- Katılım
- 25 Haz 2011
- Mesajlar
- 111
imperiaer kardeş senin bunu sorduğun adamların motorsiklet tekniği ile ilgili ne durumda olduklarını bilmiyorum ama ben 15 yılını motorsiklet üzerinde geçirmiş biri olarak yinede sana söylüyorum tarifine göre üst kapak contasından kaçan bir yağ bu. bak eksozun çıktığı parça üskapak dediğimiz yer ve o aradaki az açıklık motor bloğunun birleştiği yerdir dikkatlice bakarsan aradaki contayı görürsün hem sol taraftan demişsin neden sadece soldan terliyor.ayrıca benim şöyle bişeyde dikkatimi çekti forumdaki yazılanlara dikkat edersen herkes ne sorununu servislere veya yetkililere iletse hep işte normaldir, hepsinde var gibi baştan savan ifadeler kullanılıyor belkide oluşan arızayı garanti kapsamında yapmamak içindir burdada böyle şeyler yaygın ha bende bu bir ciddi arızadır, motora ciddi zararı vardır demiyorum ama olmaması gereken bişey.bu söylediklerime yine itibar etmiyorsan sen bilirsin kardeş.
Son düzenleme: