michelin'de var lastik
Alsana ordan
varda nerde var :silent:
IRC Taktım. Gayet İyi... Kıç bile kaldırıyorum![]()
3. lastik oldu irc gidonu sallıyo surüşümü zayıflatıyo ve balans bile düzeltmiyo
pöh o paraya adıyla sanıyla bi honda alırım ne işim var aynı para olacaksa tvs ile öyle değilmi bora abiiiiiiiii :bounce:
ben honda almam o parayla gıderım tvs alırım vallaha hondadan saglam motor benım ıcın
bora abi motorlar yarın adanada oluyorsa buradada yarın olacak demektir :mrgreen: yada perşembeye sarkar :mrgreen:
adanalı abi dört gözle seni apachenin üstünde görmeyi bekliyorum ve nasıl makine bu meret hakkını vericek mi aldığı paranın hadi bakalım..
geldiğinde sana alo derim.
en kısa zamanda resimleri buraya eklerim kardeş.
bora abi sabah 4 te seni nette görmüşler hayırdır yoksa motorum gelecek diye heyecan yapıp yatamadınmı naptın![]()
yok yanlış görmüşler,ben bayinin önünde sabahladım.:queen:::biggrinn::haapppy:
abi motor tr ye girmiş olsa bile bu seferde kar yolları kapattı. senin motor anca yaza gelir abi hiç boşuna bekleme iisimi benim cbf i satim sana kurtul :mrgreen::queen: