- Katılım
- 13 Ağu 2008
- Mesajlar
- 1,349
biraz kullan apache yi yavGectim 500 kmyi bakimida gecen pzt yaptirdim yavas yavas deniyeyim o zamanbu motordan sonra cbf 500 alayim diyorum ne dersiniz
biraz kullan apache yi yavGectim 500 kmyi bakimida gecen pzt yaptirdim yavas yavas deniyeyim o zamanbu motordan sonra cbf 500 alayim diyorum ne dersiniz
biraz kullan apache yi yavdaha sonra cbf 500 olabilir tabi neden olmasın.
Arkadaslar merhabalar kafama takılan bir problemden dolayı yine degerli bilgilerinize ihtiyacım var .siyah renkte apechim siyahta bir kask'ım var . siyah camlı GDR marka . aslında cok hos severek taktıgım bir kask , fakat üzerinde ki ablemlerden dolayı cogu zaman mecburen takıyormusum gibi hissediyorum . kuru kafalar ölüm tehlikeleri resimleri var üzerinde .
Mecburen takıyorum iste. dünde motorcuda aynı kaskın krem renkli beyaz camlı olanını gördüm fiyatta uygun belki digerinide satarım . sizce siyah motorsiklete beyaz kask olurmu ne dersiniz . birde önceki kaskımın camı siyahdı bu alacagımın camı ise beyaz ne tavsiye edersiniz bana . al deseniz alırım..
Degerli bilgilerinizden dolayı simdiden tesekkür ederim ..
Bence yıkamayın sonra boyası falan atar açıklayamazsınız da servise.. en sağlıklısı tazyiksiz köpüklü banyo
---------- Post added at 10:13 ---------- Previous post was at 09:57 ----------
Şayet aracın garanti kapsamı devam ediyorsa, tüm elektrik elektronik aksamları garanti dışı kalıyor. Bence bu riske girmeye değmez... Ayrıca bir ürün fabrika çıkışındaki donanımlar için tasarlanmıştır, taşıyabileceği elektrik kapasitesi bellidir. ekstra bir donanım koyarsanız ekstra yük demektir. bu da bir yerde hata verecektir diye düşünüyorum....







Yok benim bildigimArkadaşlar bu tvs APAÇHE lerde katalitik konvektör varmı merak ettimde bilen birisi cevaplarsa sevinirim?
akşam akşam beni güldürdün
Allah ta seni güldürsün...
bence bir süre yorum yapmaya ara ver
sanayide biraz dolaş
sonra bora abi gibi ömrünü bu işe vermiş insanların yanında biraz takıl
gerçekten bu iş hakkında birşeyler öğrenmek istiyorsan...
[url]http://img835.imageshack.us/img835/426/sam1749ph.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
---------- Post added at 18:38 ---------- Previous post was at 18:36 ----------
[url]http://img813.imageshack.us/img813/5109/sam1750.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
---------- Post added at 18:40 ---------- Previous post was at 18:38 ----------
[url]http://img696.imageshack.us/img696/4740/sam1753d.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
---------- Post added at 18:43 ---------- Previous post was at 18:40 ----------
[url]http://img836.imageshack.us/img836/5373/sam1754v.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
---------- Post added at 18:45 ---------- Previous post was at 18:43 ----------
[url]http://img841.imageshack.us/img841/1102/sam1756x.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
---------- Post added at 18:48 ---------- Previous post was at 18:45 ----------
[url]http://img205.imageshack.us/img205/1922/sam1761.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
---------- Post added at 18:50 ---------- Previous post was at 18:48 ----------
[url]http://img13.imageshack.us/img13/2593/sam1763d.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
---------- Post added at 18:58 ---------- Previous post was at 18:50 ----------
formu bırazda ben şenlendiriyım
xneon far , farın altında 6 ledli gündüz farı ,buz beyazı şerit led 10 cm uzunlugunda motor blogunun ıcınde blogu aydınlatması ıcın dısarda gorunmuo cok hafıf ısık verıyo bloga ,ayrıca karbonfiber kaplama orjınal boya ıle yapıstırma deıldır, ve gıdonun sıyaha boyadım ortası gene orjınal karbon kaplama ....bunlar su ana kadar yaptıklarım sıradakıler ıse zıncır korumalıgı ve alt sakalı
karbonfıber yapıcam sızce nasıl olur ekzost korumalıgı seklınde olsunlar ıstıyorum abartmısmı olurum fıkırlerınızı beklıyorum
ayrıca motorum 8000 km de bugun adamın bırı sanayıde motor arıyomus ıkıncı el 3.500 verım sat bana dıe 1 saat yalvardı dedım 4000 ısıne gelırse onunda gelmedı tabıkı) ama ınsem azıcık
3700 fılan verecektı adam o haldeydı bu yaptıgım gorsel modıfıyenın malıyetı 250 mılyon yapmak ısteyen arkadaslar olabılır belkı mugla cıvarınada yardımcı olurum)
gunduz farı dırekt parklara bagladım ustad dugme ıle ugrasmadım ama sıs farı ayrı bır anahtar ıster bence gerektıgınde kullanılmalıdır dıe dusunuyorum daha sekıl olur o sekıldeMotor guzel olmus hosuma gitti gunduz farini direk parklara mi bagladiniz yoksa ayrica dugmemi yaptiniz bende koruma demirine sis takayim dedim ama dugmeyi koyacak yer bulamadimbirde egsoz kromaji nedeniyle boya atmaz unamrim bende arabamda bir krom yeri boyatayim dedim krom boya tutmuyor dediler
inş gelirsin ve tanısırız abı ne zamanmıs yatagan festıvalı 05077602274 benım tel abı arayıpta ben forumdan adanalı dedınmı tanırım senıimperiaer kardeş çok şık ve sade olmuş,bence daha fazla oynama motorla.ALLAH kısmet ederse,sizin YATAĞAN festivaline davetliyim,olaki gelebilirsem tanışmak isterim.birde,şu gündüz farı dediğin 6 ledli olandan bende istiyorum.
gunduz farı dırekt parklara bagladım ustad dugme ıle ugrasmadım ama sıs farı ayrı bır anahtar ıster bence gerektıgınde kullanılmalıdır dıe dusunuyorum daha sekıl olur o sekıldeboya atma gıbı bır durum soz konusu olmaz ztn yenı yaptırmadım 15 gun oldu karbonlar o tam boyada sayılmaz aslında halkı dılınde gecen karbonfıber kaplama ıste egzozun kendısıne dahı kaplıyabılırsın yuksek ısıya dayanıklı olanlarından benımkısı 800 derece ısıya kadar dayanıklı egzoza korumalıga yeterde artar bıle
bırde sorularım ıcın ne dıosun zıncır korumalıgı ve alt sakalıda kaplatmalımıyım sence abartı olurmu yoksa dahamı kendını gosterır motor yorumlarınız benım ıcın onemlı herkesden beklıom bu konudakı goruslerı
![]()
imperiaer egzoz korumalığına kaplama mı yaptın yoksa boya mı o? Aynı şekilde kaplama yapıldığını görmüştüm, eğer kaplama ise ayrıntılı yöntemini paylaşırsan bende kontak altındaki gri renkte plastik parçayı yapmak istiyorum. Bir de ön egzoz korumasını(ufak olan) yapabilirim. Boya ise daha fazla bilgi pls)
Bence de daha fazla değişiklik yapma bu şekilde gayet güzel olmuş. Belki sıkıldıktan sonra farklı değişiklikler olabilir. Ama şuan iyi
Zincir korumaligi olabilir ama alt sakalda sorun olabilir satarken millet nokta boya gorse yerden yere vuruyor biliyorsun orayi bence folyo olarak yaptir yani sakali satarken sokersin en kotu kimse bisey diyemez hemde canini skan olmaz