TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
36
Arkadaslar merhabalar kafama takılan bir problemden dolayı yine degerli bilgilerinize ihtiyacım var .siyah renkte apechim siyahta bir kask'ım var . siyah camlı GDR marka . aslında cok hos severek taktıgım bir kask , fakat üzerinde ki ablemlerden dolayı cogu zaman mecburen takıyormusum gibi hissediyorum . kuru kafalar ölüm tehlikeleri resimleri var üzerinde .


Mecburen takıyorum iste. dünde motorcuda aynı kaskın krem renkli beyaz camlı olanını gördüm fiyatta uygun belki digerinide satarım . sizce siyah motorsiklete beyaz kask olurmu ne dersiniz . birde önceki kaskımın camı siyahdı bu alacagımın camı ise beyaz ne tavsiye edersiniz bana . al deseniz alırım..
Degerli bilgilerinizden dolayı simdiden tesekkür ederim ..
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Arkadaslar merhabalar kafama takılan bir problemden dolayı yine degerli bilgilerinize ihtiyacım var .siyah renkte apechim siyahta bir kask'ım var . siyah camlı GDR marka . aslında cok hos severek taktıgım bir kask , fakat üzerinde ki ablemlerden dolayı cogu zaman mecburen takıyormusum gibi hissediyorum . kuru kafalar ölüm tehlikeleri resimleri var üzerinde .


Mecburen takıyorum iste. dünde motorcuda aynı kaskın krem renkli beyaz camlı olanını gördüm fiyatta uygun belki digerinide satarım . sizce siyah motorsiklete beyaz kask olurmu ne dersiniz . birde önceki kaskımın camı siyahdı bu alacagımın camı ise beyaz ne tavsiye edersiniz bana . al deseniz alırım..
Degerli bilgilerinizden dolayı simdiden tesekkür ederim ..

Beyaz gorunebilirlik acisindan daha iyi olur vizorude gece yada bulutlu gunlerde sefaf olani siyah yada aynali olanlarida gunesli gunlerde kullanmanizi tavsiye ederim :)
 
Katılım
13 Eki 2010
Mesajlar
73
Arkadaşlar bu tvs APAÇHE lerde katalitik konvektör varmı merak ettimde bilen birisi cevaplarsa sevinirim?
 
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
Bence yıkamayın sonra boyası falan atar açıklayamazsınız da servise.. en sağlıklısı tazyiksiz köpüklü banyo :)

---------- Post added at 10:13 ---------- Previous post was at 09:57 ----------



Şayet aracın garanti kapsamı devam ediyorsa, tüm elektrik elektronik aksamları garanti dışı kalıyor. Bence bu riske girmeye değmez... Ayrıca bir ürün fabrika çıkışındaki donanımlar için tasarlanmıştır, taşıyabileceği elektrik kapasitesi bellidir. ekstra bir donanım koyarsanız ekstra yük demektir. bu da bir yerde hata verecektir diye düşünüyorum....

Reis beni yanlış anlama sakın ama garantilide olsa servis işin içine girince normal tutarın 10 kat fazlasını ödüyosun atıyorum parça 10 liralık parça ise 20 liraya taktırıyosun iyi bu usta ve düzgün sürüşde Allahın izniyle kolay kolay arıza yapcak bi motosiklet değil zaten yorumun için teşekkür ederim.
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149


Uploaded with ImageShack.us

---------- Post added at 18:38 ---------- Previous post was at 18:36 ----------



Uploaded with ImageShack.us

---------- Post added at 18:40 ---------- Previous post was at 18:38 ----------



Uploaded with ImageShack.us

---------- Post added at 18:43 ---------- Previous post was at 18:40 ----------



Uploaded with ImageShack.us

---------- Post added at 18:45 ---------- Previous post was at 18:43 ----------



Uploaded with ImageShack.us

---------- Post added at 18:48 ---------- Previous post was at 18:45 ----------



Uploaded with ImageShack.us

---------- Post added at 18:50 ---------- Previous post was at 18:48 ----------



Uploaded with ImageShack.us

---------- Post added at 18:58 ---------- Previous post was at 18:50 ----------

formu bırazda ben şenlendiriyım:)

xneon far , farın altında 6 ledli gündüz farı ,buz beyazı şerit led 10 cm uzunlugunda motor blogunun ıcınde blogu aydınlatması ıcın dısarda gorunmuo cok hafıf ısık verıyo bloga ,ayrıca karbonfiber kaplama orjınal boya ıle yapıstırma deıldır, ve gıdonun sıyaha boyadım ortası gene orjınal karbon kaplama ....bunlar su ana kadar yaptıklarım sıradakıler ıse zıncır korumalıgı ve alt sakalı
karbonfıber yapıcam sızce nasıl olur ekzost korumalıgı seklınde olsunlar ıstıyorum abartmısmı olurum fıkırlerınızı beklıyorum

ayrıca motorum 8000 km de bugun adamın bırı sanayıde motor arıyomus ıkıncı el 3.500 verım sat bana dıe 1 saat yalvardı dedım 4000 ısıne gelırse onunda gelmedı tabıkı:)) ama ınsem azıcık
3700 fılan verecektı adam o haldeydı bu yaptıgım gorsel modıfıyenın malıyetı 250 mılyon yapmak ısteyen arkadaslar olabılır belkı mugla cıvarınada yardımcı olurum:))
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
akşam akşam beni güldürdün :)
Allah ta seni güldürsün...
bence bir süre yorum yapmaya ara ver
sanayide biraz dolaş
sonra bora abi gibi ömrünü bu işe vermiş insanların yanında biraz takıl
gerçekten bu iş hakkında birşeyler öğrenmek istiyorsan...


hacı ben zaten bu işin içinde büyüdüm. otomasyon ve otomotiv bölümleri okudum. çocukluğum motorcuda geçti. yıllardır da plastik enjeksiyon kalıpcısıyım. torna freze cnc taşlama vs vs adını bilemeyeceğin kadar tezgah kullanıyorum yıllardır. zaten hala sanayide yaşıyor sayılırım :) seviyesizlik yapmak istemem ama bu konuda başkanım bile benim kadar bilgili olmayabilir. elbetteki hala bu iş hakkında birşeyler öğrenmek istiyorum.

iddayada varım yukarıdaki yazdıklarımı çürütecek teorin bile yoktur :)

sanırsam polemik oluşturacak şeyler yazdım. amacım polemik fln değil. bu hafta her gün 15 saat mesai yapıyorum yorgun ve gerginim.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
[url]http://img835.imageshack.us/img835/426/sam1749ph.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

---------- Post added at 18:38 ---------- Previous post was at 18:36 ----------

[url]http://img813.imageshack.us/img813/5109/sam1750.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

---------- Post added at 18:40 ---------- Previous post was at 18:38 ----------

[url]http://img696.imageshack.us/img696/4740/sam1753d.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

---------- Post added at 18:43 ---------- Previous post was at 18:40 ----------

[url]http://img836.imageshack.us/img836/5373/sam1754v.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

---------- Post added at 18:45 ---------- Previous post was at 18:43 ----------

[url]http://img841.imageshack.us/img841/1102/sam1756x.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

---------- Post added at 18:48 ---------- Previous post was at 18:45 ----------

[url]http://img205.imageshack.us/img205/1922/sam1761.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

---------- Post added at 18:50 ---------- Previous post was at 18:48 ----------

[url]http://img13.imageshack.us/img13/2593/sam1763d.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

---------- Post added at 18:58 ---------- Previous post was at 18:50 ----------

formu bırazda ben şenlendiriyım:)

xneon far , farın altında 6 ledli gündüz farı ,buz beyazı şerit led 10 cm uzunlugunda motor blogunun ıcınde blogu aydınlatması ıcın dısarda gorunmuo cok hafıf ısık verıyo bloga ,ayrıca karbonfiber kaplama orjınal boya ıle yapıstırma deıldır, ve gıdonun sıyaha boyadım ortası gene orjınal karbon kaplama ....bunlar su ana kadar yaptıklarım sıradakıler ıse zıncır korumalıgı ve alt sakalı
karbonfıber yapıcam sızce nasıl olur ekzost korumalıgı seklınde olsunlar ıstıyorum abartmısmı olurum fıkırlerınızı beklıyorum

ayrıca motorum 8000 km de bugun adamın bırı sanayıde motor arıyomus ıkıncı el 3.500 verım sat bana dıe 1 saat yalvardı dedım 4000 ısıne gelırse onunda gelmedı tabıkı:)) ama ınsem azıcık
3700 fılan verecektı adam o haldeydı bu yaptıgım gorsel modıfıyenın malıyetı 250 mılyon yapmak ısteyen arkadaslar olabılır belkı mugla cıvarınada yardımcı olurum:))

Motor guzel olmus hosuma gitti gunduz farini direk parklara mi bagladiniz yoksa ayrica dugmemi yaptiniz bende koruma demirine sis takayim dedim ama dugmeyi koyacak yer bulamadim:)birde egsoz kromaji nedeniyle boya atmaz unamrim bende arabamda bir krom yeri boyatayim dedim krom boya tutmuyor dediler
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
Motor guzel olmus hosuma gitti gunduz farini direk parklara mi bagladiniz yoksa ayrica dugmemi yaptiniz bende koruma demirine sis takayim dedim ama dugmeyi koyacak yer bulamadim:)birde egsoz kromaji nedeniyle boya atmaz unamrim bende arabamda bir krom yeri boyatayim dedim krom boya tutmuyor dediler
gunduz farı dırekt parklara bagladım ustad dugme ıle ugrasmadım ama sıs farı ayrı bır anahtar ıster bence gerektıgınde kullanılmalıdır dıe dusunuyorum daha sekıl olur o sekılde:) boya atma gıbı bır durum soz konusu olmaz ztn yenı yaptırmadım 15 gun oldu karbonlar o tam boyada sayılmaz aslında halkı dılınde gecen karbonfıber kaplama ıste egzozun kendısıne dahı kaplıyabılırsın yuksek ısıya dayanıklı olanlarından benımkısı 800 derece ısıya kadar dayanıklı egzoza korumalıga yeterde artar bıle:) bırde sorularım ıcın ne dıosun zıncır korumalıgı ve alt sakalıda kaplatmalımıyım sence abartı olurmu yoksa dahamı kendını gosterır motor yorumlarınız benım ıcın onemlı herkesden beklıom bu konudakı goruslerı:)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
imperiaer kardeş çok şık ve sade olmuş,bence daha fazla oynama motorla.ALLAH kısmet ederse,sizin YATAĞAN festivaline davetliyim,olaki gelebilirsem tanışmak isterim.birde,şu gündüz farı dediğin 6 ledli olandan bende istiyorum.
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
imperiaer kardeş çok şık ve sade olmuş,bence daha fazla oynama motorla.ALLAH kısmet ederse,sizin YATAĞAN festivaline davetliyim,olaki gelebilirsem tanışmak isterim.birde,şu gündüz farı dediğin 6 ledli olandan bende istiyorum.
inş gelirsin ve tanısırız abı ne zamanmıs yatagan festıvalı 05077602274 benım tel abı arayıpta ben forumdan adanalı dedınmı tanırım senı:D bende senle tanısmak motorumu test ettırmek ısterım acıkcası:D
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
numaranı kaydettim.benimki de 537 249 94 49.gündüz farını da unutma.:)
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
unutmam abı merak etme muglada var ztn benım aldıgım yerde hala daha bız ıkı arkadas ortak aldık cıft satıolar 60 tl ye ıstersende alır gonderırım aynısını ıstersen geldıgınde beraber gıderız
bakarsın:)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
gunduz farı dırekt parklara bagladım ustad dugme ıle ugrasmadım ama sıs farı ayrı bır anahtar ıster bence gerektıgınde kullanılmalıdır dıe dusunuyorum daha sekıl olur o sekılde:) boya atma gıbı bır durum soz konusu olmaz ztn yenı yaptırmadım 15 gun oldu karbonlar o tam boyada sayılmaz aslında halkı dılınde gecen karbonfıber kaplama ıste egzozun kendısıne dahı kaplıyabılırsın yuksek ısıya dayanıklı olanlarından benımkısı 800 derece ısıya kadar dayanıklı egzoza korumalıga yeterde artar bıle:) bırde sorularım ıcın ne dıosun zıncır korumalıgı ve alt sakalıda kaplatmalımıyım sence abartı olurmu yoksa dahamı kendını gosterır motor yorumlarınız benım ıcın onemlı herkesden beklıom bu konudakı goruslerı:)

Zincir korumaligi olabilir ama alt sakalda sorun olabilir satarken millet nokta boya gorse yerden yere vuruyor biliyorsun orayi bence folyo olarak yaptir yani sakali satarken sokersin en kotu kimse bisey diyemez hemde canini skan olmaz
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
imperiaer egzoz korumalığına kaplama mı yaptın yoksa boya mı o? Aynı şekilde kaplama yapıldığını görmüştüm, eğer kaplama ise ayrıntılı yöntemini paylaşırsan bende kontak altındaki gri renkte plastik parçayı yapmak istiyorum. Bir de ön egzoz korumasını(ufak olan) yapabilirim. Boya ise daha fazla bilgi pls :))
Bence de daha fazla değişiklik yapma bu şekilde gayet güzel olmuş. Belki sıkıldıktan sonra farklı değişiklikler olabilir. Ama şuan iyi
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
imperiaer egzoz korumalığına kaplama mı yaptın yoksa boya mı o? Aynı şekilde kaplama yapıldığını görmüştüm, eğer kaplama ise ayrıntılı yöntemini paylaşırsan bende kontak altındaki gri renkte plastik parçayı yapmak istiyorum. Bir de ön egzoz korumasını(ufak olan) yapabilirim. Boya ise daha fazla bilgi pls :))
Bence de daha fazla değişiklik yapma bu şekilde gayet güzel olmuş. Belki sıkıldıktan sonra farklı değişiklikler olabilir. Ama şuan iyi

kardes gecmıs sayfalardan bulabılırsen eger ben ılk once kendım kaplamıstım yapıskanlı karbon fıber ıle fon makınesı ıle ısıtarak sekıl verıyordum onun malıyetı 15 lıra tutuo evde kendın kaplayabılırsın ama bır sure sonra kabarma yapıo o sekıl kaplayınca yane ısıtarak uygulandıgı ıcın soguk havayı yıyınce kabarma yapıo cok sık bu yaptıgımız uygulama ztn cakma karbon fıber kaplamadır:))
bu uzerındekı ıse boya ama bunu sen uygulayamazsın makıneye gırmesı lazım onuda anlatım once zımpara sonra bem beyaza boyuyolar parcayı daha sonra ıkı tane fıle koyuyolar ust uste ve sıyaha boyuyolar bır sure bekledıkten sonra parcayı su gıbı bırseyın ıcıne batırıyor adam ve fılelerı kaldırıyor daha sonra fırın gıbı bıseyın ıcıne attı parcayı cıktıgında bu desenı aldı parca daha sonra kurumaya bırakıp ustune hafıf parlatıcı cıla atıyolar ben yanındayken gordugum ıslemler bunlardı ben yokken baska bısı yaptımı bılmıom evde yapılcak ıs deıl yane:)) en son ıse plastık kalıp gıbı bısı elını surdugunde motorun gıdonundakı rtr 150 seklı varya bızım kabarık plastık yapıskan su anda elını surunce aynı o sekıl bısı yane anladın sen onu :))ne boya gıbı duruyor ne plastık gıbı :D ama hammaddesı boya:D

---------- Post added at 20:36 ---------- Previous post was at 20:34 ----------

Zincir korumaligi olabilir ama alt sakalda sorun olabilir satarken millet nokta boya gorse yerden yere vuruyor biliyorsun orayi bence folyo olarak yaptir yani sakali satarken sokersin en kotu kimse bisey diyemez hemde canini skan olmaz

bende sadece zıncır korumalıgını dusunuyorum su anda ztn alt sakal sureklı camur oluyo gostermez orda kendını ve cabuk yıpranır orda dıye dusunuyorum ayrıca alt sakala 150 mılyon ıstedı bugun adam :)) buda caymamda etkılı oldu lpazarlık yapalım dedım zevkın pazarlıgı olmaz dedı:D zıncırı 40 a yaptırabılırsem yaptırırım :D
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Bugün 2. apacheyide aldık bakalım allah kazasız belasız binmek nasip etsin
di-MJ51.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst