulabiliriz nerden bulabiliriz bilgisi olan varmı fotoğraf baya bi önceki sayfalardan alıntıdır. cevaplarınız için teşekkürler...

343meeu.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cok acil temiz ve bakimli 2011 model tvs apache satiliktir. Tel; 0536 6007708
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
Merhaba arkadaşlar sizlere bir sorum var fotoğraftaki çanta aparatını nasıl bulabiliriz nerden bulabiliriz bilgisi olan varmı fotoğraf baya bi önceki sayfalardan alıntıdır. cevaplarınız için teşekkürler...

http://i47.tinypic.com/343meeu.jpg


bende istiyorum bu demirden adanada nereen bulunabilir. fikri olan varsa çok makbule geçer



BORA başkanım hemen çekiyorum maili. ülkemizde toplum olarak birşeyleri düzeltme fikrine sahip fazla insan yok. bu düşüncenizden dolayı teşekkür ediyorum.
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Arakdaşlar Ben şimdi 1.88 boyunda 90 kiloda biriyim. 2007 kanuni windy 125'im var daha 7.000'de binemiyorum. Fırsatım yok üniversite falan derken yazdan yaza işte .. Çevrem ve ailemde senin altında o motor minicik kalıyor gibisinden konuşuyor.. Neyse konuya ve soruma geleyim.. :rendeer:

Bu boyda ve kiloda biri için TVS ye ne diyosunuz ? Aklımda TVS 150 ve Gt250R var farklı modeller evet ama ikiside bana çok hoş ve güzel geliyor.. Siz ne diyosunuz bu konuda boyuma kiloma uyarmı ? Yada Windy gibi üstünde sırıtırmıyım. Görmeden bieşy diyemeyiz belki ama ne bilim benim boy ve ebat'larımda kullanıcılar vardır belki diye sorayım dedm..

Bende yeni sattım kanuni windy 125 s vardı. Bence bütçen varsa hyo veya daha güçlü olsun derse 6 7000 liraya kawasaki er-5 alabilirsin
tavsiyelerim bu yönde çünkü windy ile tvs arasında fazla bir kalıp farkı yok... Benim boy 178 tvs güzel 2 aydır biniyorum
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
arkadaşlar,sizlere bir önerim var.bu sayfaya yazan tüm apache sahiplerinin ortak sıkıntısı ve bana görede apachenin tek eksiği LASTİKLERİ.buraya üye olup yazan kadar burada olmayan dışarıda bir sürü apache sahibide var.yani bu lastik konusu oldukça sorun.şimdi bizler neden birlik olup,TVS ye herbirimiz birer mail atıp bu sıkıntımızdan bahsedip sesimizi duyurmuyoruz.o kadar para veriyoruz,bari 200-250 tl.cebimizde kalsın,onada benzin alıp birkaç ay gezelim bari.ben şimdi bir mail atıyorum.tvs sayfasında İLETİŞİM BÖLÜMÜNDE.haydi APACHECİLER ELELE.


kardeş nevruz geçti ama :queen:

poyraz010 kardeş,benim tavsiyem,git her ikisininde üstüne otur ve birisi senin karşıdan resmini çeksin ve o resimlere göre sen karar ver.çünkü başkasının bakışından senin bakış açın çok farklıdır diye düşünüyorum.

Abi o mail ise yaramiyor cevap bile yazmiyorlar en guzeli aramak

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:23 ----------

Merhaba arkadaşlar sizlere bir sorum var fotoğraftaki çanta aparatını nasıl bulabiliriz nerden bulabiliriz bilgisi olan varmı fotoğraf baya bi önceki sayfalardan alıntıdır. cevaplarınız için teşekkürler...

http://i47.tinypic.com/343meeu.jpg

Her yerde ayri satiliyor galiba bu demir servise sordunuz mu
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
adanalı abi saol tşk ederim.. yazın tura çıkmayı düşünüyorumm 7. ay gibii ... burda forumda düzenlediğiniz turlar olmuyomu sizin.. bende katılmak isterim.. yıllık iznmi kullanınca
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
bunu araçlardada yapıyorlar motorları incelenebilsin die. ama bu apache tr de olandan farklı:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst