- Katılım
- 6 Tem 2011
- Mesajlar
- 380
yokus yukarı yada asagı bu motor 160 gormez kardesım adam senı yemıs bırazcık145 de kesıcıye gırıyor motor ztn 150 bıle goremezsın ben bır zat tes ettım hee benım motorda bır ara 160 kaydetmıstı hıghspeede hemde ben 50 ıle gıderken motor 160 da ıdı
) hız okuyucusu arıza yapmıstı o sekılde kaydetmıs hıgh speed de sonra yaptırdım sıfırladım ama bende bı kac kısıye 160 goruyo havası atmıstım
ole bır mevzu yok yane havıf asagı dogru rampada ruzgarsız yolda tek kısı kapanarak ve uzun yol sartlarında 143 yaptım ben hafıf meyıllı asagı dogru ve ben 55 kıloyum hesap et artık ustune cıkmaz 140 145 kesıcıye gırıyor cunku 145 ıde cok dık bır rampadan asagı kapanarak yaptım sonra kesıcıye gırdı motor hırpalamaya basladı ama bu motorda ortalma gorcegın hız 130 135 tır her yolda cıkıorum ben bu hızlara yolun durumuna gore
reis bu motorun ortalaması 90 - 110 herhalde sen 130 / 135 derken son hızları söylüyosun düz de kapanmadan rüzgar sende yanaysa 125 / 130 görürsün ( 3 apacheyle 2011 test edilmiştir ) ben yokuş aşşağa kapanarak 138 gördüm ama bi daha da denemedim sakata geliyo çünkü Allah muafaza.

