TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
arkadaşlar,az önce sevgili APACHE'mi satmış bulunuyorum.üzülmedim desem yalan olur,bir daha bu kadar az yakan-çok kaçan bu segmentte bir motorum olurmu,bilmem.:salut:


600 veya 800 derece olanını tercih edin arkadaşlar.
Selam bora bey siz işten çıkarılınca maddi sıkıntılardan dolayı motorumu satıyorum dememişmiydiniz yanlış hatırlamıyorsam ilk ilan verdiğinizde forma üye bir arkadaşımızın sorusuna cvp vermiştiniz işten çıkarıldım maddi sıkıntılarımdan dolayı motorumu satıyorum demiştiniz ama apacheyi satmadan k&n gt 250 almıştınız bu ne çelişki kafam karıştı gerçekten sıkışık olduğunuz içinmi sattınız apacheyi yoksa sizi tatmin etmedide ondanmı sattınız anlamakta güçlük çekiyorum

Bende karistirdim zannediyodum is buldu o ZAMAN
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Yok yok karıştırmamışsın arkadaşım geçmişi tekip edenler bilirler bende öyle hatırlıyorum forma yazmıştı işsiz kaldım maddi sıkıntılarımdan dolayı çok sevdiğim motorumu satmaya karar verdim demişti sahibinden com.da 3800 e görmüştüm motorunu zaten sıfırı şuan kuşadası bayii inde 3750 tl hatta inşallah satar bu fiyata demiştim kendi kendime sıkışık olduğundan dolayı yani neyse alan satan memnun bize laf düşmez
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
arkadaşlar bugün motorumla 3. günüm iş dönüşüü 60 ile 70 km hızla seyrederken ufak bi su birikintisinin üzerinden gectim we yaklaşık 200 metre boyunca direksiyonun kontrolünü kaybettim motor öyle bir kayıyodukii kesin bi arabaya çarpıcam diye düşünürken.. zannediyorum güzel annemin dualarıyla motor tekrar dengede seyretmeye başladıı.. BEN EN KISA ZAMANDA TEKERLERİ DEĞİŞTİRMEYE KARAR WERDİM BU GECE BU OLAYI YAŞAMAM BANA DERS OLDUU.. BURDAN YENİ APACHE ALAN BÜTÜN ARKADAŞLAR UMARIM BU YAZDIKLARIMI OKURLAR WE DAHA İYİ YOL TUTUŞU OLAN LASTİKLER TAKTIRRLAR MOTORLARINA..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------

arkadaşlar bugün motorumla 3. günüm iş dönüşüü 60 ile 70 km hızla seyrederken ufak bi su birikintisinin üzerinden gectim we yaklaşık 200 metre boyunca direksiyonun kontrolünü kaybettim motor öyle bir kayıyodukii kesin bi arabaya çarpıcam diye düşünürken.. zannediyorum güzel annemin dualarıyla motor tekrar dengede seyretmeye başladıı.. BEN EN KISA ZAMANDA TEKERLERİ DEĞİŞTİRMEYE KARAR WERDİM BU GECE BU OLAYI YAŞAMAM BANA DERS OLDUU.. BURDAN YENİ APACHE ALAN BÜTÜN ARKADAŞLAR UMARIM BU YAZDIKLARIMI OKURLAR WE DAHA İYİ YOL TUTUŞU OLAN LASTİKLER TAKTIRRLAR MOTORLARINA..
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
üzücü haber;
bu pazar ilk düşüşümü yaşadım
sevindirici haber;
motorda ve bende çizik bile yok
pazar günü garaj grubundan bi kaç abiyi anadolu yakasında benzinlikte gördüm
geziniz ne tarafa diye sorduğumda KARTEPEYE diye cevap verip beni de davet etme nezaketinde bulundular
ben de uçarak kabul ettim
gezi sonunda kartepeden dönerken keskin virajın birinde genişten alınca arabanın biri
beni geçmeye çalışınca yolun dışına çıktım
yokuş aşağı mıcırdayım ferene basmayayım
burası çamur frene basmayayım
aha şimdi çukura geldim frene basmayayım derken
bi baktım sonumuz iyi değil
yan tarafta karı görünce kara doğru kırıp motoru karın üstüne bıraktım
Allah a çok şükür ben de ve motorda en ufak çizik oluşmadı
yalnız bu gezimde şunu anladım
cbf 150 den sonra apacheyle viraja girmek baya bi ustalık gerektiriyor...
hepinize hayırlı günler tekeriniz düz bassın...


geçmiş olsun kardeş hasar olmaması iyi haber. "düşecek motorcular" grubundan çıkıp "düşmüş olan motorcular " grubuna gitmişsin. :)
ustalık gerektirdiği konusunda sanırım hemfikiriz. apacheyi kullanırken tehlikede olduğunu farketmiyorsun. biraz fazla güven veriyor sanki :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:38 ----------

arkadaşlar bugün motorumla 3. günüm iş dönüşüü 60 ile 70 km hızla seyrederken ufak bi su birikintisinin üzerinden gectim we yaklaşık 200 metre boyunca direksiyonun kontrolünü kaybettim motor öyle bir kayıyodukii kesin bi arabaya çarpıcam diye düşünürken.. zannediyorum güzel annemin dualarıyla motor tekrar dengede seyretmeye başladıı.. BEN EN KISA ZAMANDA TEKERLERİ DEĞİŞTİRMEYE KARAR WERDİM BU GECE BU OLAYI YAŞAMAM BANA DERS OLDUU.. BURDAN YENİ APACHE ALAN BÜTÜN ARKADAŞLAR UMARIM BU YAZDIKLARIMI OKURLAR WE DAHA İYİ YOL TUTUŞU OLAN LASTİKLER TAKTIRRLAR MOTORLARINA..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------

arkadaşlar bugün motorumla 3. günüm iş dönüşüü 60 ile 70 km hızla seyrederken ufak bi su birikintisinin üzerinden gectim we yaklaşık 200 metre boyunca direksiyonun kontrolünü kaybettim motor öyle bir kayıyodukii kesin bi arabaya çarpıcam diye düşünürken.. zannediyorum güzel annemin dualarıyla motor tekrar dengede seyretmeye başladıı.. BEN EN KISA ZAMANDA TEKERLERİ DEĞİŞTİRMEYE KARAR WERDİM BU GECE BU OLAYI YAŞAMAM BANA DERS OLDUU.. BURDAN YENİ APACHE ALAN BÜTÜN ARKADAŞLAR UMARIM BU YAZDIKLARIMI OKURLAR WE DAHA İYİ YOL TUTUŞU OLAN LASTİKLER TAKTIRRLAR MOTORLARINA..


kardeş aman deyim geçenlerde yeni motor alıp kaza yapınca satmak zorunda kalan bir arkadaş vardı üzülmüştüm. yine yaşamayalım aynı hisleri :D
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
walla kardeşim şu kadarını söylebilirim o an çok kötü hisslere kapıldım hem motorun yeni olmasından :D hem ailemi razı etmişken motor kullanmama böyle bi kaza yaptığımı duyup üzülme ihtimallerinden. hemde gercekten o an düşseydim gercekten ufak tefek çiziklerle atlatabiliceğim bi hızla ilerlemiyodum.. neyseki allah korudu kardeşim... lastikleri değiştiricem bana hangi lastikleri tawsiye edersiniz??
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
arkadaşlar,az önce sevgili APACHE'mi satmış bulunuyorum.üzülmedim desem yalan olur,bir daha bu kadar az yakan-çok kaçan bu segmentte bir motorum olurmu,bilmem

Hayırlı olsun abi Allah gönlüne gre versin ..

2012 mc-xle tvssini takas etmek isteyen yok mu :)

Hacı bende Tokatlıyım .. Bizim oraların adamları zeki oluyo biraz ama kimse takaslamaz :D

arkadaşlar bugün motorumla 3. günüm iş dönüşüü 60 ile 70 km hızla seyrederken ufak bi su birikintisinin üzerinden gectim we yaklaşık 200 metre boyunca direksiyonun kontrolünü kaybettim motor öyle bir kayıyodukii kesin bi arabaya çarpıcam diye düşünürken.. zannediyorum güzel annemin dualarıyla motor tekrar dengede seyretmeye başladıı.. BEN EN KISA ZAMANDA TEKERLERİ DEĞİŞTİRMEYE KARAR WERDİM BU GECE BU OLAYI YAŞAMAM BANA DERS OLDUU.. BURDAN YENİ APACHE ALAN BÜTÜN ARKADAŞLAR UMARIM BU YAZDIKLARIMI OKURLAR WE DAHA İYİ YOL TUTUŞU OLAN LASTİKLER TAKTIRRLAR MOTORLARINA..


Geçmiş olsun kardeşim .. lastikler bana sımdıye kdr sorun yaşattı dıyemem ama açıkcası guven vermıyo .. bikez yeni kalkmışken yağın ustunde kaydım oda normaldi düşmeden yakaladım :D yalnız viraj alırken ve ani frenlerde gayet kolay kayıyo en kısa zamanda değiştirmek lazm tabi önce maddiyatı düzeltmek .. Süvarİ dediği gibi yeni motoruyla kaza yapan bi arkadaş vardı bende hem üzülmüş hemde başıma gelebilir die düşnmstum ..agresifliği kaldırmıyo dikkat istiyo bu üstündeki lastkler .. yakında ılk bakıma sokucam henuz 460 kmdeyim ..
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
saol kardeşim bu arada ilk depon bittimi ne durumda yakıt bi depoyla kaç km yapıldığını bilen warmı arkadaşlar
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Cazador45 ve ERROR88 kardeşlerim,doğru söylüyorsunuz,yanılmadınız.ancak bu arada bilmediğiniz ve benimde hiç beklemediğim acayip sürpriz birşey oldu.ben,yaptığım iyiliği kimseyle paylaşmayı sevmem.açıklayayım.öncelikle hala iş bulamadım.ben,yıllar önce ekonomik sıkıntıya düşmüş bir yakınıma,ara ara ciddi bir yardımda bulunmuştum.aradan yıllar geçti.şimdilerde o yakınım durumunu düzeltmiş ve epeydirde benim vermiş olduğum parayı biriktiriyormuş.geçenlerde aradı ve bana olan borcunu ödeyeceğini söyledi.ben parayı verdiğimi unutmadım ama pekde geri geleceğini sanmıyordum.yine o günlerde,bir arkadaşım,S&T kanunisini satıyordu ve bana satılması konusunda yardımcı olmamı istedi.bende''tamam aklımda olsun,sorana tavsiye ederim'' demiştim.beklemediğim bu para gelince,bende,apachenin üstüne biraz daha ekleyerek bu motora sahip olabilirim,ben alayım dedim.konu bundan ibaret.
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
53
selam arkadaşlar iki hafta sonra dedim ama dün akşam apache mi aldım gri renkli umarım tekerlerimiz her daim düz basar yere
küçük bi sorum olacak ilk 500 de 70 gecme dedi servis geçmek daha mantıklı deilmi sizce de eskiden derlerdi motoru zorla açılsın diye ama şimdi 70 gecme diyorlar ama bi sorun var az bi gazla 80 ni geciyo :))
 
Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
155
dikkat APACHE uzmanları aranıyor:)

dün sonunda gri apache me kavuştum, hatta kavuşmak için konya ya gidip aldım:)

ama bi kaç sorunum var:(

birincisi garanti belgesi ve kullanma kılavuzunu adam kaybettiği için alamadım ama garantiyi işletmiş serviste acaba garantiden faydalanabilir miyim belgeler olmadan motor 2011 km de 2400

ikincisi ise bakım periyotlerı nedir? göstergedeki ışık kontağı açınca 3 defa yanıp sönüyor servise gitme zamanı sanırım?

üçüncüsü bugün sabah 8 9 marşta ancak çalıştı onda da yaklaşık bir iki km gaz yemedi düzenli olarak beni korkuttu gerçi hava -2 dereceydi ondan da olabilir sanıyorum

ve son olarak kafanın altından motor çalışır çalışmaz bi ses geliyor ve hiç kesilmiyor giderken dururken böyle eski buzdolaplarının çıkardığı bir ses acaba nedir?

şimdiden çok teşekkürler:)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ali taş kardeş,öncelikle hayırlı olsun.
1-garanti belgesi konusunda,ilk sahibinin bakım yaptırdığı ve işlettiğini söylediği servisle irtibata geçin ve doğruluğunu teyid edin,sonrada konudan bahsedin,yardımcı olmalarını ve yeni garanti belgesini isteyin.eğer olumlu yanıt alısanız sorun yok.eğer yardım alamazsanız,TVS merkezi HALİL BEY'i arayın konudan bahsedin.
2-bakım periyotları,ilk bakım 500 de,sonraki 2500-3000 de.sonrada her 2500-3000 km.de bir.göstergedeki bakım ışığı,3 kez degil,10 kez yanıp söner.lamba yanmaya başlayınca bakımını yaptırırsınız.
3-motoru tam ısıtmadan yola çıkarsanız gaz yememe,apache motorunun karakteristik özelliğidir.bir arıza değildir.
4-muhtemelen kafa grenajının bağlantı yerlerinde bir gevşeklik vardır.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
155
ali taş kardeş,öncelikle hayırlı olsun.
1-garanti belgesi konusunda,ilk sahibinin bakım yaptırdığı ve işlettiğini söylediği servisle irtibata geçin ve doğruluğunu teyid edin,sonrada konudan bahsedin,yardımcı olmalarını ve yeni garanti belgesini isteyin.eğer olumlu yanıt alısanız sorun yok.eğer yardım alamazsanız,TVS merkezi HALİL BEY'i arayın konudan bahsedin.
2-bakım periyotları,ilk bakım 500 de,sonraki 2500-3000 de.sonrada her 2500-3000 km.de bir.göstergedeki bakım ışığı,3 kez degil,10 kez yanıp söner.lamba yanmaya başlayınca bakımını yaptırırsınız.
3-motoru tam ısıtmadan yola çıkarsanız gaz yememe,apache motorunun karakteristik özelliğidir.bir arıza değildir.
4-muhtemelen kafa grenajının bağlantı yerlerinde bir gevşeklik vardır.

çok sağol abi:) her apache kullanıcasının yardımına yetiştiğin gibi benimkine de yetiştin sağolasın tekrar tekrar:)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
BORA ABİ BANA LASTİKLER KONUSUNDA YARIMCI OLURMUSUN DEPĞİŞTİRMEYİ DÜŞÜNÜYORUM DÜN GECE YAŞADIĞIM TATSIZ OLAYDAN SONRA NE TAWSİYE EDERSİN APACHEYE UYGUN .. EN EKONOMİK WE YOL TUTUŞU İYİ OLAN HANGİ LASTİĞİ ALMALIYIM ?? B
RDE LASTİKLERİ TUBLESS YAPMAM DAHA MI İYİ OLURR.. WE NE KADAR FİYAT FARKI OLUIR ? YARDIMCI OLURSAN SEWİNİRİM SAOL ŞİMDİDEN
 
Katılım
27 Mar 2012
Mesajlar
1
Öncelikle Herkese Merhaba Arkadaşlar,

Geçtiğimiz hafta pazartesi motoru almama rağmen motorun gri renginin gelmesi,montajı,evrakları hazırlanması,ötv yatırılması,plakası derken motorun elime geçmesi cuma gününü buldu.Tabi motoru almadan önceki 2 haftalık sürecimde karar vermemde,kafama takılanları çözme konusunda bu forum kadar etkili bişey olmadı.Baştan sona saatlerce hatta günlerce detaylı okuduğum için herkesin samimiyetini içtenliğini fazlasıyla görmüş oldum ve emin olabilirsiniz ki TVS için satış anlamında herkes büyük rol oynamış burda.Kesinlikle bir pay aktarmalı bu foruma:)

Baştan sona kadar okuduğum için pek fazla kafama takılan cevap bulamadığım bir soru yok ama dikat etmeme rağmen yazılmış ama net bir cevap göremedim yada var ise gözümden kaçmışsa kusura bakmayın.
Cuma günü motoru almama rağmen iş nedeniyle ve sürekli gezmekten bir mesaj bile yazamadım.Cumadan beri 4 günde 350km yaptım (inmek istemiyor insan) ve ortalama hep 70-80 km hız ile kulandım fakat motorumla ilgilenen arkadaş 70 km yii 7000 deviri geçme demişti fakat ben 7000 deviri geçmesemde 70-90 km arası kullanmamın şuan bana ne zararı olur.Konuyla ilgili bilgilendirebilirmisiniz..
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
küçük bi sorum olacak ilk 500 de 70 gecme dedi servis geçmek daha mantıklı deilmi sizce de eskiden derlerdi motoru zorla açılsın diye ama şimdi 70 gecme diyorlar ama bi sorun var az bi gazla 80 ni geciyo :))

ortalama hep 70-80 km hız ile kulandım fakat motorumla ilgilenen arkadaş 70 km yii 7000 deviri geçme demişti fakat ben 7000 deviri geçmesemde 70-90 km arası kullanmamın şuan bana ne zararı olur.Konuyla ilgili bilgilendirebilirmisiniz..
arkadaşlar,yeni bir motorun bütün parçaları da bildiğiniz gibi yenidir.ve bizlerin rodaj diye bildiğimiz dönem de,bu parçaların birbirlerine alışma dönemidir.apachenin motoru,3000 km.civarında tam anlamıyla oturur ama genellikle 1000 km.de rodajın tamamlandığı bilinir.işte bu km.lerde motoru zorlamamanın,parçaların birbiriyle uyumu açısından önemi vardır.sizler yeni aldığınız bir motoru,yeni doğmuş bir bebek gibi düşünün.o yüzden ilk 500 km.50-60-70 i geçme,ondan sonraki 500 km.de 90-100 e çıkabilirsiniz,1000 km.den sonra basabilirsiniz denilir.amaç budur.
BORA ABİ BANA LASTİKLER KONUSUNDA YARIMCI OLURMUSUN DEPĞİŞTİRMEYİ DÜŞÜNÜYORUM DÜN GECE YAŞADIĞIM TATSIZ OLAYDAN SONRA NE TAWSİYE EDERSİN APACHEYE UYGUN .. EN EKONOMİK WE YOL TUTUŞU İYİ OLAN HANGİ LASTİĞİ ALMALIYIM ?? B
RDE LASTİKLERİ TUBLESS YAPMAM DAHA MI İYİ OLURR.. WE NE KADAR FİYAT FARKI OLUIR ? YARDIMCI OLURSAN SEWİNİRİM SAOL ŞİMDİDEN
evet herkesin sıkıntısı lastikler.ben,benim motoruma aldığım anda UNİLLİ marka tubless lastikler taktırmıştım.UNİLLİ,apachenin lastiklerinden biraz daha iyi.ama bir METZELLER veya MICHELİN gibi olamaz.bulabilirseniz,bu 2 markanın lastiklerini kullanın derim.benim satın aldığım dönemde bu markalar olmadığı için UNİLLİ takmak zorunda kalmıştım.
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
53
arkadaşlar,yeni bir motorun bütün parçaları da bildiğiniz gibi yenidir.ve bizlerin rodaj diye bildiğimiz dönem de,bu parçaların birbirlerine alışma dönemidir.apachenin motoru,3000 km.civarında tam anlamıyla oturur ama genellikle 1000 km.de rodajın tamamlandığı bilinir.işte bu km.lerde motoru zorlamamanın,parçaların birbiriyle uyumu açısından önemi vardır.sizler yeni aldığınız bir motoru,yeni doğmuş bir bebek gibi düşünün.o yüzden ilk 500 km.50-60-70 i geçme,ondan sonraki 500 km.de 90-100 e çıkabilirsiniz,1000 km.den sonra basabilirsiniz denilir.amaç budur.

evet herkesin sıkıntısı lastikler.ben,benim motoruma aldığım anda UNİLLİ marka tubless lastikler taktırmıştım.UNİLLİ,apachenin lastiklerinden biraz daha iyi.ama bir METZELLER veya MICHELİN gibi olamaz.bulabilirseniz,bu 2 markanın lastiklerini kullanın derim.benim satın aldığım dönemde bu markalar olmadığı için UNİLLİ takmak zorunda kalmıştım.[/QUOTE

bora abicim çok sağol bilgilerin ve paylaşımın için
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
jackonbir
ucuz atlatmışsın geçmiş olsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:23 ----------

Arkdaşlar motoru Antalyadan alıp korkuteline getiricem. 60-70 km. Rodaj muhabeti felan var. Dip gaz mı gelinmeli ne yapmalı?
bence sürerek götürme korkuteli yolları çok dik rampalı deneme bile bence

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:26 ----------

arkadaşlar,az önce sevgili APACHE'mi satmış bulunuyorum.üzülmedim desem yalan olur,bir daha bu kadar az yakan-çok kaçan bu segmentte bir motorum olurmu,bilmem.:salut:


600 veya 800 derece olanını tercih edin arkadaşlar.

geçmiş olsun kardeş.
bu tarz ve özellikte bulunmaz ama hyo aratmaz bence abi, keşke bende alabilsem hyo başkasında gözüm yok, hayırlısı olsun seni hyo lu olarakta görmeyi isteriz aramızda, senin sayende sana danışarak aldım bu motoru hakkın ödenmez.
ne duygusala bağladım ağlatacam seni :cherry:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bora abicim çok sağol bilgilerin ve paylaşımın için

bu tarz ve özellikte bulunmaz ama hyo aratmaz bence abi, keşke bende alabilsem hyo başkasında gözüm yok, hayırlısı olsun seni hyo lu olarakta görmeyi isteriz aramızda, senin sayende sana danışarak aldım bu motoru hakkın ödenmez.
ne duygusala bağladım ağlatacam seni :cherry:
hiç önemli değil arkadaşlar,hepiniz seviyorum ve bu sayfadan ayrılmaya da hiç niyetim yok,sizlerleyim.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst