Önceki motorumu sattığım arkadaş daha satışın ertesi sabahı aradı: "Abi bu motor çalışmıyor!! Naptım neettiysem çalıştıramadım! Noldu acaba? Neden oldu" diyordu. Ama feci paniklemiş, sesi titrek! :queen: Dur bakalım, bi soluklan bi sakin ol abi dedim. Benzin musluğu açıkmı kontrol et, viteste mi makine boşta olduğuna emin ol. Bunun dışında yakıt varmı şöyle bir salla depoyu yakıt göstergesinin sorun çıkarmış olma ihtimaline karşı. "Herşey tamam!" dedi.. Düşünüyorum aklıma birşey gelmiyor benimde. Çocuğada mahçup olacağım, zımba gibiydi çünkü daha önceki gün. En son dedimki "Kırmızı bi düğme var sağ elcikte. O açık dimi? Eminsin?" Benim bunu dememle bir marş sesi ve ardından motor sesi geldi. :cherry: Abi ben bunu nasıl unutmuşum yaa, kimseye söyleme falan diyor! Tamam dedim ama sözümü tutamadım gördüğünüz üzere!!

Caner'cim, selamlar kardeşim!