- Katılım
- 26 Mar 2012
- Mesajlar
- 1,207
eywallah kardeşim bu arada kaç bindesin sen şuan _?,
arkadaşlar,az önce sevgili APACHE'mi satmış bulunuyorum.üzülmedim desem yalan olur,bir daha bu kadar az yakan-çok kaçan bu segmentte bir motorum olurmu,bilmem.:salut:
600 veya 800 derece olanını tercih edin arkadaşlar.
Selam bora bey siz işten çıkarılınca maddi sıkıntılardan dolayı motorumu satıyorum dememişmiydiniz yanlış hatırlamıyorsam ilk ilan verdiğinizde forma üye bir arkadaşımızın sorusuna cvp vermiştiniz işten çıkarıldım maddi sıkıntılarımdan dolayı motorumu satıyorum demiştiniz ama apacheyi satmadan k&n gt 250 almıştınız bu ne çelişki kafam karıştı gerçekten sıkışık olduğunuz içinmi sattınız apacheyi yoksa sizi tatmin etmedide ondanmı sattınız anlamakta güçlük çekiyorum
Bende karistirdim zannediyodum is buldu o ZAMAN
üzücü haber;
bu pazar ilk düşüşümü yaşadım
sevindirici haber;
motorda ve bende çizik bile yok
pazar günü garaj grubundan bi kaç abiyi anadolu yakasında benzinlikte gördüm
geziniz ne tarafa diye sorduğumda KARTEPEYE diye cevap verip beni de davet etme nezaketinde bulundular
ben de uçarak kabul ettim
gezi sonunda kartepeden dönerken keskin virajın birinde genişten alınca arabanın biri
beni geçmeye çalışınca yolun dışına çıktım
yokuş aşağı mıcırdayım ferene basmayayım
burası çamur frene basmayayım
aha şimdi çukura geldim frene basmayayım derken
bi baktım sonumuz iyi değil
yan tarafta karı görünce kara doğru kırıp motoru karın üstüne bıraktım
Allah a çok şükür ben de ve motorda en ufak çizik oluşmadı
yalnız bu gezimde şunu anladım
cbf 150 den sonra apacheyle viraja girmek baya bi ustalık gerektiriyor...
hepinize hayırlı günler tekeriniz düz bassın...
arkadaşlar bugün motorumla 3. günüm iş dönüşüü 60 ile 70 km hızla seyrederken ufak bi su birikintisinin üzerinden gectim we yaklaşık 200 metre boyunca direksiyonun kontrolünü kaybettim motor öyle bir kayıyodukii kesin bi arabaya çarpıcam diye düşünürken.. zannediyorum güzel annemin dualarıyla motor tekrar dengede seyretmeye başladıı.. BEN EN KISA ZAMANDA TEKERLERİ DEĞİŞTİRMEYE KARAR WERDİM BU GECE BU OLAYI YAŞAMAM BANA DERS OLDUU.. BURDAN YENİ APACHE ALAN BÜTÜN ARKADAŞLAR UMARIM BU YAZDIKLARIMI OKURLAR WE DAHA İYİ YOL TUTUŞU OLAN LASTİKLER TAKTIRRLAR MOTORLARINA..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------
arkadaşlar bugün motorumla 3. günüm iş dönüşüü 60 ile 70 km hızla seyrederken ufak bi su birikintisinin üzerinden gectim we yaklaşık 200 metre boyunca direksiyonun kontrolünü kaybettim motor öyle bir kayıyodukii kesin bi arabaya çarpıcam diye düşünürken.. zannediyorum güzel annemin dualarıyla motor tekrar dengede seyretmeye başladıı.. BEN EN KISA ZAMANDA TEKERLERİ DEĞİŞTİRMEYE KARAR WERDİM BU GECE BU OLAYI YAŞAMAM BANA DERS OLDUU.. BURDAN YENİ APACHE ALAN BÜTÜN ARKADAŞLAR UMARIM BU YAZDIKLARIMI OKURLAR WE DAHA İYİ YOL TUTUŞU OLAN LASTİKLER TAKTIRRLAR MOTORLARINA..
arkadaşlar,az önce sevgili APACHE'mi satmış bulunuyorum.üzülmedim desem yalan olur,bir daha bu kadar az yakan-çok kaçan bu segmentte bir motorum olurmu,bilmem
2012 mc-xle tvssini takas etmek isteyen yok mu![]()
arkadaşlar bugün motorumla 3. günüm iş dönüşüü 60 ile 70 km hızla seyrederken ufak bi su birikintisinin üzerinden gectim we yaklaşık 200 metre boyunca direksiyonun kontrolünü kaybettim motor öyle bir kayıyodukii kesin bi arabaya çarpıcam diye düşünürken.. zannediyorum güzel annemin dualarıyla motor tekrar dengede seyretmeye başladıı.. BEN EN KISA ZAMANDA TEKERLERİ DEĞİŞTİRMEYE KARAR WERDİM BU GECE BU OLAYI YAŞAMAM BANA DERS OLDUU.. BURDAN YENİ APACHE ALAN BÜTÜN ARKADAŞLAR UMARIM BU YAZDIKLARIMI OKURLAR WE DAHA İYİ YOL TUTUŞU OLAN LASTİKLER TAKTIRRLAR MOTORLARINA..
ali taş kardeş,öncelikle hayırlı olsun.
1-garanti belgesi konusunda,ilk sahibinin bakım yaptırdığı ve işlettiğini söylediği servisle irtibata geçin ve doğruluğunu teyid edin,sonrada konudan bahsedin,yardımcı olmalarını ve yeni garanti belgesini isteyin.eğer olumlu yanıt alısanız sorun yok.eğer yardım alamazsanız,TVS merkezi HALİL BEY'i arayın konudan bahsedin.
2-bakım periyotları,ilk bakım 500 de,sonraki 2500-3000 de.sonrada her 2500-3000 km.de bir.göstergedeki bakım ışığı,3 kez degil,10 kez yanıp söner.lamba yanmaya başlayınca bakımını yaptırırsınız.
3-motoru tam ısıtmadan yola çıkarsanız gaz yememe,apache motorunun karakteristik özelliğidir.bir arıza değildir.
4-muhtemelen kafa grenajının bağlantı yerlerinde bir gevşeklik vardır.
küçük bi sorum olacak ilk 500 de 70 gecme dedi servis geçmek daha mantıklı deilmi sizce de eskiden derlerdi motoru zorla açılsın diye ama şimdi 70 gecme diyorlar ama bi sorun var az bi gazla 80 ni geciyo)
arkadaşlar,yeni bir motorun bütün parçaları da bildiğiniz gibi yenidir.ve bizlerin rodaj diye bildiğimiz dönem de,bu parçaların birbirlerine alışma dönemidir.apachenin motoru,3000 km.civarında tam anlamıyla oturur ama genellikle 1000 km.de rodajın tamamlandığı bilinir.işte bu km.lerde motoru zorlamamanın,parçaların birbiriyle uyumu açısından önemi vardır.sizler yeni aldığınız bir motoru,yeni doğmuş bir bebek gibi düşünün.o yüzden ilk 500 km.50-60-70 i geçme,ondan sonraki 500 km.de 90-100 e çıkabilirsiniz,1000 km.den sonra basabilirsiniz denilir.amaç budur.ortalama hep 70-80 km hız ile kulandım fakat motorumla ilgilenen arkadaş 70 km yii 7000 deviri geçme demişti fakat ben 7000 deviri geçmesemde 70-90 km arası kullanmamın şuan bana ne zararı olur.Konuyla ilgili bilgilendirebilirmisiniz..
evet herkesin sıkıntısı lastikler.ben,benim motoruma aldığım anda UNİLLİ marka tubless lastikler taktırmıştım.UNİLLİ,apachenin lastiklerinden biraz daha iyi.ama bir METZELLER veya MICHELİN gibi olamaz.bulabilirseniz,bu 2 markanın lastiklerini kullanın derim.benim satın aldığım dönemde bu markalar olmadığı için UNİLLİ takmak zorunda kalmıştım.BORA ABİ BANA LASTİKLER KONUSUNDA YARIMCI OLURMUSUN DEPĞİŞTİRMEYİ DÜŞÜNÜYORUM DÜN GECE YAŞADIĞIM TATSIZ OLAYDAN SONRA NE TAWSİYE EDERSİN APACHEYE UYGUN .. EN EKONOMİK WE YOL TUTUŞU İYİ OLAN HANGİ LASTİĞİ ALMALIYIM ?? B
RDE LASTİKLERİ TUBLESS YAPMAM DAHA MI İYİ OLURR.. WE NE KADAR FİYAT FARKI OLUIR ? YARDIMCI OLURSAN SEWİNİRİM SAOL ŞİMDİDEN
arkadaşlar,yeni bir motorun bütün parçaları da bildiğiniz gibi yenidir.ve bizlerin rodaj diye bildiğimiz dönem de,bu parçaların birbirlerine alışma dönemidir.apachenin motoru,3000 km.civarında tam anlamıyla oturur ama genellikle 1000 km.de rodajın tamamlandığı bilinir.işte bu km.lerde motoru zorlamamanın,parçaların birbiriyle uyumu açısından önemi vardır.sizler yeni aldığınız bir motoru,yeni doğmuş bir bebek gibi düşünün.o yüzden ilk 500 km.50-60-70 i geçme,ondan sonraki 500 km.de 90-100 e çıkabilirsiniz,1000 km.den sonra basabilirsiniz denilir.amaç budur.
evet herkesin sıkıntısı lastikler.ben,benim motoruma aldığım anda UNİLLİ marka tubless lastikler taktırmıştım.UNİLLİ,apachenin lastiklerinden biraz daha iyi.ama bir METZELLER veya MICHELİN gibi olamaz.bulabilirseniz,bu 2 markanın lastiklerini kullanın derim.benim satın aldığım dönemde bu markalar olmadığı için UNİLLİ takmak zorunda kalmıştım.[/QUOTE
bora abicim çok sağol bilgilerin ve paylaşımın için
bence sürerek götürme korkuteli yolları çok dik rampalı deneme bile benceArkdaşlar motoru Antalyadan alıp korkuteline getiricem. 60-70 km. Rodaj muhabeti felan var. Dip gaz mı gelinmeli ne yapmalı?
bu tarz ve özellikte bulunmaz ama hyo aratmaz bence abi, keşke bende alabilsem hyo başkasında gözüm yok, hayırlısı olsun seni hyo lu olarakta görmeyi isteriz aramızda, senin sayende sana danışarak aldım bu motoru hakkın ödenmez.arkadaşlar,az önce sevgili APACHE'mi satmış bulunuyorum.üzülmedim desem yalan olur,bir daha bu kadar az yakan-çok kaçan bu segmentte bir motorum olurmu,bilmem.:salut:
600 veya 800 derece olanını tercih edin arkadaşlar.
geçmiş olsun kardeş.
bora abicim çok sağol bilgilerin ve paylaşımın için
hiç önemli değil arkadaşlar,hepiniz seviyorum ve bu sayfadan ayrılmaya da hiç niyetim yok,sizlerleyim.:rendeer:bu tarz ve özellikte bulunmaz ama hyo aratmaz bence abi, keşke bende alabilsem hyo başkasında gözüm yok, hayırlısı olsun seni hyo lu olarakta görmeyi isteriz aramızda, senin sayende sana danışarak aldım bu motoru hakkın ödenmez.
ne duygusala bağladım ağlatacam seni :cherry: