TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
yokus yukarı yada asagı bu motor 160 gormez kardesım adam senı yemıs bırazcık:) 145 de kesıcıye gırıyor motor ztn 150 bıle goremezsın ben bır zat tes ettım hee benım motorda bır ara 160 kaydetmıstı hıghspeede hemde ben 50 ıle gıderken motor 160 da ıdı :)) hız okuyucusu arıza yapmıstı o sekılde kaydetmıs hıgh speed de sonra yaptırdım sıfırladım ama bende bı kac kısıye 160 goruyo havası atmıstım:D ole bır mevzu yok yane havıf asagı dogru rampada ruzgarsız yolda tek kısı kapanarak ve uzun yol sartlarında 143 yaptım ben hafıf meyıllı asagı dogru ve ben 55 kıloyum hesap et artık ustune cıkmaz 140 145 kesıcıye gırıyor cunku 145 ıde cok dık bır rampadan asagı kapanarak yaptım sonra kesıcıye gırdı motor hırpalamaya basladı ama bu motorda ortalma gorcegın hız 130 135 tır her yolda cıkıorum ben bu hızlara yolun durumuna gore

reis bu motorun ortalaması 90 - 110 herhalde sen 130 / 135 derken son hızları söylüyosun düz de kapanmadan rüzgar sende yanaysa 125 / 130 görürsün ( 3 apacheyle 2011 test edilmiştir ) ben yokuş aşşağa kapanarak 138 gördüm ama bi daha da denemedim sakata geliyo çünkü Allah muafaza.
 
Katılım
27 Mar 2012
Mesajlar
234
Arkadaşlar Apache 150 RTR alacağım ama muğla sınırları içerisinde satışını yapan bir bayi var mı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
382
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm arkadaşlar, bugün 4000 tl'yi cebe koyup motor'u sıfır almak için bayiye gittim.Dışarda baya inceledim hoşumada gitti şehir içi kullanım için alacaktım, koruma demiri,jat şeritleri felan güzel geldi.Parasını kendim ödeyeceğim halde aileyide 1 ayda zor ikna etmiştim.Bayide dolanırken beyaz ninja 250r'yi ilk kez gördüm.Videolar da ve resimlerde gördüğümle alakası yok motorun,millet nasıl küçük cılız diyor anlamıyorum.Resmen tutuldum ninjaya.10500 fiyatı vardı 6 bin civarı km yapmış motor.Tvs yi almadan geri eve döndüm,o kadar moralim bozuldu ki anlatamam.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
slm arkadaşlar

bugün itibari ile 2011 tvs apache rtr sahibi oldum.

motosiklet 4200 km de ilk izlenimlerim olumlu yönde.



 
Katılım
19 May 2011
Mesajlar
73
Motosikleti
Sym Nht200
sol ayakla ayaklığa basıyoruz , boşluğu alıyoruz , ayaklık yere değiyor. sonra nasıl sağ ayakla basıyoruz? hem kalkmıyor hemde sol ayakla basınca motoru sağa düşürdüm.

mudur sağ ayağın ıle bas ayaklıga cek motoru gerıye bu kadar basıt ya :)
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
bu motordan kimsenin şikayeti yok anladığım kadarıyla
yazılan mesajların çoğu

bunun aynasından arkayı nasıl görürüz
nasıl parlatmışım ama
yeni aldım beğenin
ayaklığı nasıl açarım
yağ filtresinin deliği içe mi geliyor dışa mı
anahtarlar motorumu çizdi
bu hafta sonu yine gezdik
vs.vs.
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Aynen katılıyorum, hintlileri tebrik ediyorum :cat:
Yakın zaman içerisinde belki bende aranıza katılırım, şu anda motor araştırıyorum.
Hazır aklıma gelmişken sorayım, birkaç tene motor baktım kmleri 8-10 bin arası kazasız çiziksiz 2011 model ortalama ederleri ne kadardır acaba veya kaça alırsam iyi almış olurum?
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
Aynen katılıyorum, hintlileri tebrik ediyorum :cat:
Yakın zaman içerisinde belki bende aranıza katılırım, şu anda motor araştırıyorum.
Hazır aklıma gelmişken sorayım, birkaç tene motor baktım kmleri 8-10 bin arası kazasız çiziksiz 2011 model ortalama ederleri ne kadardır acaba veya kaça alırsam iyi almış olurum?

ben bugün aldım. noter satış sözleşmesinde yazan rakam 3450 tl. bu rakam sisteme kayıtlı tahmini degerdir.

sıfır km 2012 modeli 3950 lira olan ( nakit alımda küçük bir miktar daha düşebilir bayiler.) motosikletin 2011 modeli için ödenecek bedel 3000-3500 lira arasındadır. motosikletin temizligine göre degişir rakam. yada kullanıcı acil satması gerekiyordur ona göre rakam yazar. fakat 3000 lira altında yeni kasa veren pek olmaz. olsada illaki sorunları vardır.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Arkadaşlar, 3950 lira'nın üzerine eklenecek 400 lira plaka masrafını da görmezden gelmeyin derim ikinci el hesabı yaparken. :thumleft:
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
yokus yukarı yada asagı bu motor 160 gormez kardesım adam senı yemıs bırazcık:) 145 de kesıcıye gırıyor motor ztn 150 bıle goremezsın ben bır zat tes ettım hee benım motorda bır ara 160 kaydetmıstı hıghspeede hemde ben 50 ıle gıderken motor 160 da ıdı :)) hız okuyucusu arıza yapmıstı o sekılde kaydetmıs hıgh speed de sonra yaptırdım sıfırladım ama bende bı kac kısıye 160 goruyo havası atmıstım:D ole bır mevzu yok yane havıf asagı dogru rampada ruzgarsız yolda tek kısı kapanarak ve uzun yol sartlarında 143 yaptım ben hafıf meyıllı asagı dogru ve ben 55 kıloyum hesap et artık ustune cıkmaz 140 145 kesıcıye gırıyor cunku 145 ıde cok dık bır rampadan asagı kapanarak yaptım sonra kesıcıye gırdı motor hırpalamaya basladı ama bu motorda ortalma gorcegın hız 130 135 tır her yolda cıkıorum ben bu hızlara yolun durumuna gore

Ben gostergedeki kaydi gorunce inandim zaten bastan baya bir alayli konustum ama agriza sonrasi olabilir her ne olursa olsun bana yokus asagi pek guven vermiyor ben daha 3 vites 40 kmyi gecmedim yokus asagi:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------

slm arkadaşlar

bugün itibari ile 2011 tvs apache rtr sahibi oldum.

motosiklet 4200 km de ilk izlenimlerim olumlu yönde.

[url]http://f1203.hizliresim.com/v/y/3y8d4.jpg[/url]

[url]http://f1203.hizliresim.com/v/y/3y8h7.jpg[/url]
Hayirli olsun kazasiz belasiz surusler canta demiri farkli sanirim sizinkinde
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
[QUOTE
Hayirli olsun kazasiz belasiz surusler canta demiri farkli sanirim sizinkinde[/QUOTE]

inan hiç incelemedim. ama arkadaki çantayı sökecegim. ucuz çin malı çantalardan. ses yapıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------

Arkadaşlar, 3950 lira'nın üzerine eklenecek 400 lira plaka masrafını da görmezden gelmeyin derim ikinci el hesabı yaparken. :thumleft:

istanbulda epey fazlaymış. antalyada 265 lira tutuyor.
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
reis bu motorun ortalaması 90 - 110 herhalde sen 130 / 135 derken son hızları söylüyosun düz de kapanmadan rüzgar sende yanaysa 125 / 130 görürsün ( 3 apacheyle 2011 test edilmiştir ) ben yokuş aşşağa kapanarak 138 gördüm ama bi daha da denemedim sakata geliyo çünkü Allah muafaza.
yane ortalama derken benım kullandıgım surat ortalama 125 -135 arasındadır tekkısı altında kullanmam ustunede cıkamıyo ztn duz yolda kısa mesafede ama dedım yha ben 55 kılo adamım sımdı 70 kılo bır adam benım 130 yaptıgım yoolda 120 125 yapar zayıf oldugum ıcın kapanınca motora ruzgarda almıyorum hıc ixeywent var forumda oda bılır sureklı beraber gezıyoruz ztn :))110 cok dusuk bır hız bu motor ıcın ben cbf 150 m vardı onla yapıodum 115 cok rahat

---------- Post added at 22:01 ---------- Previous post was at 21:59 ----------

Arkadaşlar Apache 150 RTR alacağım ama muğla sınırları içerisinde satışını yapan bir bayi var mı?
marmariste motocan motor var tugrul sarıtas sahıbı
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
arkadaşlar herşey güzel hoşş ama gercekten fabrika çıkışı lastikleri berbat.. tükürükte bile kayıyor neredeyse.. birde siz bir depoyla kaç km gidiyosunuzz paylaşırmısınız... bakalım ortalama nedir.. birde yeni motor alan arkadaş hayırlı olsun kazasız belasız sür işlh

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------

bu arada motora ön cam taktırmayı düşünüyorum.. fakat sadece düşünüyorum şuan :D:D uyumlu ön cam warmıdır apache için ?? bilen yada gören warmı.. ben en son halil hayabusanın sarı apachesinde görmüştümm. kendisi yazdıklarımı görürse umarım cewap werir :D
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786

sezer aykaç
kardeşim hayırlı olsun. ALLAH kaza bela vermesin. çanta biraz büyük gibi duruyor sanki. güle güle kullanın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------

arkadaşlar herşey güzel hoşş ama gercekten fabrika çıkışı lastikleri berbat.. tükürükte bile kayıyor neredeyse.. birde siz bir depoyla kaç km gidiyosunuzz paylaşırmısınız... bakalım ortalama nedir.. birde yeni motor alan arkadaş hayırlı olsun kazasız belasız sür işlh

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------

bu arada motora ön cam taktırmayı düşünüyorum.. fakat sadece düşünüyorum şuan :D:D uyumlu ön cam warmıdır apache için ?? bilen yada gören warmı.. ben en son halil hayabusanın sarı apachesinde görmüştümm. kendisi yazdıklarımı görürse umarım cewap werir :D


kardeşim. bu motorun yakıt durumu şudur. pek zorlamadan sakin sakin kullanırsan 100 kmde 2 lt bile yakar. iyice hor kullanıp sürekli zorlasanda max. 100 kmde 3 litre yakar... ben şehir içinde 2.7 - 2.8 civarı bişey yaktırıyorum . uzun yolda 2.1 litre civarı yakıyor. bir depoylada ortalama 500 - 650 arası birşeyler gidebilirsin. kullanımına göre bu sınırlar içinde yer alırsın.
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
12
slm arkadaşlar

bugün itibari ile 2011 tvs apache rtr sahibi oldum.

motosiklet 4200 km de ilk izlenimlerim olumlu yönde.
[url]http://f1203.hizliresim.com/v/y/3y8d4.jpg[/url]




[url]http://f1203.hizliresim.com/v/y/3y8h7.jpg[/url]
hayırlısı olsun kazasız belasız sürmeyi nasip etsin allah. senden bi ricam var şu çanta demirinin çantayı çıkarıp bi resmini koyabilirmisin acaba.bende çanta demiri arıyom ama buralarda yok sahibindende var ama onada demir parası kadar kargo tutar. sanayide tanıdıklarım var bi görürsem bende öyle bişey yapıcam. herkese iyi geceler
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst