TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2011
Mesajlar
111
imperiaer kardeş senin bunu sorduğun adamların motorsiklet tekniği ile ilgili ne durumda olduklarını bilmiyorum ama ben 15 yılını motorsiklet üzerinde geçirmiş biri olarak yinede sana söylüyorum tarifine göre üst kapak contasından kaçan bir yağ bu. bak eksozun çıktığı parça üskapak dediğimiz yer ve o aradaki az açıklık motor bloğunun birleştiği yerdir dikkatlice bakarsan aradaki contayı görürsün hem sol taraftan demişsin neden sadece soldan terliyor.ayrıca benim şöyle bişeyde dikkatimi çekti forumdaki yazılanlara dikkat edersen herkes ne sorununu servislere veya yetkililere iletse hep işte normaldir, hepsinde var gibi baştan savan ifadeler kullanılıyor belkide oluşan arızayı garanti kapsamında yapmamak içindir burdada böyle şeyler yaygın ha bende bu bir ciddi arızadır, motora ciddi zararı vardır demiyorum ama olmaması gereken bişey.bu söylediklerime yine itibar etmiyorsan sen bilirsin kardeş.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
beyler, cevaplar için çok teşekkürler.
peki son bir soru daha sormak istiyorum; bu apache'lerin jantlarının tubeless lastiklere uygun olmadığı söyleniyor.
bu iddia doğru mu? yani makineyi alsak tubeless lastik taktıramıyormuyuz? fark varmı bilmiyorum ama 2011-2012 kasalar için soruyorum.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
beyler, cevaplar için çok teşekkürler.
peki son bir soru daha sormak istiyorum; bu apache'lerin jantlarının tubeless lastiklere uygun olmadığı söyleniyor.
bu iddia doğru mu? yani makineyi alsak tubeless lastik taktıramıyormuyuz? fark varmı bilmiyorum ama 2011-2012 kasalar için soruyorum.
benim motor eski kasa 2008 arka lastiğim tubeless. sanırım motorun üstünde gelen orjinal lastiklerde tubelese çevrilebiliyormuş.
 
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
kardeşlerim sanırım apache alcam:) fakat son birkaç sorum daha var:)
özellikle adanalı bora abiye soruyorum diğer arkadaşlar da mümkünse cevaplasın
1-motorların garanti süresi ne kadar kaç yıl ya da km?
2-diyelim garanti süresi doldu motorun ve gösterge arıza yaptı dijital ve ben parasıyla yenisini taktırdım bu takılan parçanın yeniden garantisini verecekler mi bana?
3-bu terleme olayı her motorda oluyo mu motoru sıkıştırıp da terleme olmayan var mı? bora abi çok geziyo km de motorun var baya sende oldu mu abi bu terleme sorunu? herkese tüm yardımcı olanlara teşekkürler ufak tefek sorulara da cevap bulursam aranıza katılcam inş:)
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
83
uzun zamandır forumu takip etmiyordum baya yazılar yazılmıs :) okumak zamanımı aldı. terleme olayı benim basıma gelmedi öncelikle gerci bizim canakkalede yagmurlar basladı motorun yüzüne bakılcak durumda deil acıkcası belki terleme yapmıstır ama ustundeki 3 kat katılasmıs camurdan ötürü görememis olabilirim :d ortalama her gece 2 kisi kafamız estiginde gidis gelis 60 km yere gidiyorum 2 kisi rahatca düzde 125-130 max hız ile seyir yapabiliyorum motor 3800 km oldu. motor ısındıgında o sibop sesinden bazı arkadaslar bilir baya rahatsız olmustum ilk zamannlar ama baktımki hepsinde war artık oda kafamı kurcalamıor. vibrasyon olayı arkada oturan tarafından daha icten hissediliyor ama kullananda bi problem yok bence ben hic etkilenmedim hissetmedim bile. gecende önümde bi arac trafikte ani fren yaptı bende arkasından ön frene abanınca arka dikildi havaya oldugu yere çakıldı kaldı o frenleri tutmuyor dyen arkadası anlayamadım açıkcası.ben motora sadece yaz aylarında binen bir insan deilim yagmur camur farketmez sürerim orj. lastikleri baya kayıyor 2 kat dikkat istiyor ıslak zeminde o dandikligi war motorun lastik baz alındıgında. ama en önemlisi arka ayaklıklar :D 2 takım deistirdim.ayaklıktan düstü motorun hicbiryerinde cizik yok ayaklık kırıldı yan yattım motor sürüklendi motorda hicbisey yok gene ayaklık o yüzden gözünüze acık geldigi her an kullanmıyorsanız söndür mantığı ile kapalı tutun cok cabuk kırılıyor :D
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
imperiaer kardeş senin bunu sorduğun adamların motorsiklet tekniği ile ilgili ne durumda olduklarını bilmiyorum ama ben 15 yılını motorsiklet üzerinde geçirmiş biri olarak yinede sana söylüyorum tarifine göre üst kapak contasından kaçan bir yağ bu. bak eksozun çıktığı parça üskapak dediğimiz yer ve o aradaki az açıklık motor bloğunun birleştiği yerdir dikkatlice bakarsan aradaki contayı görürsün hem sol taraftan demişsin neden sadece soldan terliyor.ayrıca benim şöyle bişeyde dikkatimi çekti forumdaki yazılanlara dikkat edersen herkes ne sorununu servislere veya yetkililere iletse hep işte normaldir, hepsinde var gibi baştan savan ifadeler kullanılıyor belkide oluşan arızayı garanti kapsamında yapmamak içindir burdada böyle şeyler yaygın ha bende bu bir ciddi arızadır, motora ciddi zararı vardır demiyorum ama olmaması gereken bişey.bu söylediklerime yine itibar etmiyorsan sen bilirsin kardeş.
kardes dedıgın yerı bılıyorum ama bu o dedıgın yerden degıl yaa sımdııı nasıl anlatcam bılemıyorum bakın terleme dedıgımız olay motor ek yerınden asagıya kadar yag damlatıyor olayı degıl ek yerınde cok hafıf bır yagpıtılasması ordan asagıya damlamıyor bu yag yane ve gozle gormenız zor o araya bez yada pecete gıbı bır sey sokup sılın yagın bulastıgını goreceksenız hee her motor yapoyomudur onu bılmem benımkısı tahmınım 5 bın km de yapmaya basladı senınkısı 10 bınde baslar yada baslamaz dedım yha motoru sıkıstırmayla alakalı bır sey belkı garantıden yapmak ıstemıyolardır demıssın benımde aklıma geldı yamaha ve arasokak tamırcısı olan yerlerede gosterdım onlar sonucta garantıden yapmıyıcak ve bırısı kankam kesınlıkle yalan soylemez onlarda normal yapar deyınce sesım cıkmadı kı servısınede dedım kesebılıceksek bu terlemeyı keselım dıe sonucta sınek kucuk ama mıde bulandırıyo ınsan hıc bır sey olmasın ıstıo adam bana ordan tıkarsak bu sefer motor baska yerden zorlıyıcak atıcak o yagı her turlu dedı yane butun motorlar o ekyerınden yapıcak degıl xeywent le konusuk az once onunda vıtes kutusun oralardan yapıyormus telde konusurken ızah ettım hatırladı oda bendede olmustu dedı benım gordugum dıger terleme yapan apachede farklı bır yerden yapıyordu bakın bu cok hafıf bır sey kır bırıkıntısı gıbı motorun butun ek yerlerını sılın belkı sızdede vardır pecete ıle sılın beyaz hee belkıde yoktur onu ben bılemem ama dedım yhaa gosterdıgım ve sordugum her kes normaldır yapar ama hıc bır sıkıntı olmaz dedı ızahınıda hepsı esneme dır ve asırı torkla yuklenınce motora atıo dedı bu terleme olayı uhu ıle bı yerı yapıstırırsında kenarlardan cok hafıf dısarı tasar yha o sekıl dusunun
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
ben ön dişlimi değiştirirken açtım kapağı baktım yağlı böyle yani yağı sürmüşsün öyle duruyo akma kok damlama yok. usta da yanımda idi usta dedim ne iş bu dişli keçesimi gitmiş baktı yok dedi bu terleme yapmıştır dedi akmıyo baksana normal bişey o dedi. sonra ben bi daha ne baktım ne bişey yaptım akan bişey de yok yağda azalmada yok. ben böyle ufak tefek şeylere pek takılmam motor gidiyosa sorun yok.
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
ben ön dişlimi değiştirirken açtım kapağı baktım yağlı böyle yani yağı sürmüşsün öyle duruyo akma kok damlama yok. usta da yanımda idi usta dedim ne iş bu dişli keçesimi gitmiş baktı yok dedi bu terleme yapmıştır dedi akmıyo baksana normal bişey o dedi. sonra ben bi daha ne baktım ne bişey yaptım akan bişey de yok yağda azalmada yok. ben böyle ufak tefek şeylere pek takılmam motor gidiyosa sorun yok.
şimdi tekrar aradım tvs destek hattını servısımız bır sorun teskıl etmıyecegını soyledıyse sıkıntı yok zaten sorun olursa bundan sonra bız not aldık aracın plakasını ve ısmınızı motorunuz garantı kapsamındadır garantı kapsamında cozulur sorun dıolar eee daha ne dıyım ben artık yapcak bısı yok zaten yagda eksıltmıyo motor kullanak terlesın bakam:D baska bır fıkrı olan arkadas varsada soylesın onuda yapım:D
 
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
garantisi kaç sene motorun bir de kendim yeni parça taktırırsam parçaya özel garanti verirler mi acaba?

---------- Post added at 20:20 ---------- Previous post was at 19:00 ----------

hepiniz sağolun cevapladınız sorularımı. eski motorum ybr de karar kıldım esd alacağım inş. boşuna fantezi aramamam gerektiğini düşündüm yok gösterge gitti tok lastik değiştir yok terleme yaptı yok titriyo.yok bana gelmez kafam rahat olacak. kazasız ,arızasız motorlarımızla mutlu günler diliyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
garantisi kaç sene motorun bir de kendim yeni parça taktırırsam parçaya özel garanti verirler mi acaba?

---------- Post added at 20:20 ---------- Previous post was at 19:00 ----------

hepiniz sağolun cevapladınız sorularımı. eski motorum ybr de karar kıldım esd alacağım inş. boşuna fantezi aramamam gerektiğini düşündüm yok gösterge gitti tok lastik değiştir yok terleme yaptı yok titriyo.yok bana gelmez kafam rahat olacak. kazasız ,arızasız motorlarımızla mutlu günler diliyorum.
sanada hayırlı olsun kardeş herkesin istekleri farklıdır ben torku seriliği hızını seviyorum. biraz titremiş benim için sorun olmaz senin için oluyosa o başka. lastikler bana göre normal ybr de alsan onun lastiğide kötü ama sen ybr al sorunsuz bin kardeş tmm. banada o gelmiyo ince bisiklet gibi tork yok güç yok. herkesin istekleri beklentileri farklı.
 
Katılım
25 Haz 2011
Mesajlar
111
imperiaer kardeş kafaya takacak, sıkıntı yapacak bişey değil, zaten söyledim arızadır veya zararlıdır demiyorum bi zaman böyle kullan ozaman bi değişiklik olup olmadığını kontrol edersin. kazasız sürüşler diliyorum sana.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Arkadaşlar, bu Apache'lerin yağ kapasitesi ne kadar? Yani yağ değişiminde ne kadar yağ koyuyorsunuz? 1 litre mi?
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
ben ön dişlimi değiştirirken açtım kapağı baktım yağlı böyle yani yağı sürmüşsün öyle duruyo akma kok damlama yok. usta da yanımda idi usta dedim ne iş bu dişli keçesimi gitmiş baktı yok dedi bu terleme yapmıştır dedi akmıyo baksana normal bişey o dedi. sonra ben bi daha ne baktım ne bişey yaptım akan bişey de yok yağda azalmada yok. ben böyle ufak tefek şeylere pek takılmam motor gidiyosa sorun yok.
Dostum ön dişlinin yağlı olması çok normal. Zinciri defalarca yağlıyoruz, arka dişli göz önünde olduğundan onu da temizliyoruz. Fakat ön dişli hem arkaya göre çok daha küçük hemde motora yakın olduğundan sıcaklık dolayısı ile zincirin yağı yumuşuyor. Böylece baklaların sağlıklı çalışması sağlanıyor. Ön dişlinin yağ içinde olması çok çok normal :)
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
Dostum ön dişlinin yağlı olması çok normal. Zinciri defalarca yağlıyoruz, arka dişli göz önünde olduğundan onu da temizliyoruz. Fakat ön dişli hem arkaya göre çok daha küçük hemde motora yakın olduğundan sıcaklık dolayısı ile zincirin yağı yumuşuyor. Böylece baklaların sağlıklı çalışması sağlanıyor. Ön dişlinin yağ içinde olması çok çok normal :)
doğrudur valla ben bilmiyorumda. benim arka dişlide göz önünde değil :) yeni kasalarda açık fakat eski kasalarda kapalı.
 
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
93
yahu hala apache nin nesi tartışılıyor motor gibi motor ist de mini etekleri motorları bile solda 0 bırakır :) honda belki 2.elde daha ii fiyata gider ama karşılaştırma yapacak olursak hondanın tipi gudubet çirkin bi kız diyelim apachenin tipi bildiğin adriana lima yahu :) he ben çirkin severim diosan o ayrı tabi...
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
yahu hala apache nin nesi tartışılıyor motor gibi motor ist de mini etekleri motorları bile solda 0 bırakır :) honda belki 2.elde daha ii fiyata gider ama karşılaştırma yapacak olursak hondanın tipi gudubet çirkin bi kız diyelim apachenin tipi bildiğin adriana lima yahu :) he ben çirkin severim diosan o ayrı tabi...
çirkin severim değilde ozgur belki sana çirkin gelen bana güzel sana güzel gelen bana çirkin geliyordur güzelik görecelidir öle kesin hüküm yapılamaz misal ben senin tam tersini düşünüyorum tvs hondadan tek güzel yanı gösterge paneli bence ama bak bence
 
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
93
çirkin severim değilde ozgur belki sana çirkin gelen bana güzel sana güzel gelen bana çirkin geliyordur güzelik görecelidir öle kesin hüküm yapılamaz misal ben senin tam tersini düşünüyorum tvs hondadan tek güzel yanı gösterge paneli bence ama bak bence

alper çok ciddiye almışın :) benzetme yaptım başka motoru beğenenler şöledir böledir demedim...herkes istediğini beğensin herkes de istediği yorumu yapsın olaya mizahi yönden baktık zahmet edip anti teori üretmişin tşk ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst