TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
Ya çok ucuza satıyorsunuz.ya da ederi o kadarr...

arkadaşlar daha öncede birçok yerde yazdım. bu ikinci eldeki fiyatlar insanları sıfıra yönlendiriyor.

akıl var izan var sıfır km 3900 e alabilecekken üstelik 2012 model 2 sene garantili neden ikinci eline 3500 lira vereyim. garantisinin 1 yılı dolmuş 2011 modeline. neden risk alayım.

bir motosikleti sıfır alırsınız sıvıları doldurup yol almaya başladıgınızda kafadan %15 deger kaybeder. bu oran belli marka ve modellerde dahada artar. bunun üzerine motosiklette olabilecek ufak tefek kusurları ayrıca model yılından kaynaklanan %5 deger kaybınıda ekleyin emin olun 3000 lira iyi bir rakam olur.

bir malın tutulup tutulmaması ikinci eldeki hareketinede baglıdır. adam yazıyor oraya 3500 lira sonra onu gören başka bir satıcıda emsal fiyat zannedip oda benzer bir rakam yazıyor sonrada arayan soran olmuyor.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
evet arkayı da disk yapabilirim. çok zor birşey değil. ama ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum. üzerindeki kampanalı sistem her istediğimde kitlemeye yetecek kadar tutuyor. diskde olsa ne kadar güçlüde olsa gereken max. güç kilitleyebilecek kadar güç :D birde arkanın o kadar güçlü olması çok da iyi birşey değil. ön fren güçlü arkada kendine yetecek kadar olsa tamamdır işte :) adı kampana olduğundan pek kayd adeğer bir değer verilmiyor diskin havasına sahip değil orası ayrı :D

Aynen son cumleye katiliyorum diskini bulsam oraya takicam zaten sedece millet anlamaz zaten kaliper falanda aramazlar :)ozellikle yagista benimki dokundun mu kilitleniyordu bakalim simdi nasil olucak haftaya pztye randevu aldim ayarlatayim diyorum sinyali hallettim ama far ayari hala bozuk cok asagiyi aydinlatiyor motorun 1 2 metre onunde kisalar uzunda en fazla 3 metredir
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
salı günü bahar temizliği yapmıştım sizlerlede paylaşayım dedim
biladerin yıkamada ilaçlatıp sıcak suyla yıkattım, boya koruma falan, lastik parlatıcı derken bu şekil yandı motor :)







 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Havalar toparladı kıpır kıpır olduk arkadaşlar!!
Az önce bizim hiymen'i (evet, motorumuzun bir adı var) kapalı garajından çıkarıp 2 kilometre kadar sürdüm, sonra getirip evin önüne çektim. Maşallah zımba gibi kalkıyor, direk şahlanma eğilimi var kendisinin! :queen:
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
bugun yolda kaldım apache ıle arasokak lardan e5 e cıkıyordum tam cıktım motor stop ettı naptım ettım calısmadı noluyo lan dedım motor ısınmadımı felaan yok calısmıyor:santa: meraklının bırı benzın muslugunu kapatmıs otoparkta :cherry: sonra calıstı
 
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
ben bu arka amortisördeki zırıltıyı ne yaptıysam kesemedim ya. yok mu bi çaresi?
 
Katılım
14 Mar 2012
Mesajlar
94
Arkadaşlar Tvs nin kullanım klavuzunda istiab haddi ( 2 kişinin en fazla ağırlığı)130 kg diyor.bu durum bir sakınca yaratırmı?malum bende 125 kg ağırlığında birisiyim.bu durumda ben artcı alamam sanırım !
yoo bı sorun yasayacagını zannetmem daha once 100 cc ye de aynı sekılde bınıyoduk onda rampa harıc sıkıntı yoktu.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
ben bu arka amortisördeki zırıltıyı ne yaptıysam kesemedim ya. yok mu bi çaresi?
biliyorum o zırıltıyı uyuz olmuştum bende, bak ne yap biliyomusun, dış yay dönüyoya çevir az bişey yumrukla hafifçe vurarak sars ses nerde az gelirse yada ses kesilirse çevirmeyi bırak, ben öyle yapıyorum
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
bugun yolda kaldım apache ıle arasokak lardan e5 e cıkıyordum tam cıktım motor stop ettı naptım ettım calısmadı noluyo lan dedım motor ısınmadımı felaan yok calısmıyor:santa: meraklının bırı benzın muslugunu kapatmıs otoparkta :cherry: sonra calıstı

Benimde bir kere uzak bir yere gittigimde sivri zekanin teki kirmizi dugmeyi kapamis geldim motor calismiyor panikle onada bakmak aklima gelmedi 2 3 dk resmen altima zicmistim :)
 
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
biliyorum o zırıltıyı uyuz olmuştum bende, bak ne yap biliyomusun, dış yay dönüyoya çevir az bişey yumrukla hafifçe vurarak sars ses nerde az gelirse yada ses kesilirse çevirmeyi bırak, ben öyle yapıyorum

bi müddet kesiyo öyle ama kalıcı olmuyo önemli bi şey değil zaten ama bi sorayım dedim yine de sağol.
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Havalar Güzelleşti artık hafta sonu bende motor grubumuzla kemere enduro yarışına gitcem. Antalyada ki kartalizma arkadaşım gelmek istersen beklerim.Herzaman ki güzel bir gün geçircez kesin:bounce:
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Benimde bir kere uzak bir yere gittigimde sivri zekanin teki kirmizi dugmeyi kapamis geldim motor calismiyor panikle onada bakmak aklima gelmedi 2 3 dk resmen altima zicmistim :)

Önceki motorumu sattığım arkadaş daha satışın ertesi sabahı aradı: "Abi bu motor çalışmıyor!! Naptım neettiysem çalıştıramadım! Noldu acaba? Neden oldu" diyordu. Ama feci paniklemiş, sesi titrek! :queen: Dur bakalım, bi soluklan bi sakin ol abi dedim. Benzin musluğu açıkmı kontrol et, viteste mi makine boşta olduğuna emin ol. Bunun dışında yakıt varmı şöyle bir salla depoyu yakıt göstergesinin sorun çıkarmış olma ihtimaline karşı. "Herşey tamam!" dedi.. Düşünüyorum aklıma birşey gelmiyor benimde. Çocuğada mahçup olacağım, zımba gibiydi çünkü daha önceki gün. En son dedimki "Kırmızı bi düğme var sağ elcikte. O açık dimi? Eminsin?" Benim bunu dememle bir marş sesi ve ardından motor sesi geldi. :cherry: Abi ben bunu nasıl unutmuşum yaa, kimseye söyleme falan diyor! Tamam dedim ama sözümü tutamadım gördüğünüz üzere!! :p Caner'cim, selamlar kardeşim!
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
12
herkese selamlar dün itibariyle bende sarı apachemle aranıza katıldım. ilk izlenimlerim gayet olumlu hatta beklediğimden de iyi
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
ben bu arka amortisördeki zırıltıyı ne yaptıysam kesemedim ya. yok mu bi çaresi?
kardes yazdıklarını hep okuyorum sureklı bır zırıltıdan bahsetmıssın senın bu arka amortısorden gelıo dedıgın zırıltı acama egzoz korumalıgından tıtresım nedenı ıle gelen zırıltı olmasın bı sık cıvataları bırde ayaklıklar bılıyosun tel ıle tutturma onlarda zırıltı yapıyor vıbrasyından onlarda olabılırı cunku arka amortısorde zırıltı yapacak hıc bır sey ınan bana yalnıs yerde arıosun zırıltı sesını benım dedıgım yerlerde ıse bendede var vıbrasyondan teller zıngır zıngır oynuo o zellıkle motor bosta ıke gaz verınce

---------- Post added at 13:36 ---------- Previous post was at 13:34 ----------

ayaklıklar dedıgım soforun surus anında ayaklarını koydugu yer allatakı orta sehpa ve yan sehpa deıl hee:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst