TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
ilk motorum olsa vibrasyonu takmazdım fazla rahatsız olmazdım belki ama ybr den sonra açıkçası düşündürücü biraz:) başka motorlara binince bu ne ya diyordum benm motor taksi gibi almadan deneme fırsatım olsa apache yi daha sağlıklı karar verebilrim.kafamı çok kurcalıyo çünkü vibrasyon. bu konuda da tatmin olursam aranıza katılmam muhtemel:)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
tigrina kardeş,vibrasyon konusu arkadaşların dediği gibi abartılacak birşey değil,ama en iyisi sen bir apache bul ve dene.ama emin ol alışırsın ve o kadarda abartılacak birşey değil.sen birde o gücü görde öyle değerlendir.
arkadaşlar,alt karteri asla 2 ağızlı veya yıldız anahtarla açmaya kalkışmayın.sadece 17 lokma ile ve dikkatlice açın.karter tapasının başı çok dar ve o yüzden kaydırırsınız.aman ha.:pale:

birde resim atarken 640x480 olması lazım arkadaşlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
17
TİGRİNA'' Kardş sen bul motoru bi test yap... Kendin inmek istemeyeceksin...

Bora abini dediği gbi ''alt karteri asla 2 ağızlı veya yıldız anahtarla açmaya kalkışmayın.sadece 17 lokma ile ve dikkatlice açın.karter tapasının başı çok dar ve o yüzden kaydırırsınız.:D ben kaydırıdımda az daha açamıodum aşındı

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:50 ----------

:pale::pale:TİGRİNA'' Kardş sen bul motoru bi test yap... Kendin inmek istemeyeceksin...

Bora abini dediği gbi ''alt karteri asla 2 ağızlı veya yıldız anahtarla açmaya kalkışmayın.sadece 17 lokma ile ve dikkatlice açın.karter tapasının başı çok dar ve o yüzden kaydırırsınız.:D ben kaydırıdımda az daha açamıodum aşındı

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:53 ----------

Zenon farıı çııkardıımm :D:D Sanki motor daha iyi kaçııo..:D:D

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:59 ----------



Bu resmi atamadn yapamdıım (mercek far)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------



Ustad neden bizleri bu bebeklerden mahrum bırakııyolar yaa :( :( RTR 180ABS
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
TİGRİNA'' Kardş sen bul motoru bi test yap... Kendin inmek istemeyeceksin...

Bora abini dediği gbi ''alt karteri asla 2 ağızlı veya yıldız anahtarla açmaya kalkışmayın.sadece 17 lokma ile ve dikkatlice açın.karter tapasının başı çok dar ve o yüzden kaydırırsınız.:D ben kaydırıdımda az daha açamıodum aşındı

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:50 ----------

:pale::pale:TİGRİNA'' Kardş sen bul motoru bi test yap... Kendin inmek istemeyeceksin...

Bora abini dediği gbi ''alt karteri asla 2 ağızlı veya yıldız anahtarla açmaya kalkışmayın.sadece 17 lokma ile ve dikkatlice açın.karter tapasının başı çok dar ve o yüzden kaydırırsınız.:D ben kaydırıdımda az daha açamıodum aşındı

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:53 ----------

Zenon farıı çııkardıımm :D:D Sanki motor daha iyi kaçııo..:D:D

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:59 ----------

[url]http://a1112.hizliresim.com/s/k/1524w.jpg[/url]

Bu resmi atamadn yapamdıım (mercek far)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------

[url]http://c1112.hizliresim.com/s/k/1525j.jpg[/url]

Ustad neden bizleri bu bebeklerden mahrum bırakııyolar yaa :( :( RTR 180ABS
o bebekler buraya gelse biraz uçuk fiyat olur bence ondandır bir cbr250r fiyatıyla gelicekleri bence kesin
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar bildiğiniz gibi,şuan kullandığımız yeni kasa apachelerin hindistan'da eşi yok.yani 160 lığın kasasına 150 lik motorla bize geliyor.önümüzdeki yıl için,tahminen bu aylarda herhalde,rtr 200 lük lafı dolaşıyormuş merkezde.enjeksiyonlu,ön-arka disk fren ve abs'li olacağı filan.hatta abs bir düğmeyle devre dışı bırakılabiliyormuş diye duydum.:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bildiğiniz gibi,şuan kullandığımız yeni kasa apachelerin hindistan'da eşi yok.yani 160 lığın kasasına 150 lik motorla bize geliyor.önümüzdeki yıl için,tahminen bu aylarda herhalde,rtr 200 lük lafı dolaşıyormuş merkezde.enjeksiyonlu,ön-arka disk fren ve abs'li olacağı filan.hatta abs bir düğmeyle devre dışı bırakılabiliyormuş diye duydum.:wiinkk:

büyük ihtimal doğrudur abi. benim bayide önümüzde ki yıl için rtr 200 lük gelecek büyük ihtimal ayıralım mı sana siye sordu birkaç ay önce.
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
arkadaşlar bildiğiniz gibi,şuan kullandığımız yeni kasa apachelerin hindistan'da eşi yok.yani 160 lığın kasasına 150 lik motorla bize geliyor.önümüzdeki yıl için,tahminen bu aylarda herhalde,rtr 200 lük lafı dolaşıyormuş merkezde.enjeksiyonlu,ön-arka disk fren ve abs'li olacağı filan.hatta abs bir düğmeyle devre dışı bırakılabiliyormuş diye duydum.:wiinkk:

aynı seyı bende duydum tvstürkiyeyi aradıgımda soylemıslerdı

bora abı benım bu motordakı terleme ıle ılgılı yazdıklarımı okudunmu ne dıosun o konuya senın ustaya bı sorsana ben tvs yı aradım normal yapabılır yag eksıltmez dedı tvs yetkılı bayıme sordum oda normal dedı burda yamahanın yetkılıservısındekı usta arkadasım oda torkdan yapıodur normal dıo oda ama benım daha oncekı motorlarımda hıc basıma gelmemıstı bana cbf ıle yamahada yapar tork olmadıgı ıcın yapmıo o makınalar denıo sen daha torklu makınalarda kullandın onlarda oluomuydu bu terleme sorunu
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
o arkadaşların dedikleri doğru.sanki bana biraz da sen motoru zorlamışsın gibi geliyor.:wiinkk:
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
yhaa zorlamadım dıyemem redlıne da vıtes degıstıren bırım ama 1 ve 2. vıtes cok yumusak kullanırım 3 ve 4 te vıtesı sonuna kadar yerım tabırı dogruysa 5 te ztn motor kendını zorlamaz nese bu kadar motordan anlayan kısı normal dıyorsa sıkıntı yapmama gerek yok artık bundan boyle 9 bın devırde degılde 8 bınde degıstırım o zmn bısey daha ogrenmıs olduk motorlarda terleme yaparmıs:)) genclık ıste ne asılıon gaza 10 bın devıre kadar :D
 
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
dünden beri forumu okumaya çalışıyorum,üzerindeki lastikler değişmeli deniliyor illa değişmesi mi lazım maliyet ne kadar oluyo değişirse? bir de düşük devirde gaz yememe falan diyorlar tekleme falan kronik sorun mu öyle bişy var mı herkeste? ve son olarak motorda kronik sorunlar varmı herkeste görülen? teşekkürler...
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
kronik hiçbirsorun yok üzerinleki lastikleri illaki değiştirmen gerekmiyor. sadece kaygan olduğundan güvenli değiller. kullanış şekline göre sana kalmış bişey. düşük devirde gaz yememe gibi bir sorunu senden duydum. benim motor 3. vitesde hiç gaz vermeden stop etmeden gidiyor yani :D belki soğuk olduğundaki halinden bahsediyorsundur. o da bütün motorlar için geçeri bişey kışın ilk çalıştırdığında hafif bir gaz yememe olduğu söyleniyor. ( belki adananın havasındandır ama ben jiklede kullanmıyorum direk çalışıp gaz yememe sorunum yok )
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
dünden beri forumu okumaya çalışıyorum,üzerindeki lastikler değişmeli deniliyor illa değişmesi mi lazım maliyet ne kadar oluyo değişirse? bir de düşük devirde gaz yememe falan diyorlar tekleme falan kronik sorun mu öyle bişy var mı herkeste? ve son olarak motorda kronik sorunlar varmı herkeste görülen? teşekkürler...
kardes gaz yememe sorunu denılen sorun kısın buz gıbı havada motru dısarda bıraktınmı sabah calıstırdıgında jıkle cekersın tek marsta calısır 1 2 dk jıkle ıle ısttıktan sonrada 2 3 dk rolantıde motoru ısıtırsın sonra bıner gıdersın eger motoru ısıtmadan dırekt bınersen motor ısınana kadar tekleme yapar stop eder normal bır olaydır yane her motorda olurlu helekı enjeksıyonlu motorlarda mısal ybr125esd dahacok olur bu sorun fılan deıl anlıyacagın motor ısındıktan sonra ole bır problem yok kronık sorun bendede yok bır terleme konusu vardı onuda mılletten sordum ogrendım herkes normal dıyor sıkıntı cıkartmaz dıyor forumu takıp edıosan eger :) sen nerdesın forumdan bul bır arkadas gıt yakından gor apacheyı en dogru kararı o zmn verırsın
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Arkadaşlar, bu motorda yağ filtresi var mı? (Ybr, XS ve CBF modellerinde yok, o yüzden soruyorum)
Kronik herhangi bir sorunu var mı?
2011 modellerde titreşim ne civarda?
Uzun boylular için kullanım rahatlığı nasıldır?
Nakit alımlarda pazarlık şansı bulabilirmiyiz bayii ile?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorda yağ filtresi var. kronik herhangi bir sorunu yok ama bilmen gereken soğuk havalarda ilk çalıştırmalarda ortalama 2-3 dk kadar motoru ısıtman gerekiyor. ısıtmadan sürdüğünde gaz keserek ilerliyor buda iyi değil motor için. titreşim mevcut fakat aşırılığı yok uzun yol dahil beni rahatsız etmiyor. benim boy 1.82 gayet rahat gerek oturma pozisyonu olsun gerek motorun üstünde görüntü olsun herhangi bir olumsuz tepki almadım. nakit alımlar dahil tvsturkiye nin verdiği fiyat geçerlidir altına inmezler. plaka ve ruhsat işini sen halledersen daha ucuza getirirsin
 
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
kardes gaz yememe sorunu denılen sorun kısın buz gıbı havada motru dısarda bıraktınmı sabah calıstırdıgında jıkle cekersın tek marsta calısır 1 2 dk jıkle ıle ısttıktan sonrada 2 3 dk rolantıde motoru ısıtırsın sonra bıner gıdersın eger motoru ısıtmadan dırekt bınersen motor ısınana kadar tekleme yapar stop eder normal bır olaydır yane her motorda olurlu helekı enjeksıyonlu motorlarda mısal ybr125esd dahacok olur bu sorun fılan deıl anlıyacagın motor ısındıktan sonra ole bır problem yok kronık sorun bendede yok bır terleme konusu vardı onuda mılletten sordum ogrendım herkes normal dıyor sıkıntı cıkartmaz dıyor forumu takıp edıosan eger :) sen nerdesın forumdan bul bır arkadas gıt yakından gor apacheyı en dogru kararı o zmn verırsın

izmirdeyim kardeşim tanıdıklarımda 2011 apache yok. binip test etme imkanım da yok yani. bir de 2011 model olup en fazla km de olan kim acaba ya da sorunsuz olarak bi 40000-50000 km falan kullanan tanıyor musunuz?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
10700 deyim haziran trafiğe çıkışlı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayır hiçbir sorun yaşamadım. bikaç kez uzun yola da çıktım almayı düşünüyorsan 4 bine alabileceğin en iyi alternatiflerin başında geliyor arkadaş. tavsiye ederim
 
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
kararsızlık çok kötü bişy ya. izmir de 2011 apachesi olan var mı acaba bana yardımcı olabilecek?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst