vallaha ben pesınatı verdim perşembe teslim sözü verdiler marmaris bayisinden hatta yanımda isotlardan inan beyi aradı bayi sahibi ztn cumaya kadar gelmezse peşinatımı iade edecekler gitcem hmn honda alcam tvs markasını 10 gun once duydum tıpı hosuma gıttı forumlardada okudum honda kalıtesınde diyo herkes vibrasyonda cok sıkıntı deil daha once çin malıda kullandım cunku rahatsız etmiodu beni hmn satısa koydum cbf 150 mı 3 gunde sattım gıttım pesınatı verdım