TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
vallaha ben pesınatı verdim perşembe teslim sözü verdiler marmaris bayisinden hatta yanımda isotlardan inan beyi aradı bayi sahibi ztn cumaya kadar gelmezse peşinatımı iade edecekler gitcem hmn honda alcam tvs markasını 10 gun once duydum tıpı hosuma gıttı forumlardada okudum honda kalıtesınde diyo herkes vibrasyonda cok sıkıntı deil daha once çin malıda kullandım cunku rahatsız etmiodu beni hmn satısa koydum cbf 150 mı 3 gunde sattım gıttım pesınatı verdım
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
hafta ici ama hangi hafta ici :queen:
persembe ama hangi persembe :queen:
TVSde tarih verilmez, gun hafta olay verilir, ornegin persembe gelir, motor fuarindan sonra kesin gelir, 2008motor fuari-2009 motor fuari-2010 motor fuari-2011 motor fuari gecti sadece :) yeni meraklilar icin 3-5 ay beklemek dert olmasa gerek :) ben 2008den sonra pes ettim, bu forumda acilan en komik basliklardan biri ise TVS FLAME :) geliyor geldi turkiyeye uyduruluyor, avrupa normlari, gumrukte,haftaya dagitiliyor, dendi dendi sonra birden kayboldu :) umarim beklediginize deger, ben beklemiyorum artik :) cunku benim icin gozden dustu, su an 3000TL desinler almam :queen:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
hafta ici ama hangi hafta ici :queen:
persembe ama hangi persembe :queen:
TVSde tarih verilmez, gun hafta olay verilir, ornegin persembe gelir, motor fuarindan sonra kesin gelir, 2008motor fuari-2009 motor fuari-2010 motor fuari-2011 motor fuari gecti sadece :) yeni meraklilar icin 3-5 ay beklemek dert olmasa gerek :) ben 2008den sonra pes ettim, bu forumda acilan en komik basliklardan biri ise TVS FLAME :) geliyor geldi turkiyeye uyduruluyor, avrupa normlari, gumrukte,haftaya dagitiliyor, dendi dendi sonra birden kayboldu :) umarim beklediginize deger, ben beklemiyorum artik :) cunku benim icin gozden dustu, su an 3000TL desinler almam :queen:
Tamam uzatmanın anlamı yok Pazartesi gününden itibaren dağıtımlar yapılacak :cat:
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
nisanın 14 u persembe :D ztn bayıde soyledım haftasonu motorumla gezcem dıe artık hondamı olur tvs mı onu gorecez beklemem yane baskaları gıbı aylarca :)))
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
nisanın 14 u persembe :D ztn bayıde soyledım haftasonu motorumla gezcem dıe artık hondamı olur tvs mı onu gorecez beklemem yane baskaları gıbı aylarca :)))

Saka bir yana ne olursa hayirlisi olsun, sorunsuz kmler yapman dilegiyle, motor isi kalite kadar sans ta :) honda diyoruz da mesela burada bir kisi honda cbr250 aldi yeni kasa, 34gun icinde hep sorun yasadi, motoru iki kere kilitlendi, hararet sorunu yasadi, aldigina bin pisman, aldigi gun kadar motor serviste kaldi, normalde bir cinli de bile bu kadar hizli sorun olmuyor :) sonucta sifir km mercedes alirsin yolda kalirsin, hersey nasip birazda, sonucta her iki motorda guzel ve kaliteli, motoru aldiginda resimleri paylasirsaniz sevinirim, gorsel olunca guzel oluyor
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
evet hayırlısı tvs den şüphelerim vardı aslında en başta hondanın tadını alırmıyım dıe ama zamanla azaldı bu supheler bu forum sayesınde ama dedıgın gıbı kısmet kımse sorun yasamaz bakarsın ben ters kose olurum allah korusun tabe:D motor geldıgınde resımlerı atarım grı olcak ınsallah en cok onu begendım:D
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
31
türkiye'ye gelen gemi süveyş kanalı geçtikten sonra israil açıklarında batmış,motorlar o yüzden gecikmiş miş miş :p zor gelir bu apecheler
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
vallaha bende cbf vardı uc gun once tek tokatladıgı ybr baskada bısey tokatlıyamıodu 115 km hıza ulasınca tıkanıodu kendısı o hızla apache fılan tokatlayamaz ybr ztn allaha emanet:D
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
31
vallaha bende cbf vardı uc gun once tek tokatladıgı ybr baskada bısey tokatlıyamıodu 115 km hıza ulasınca tıkanıodu kendısı o hızla apache fılan tokatlayamaz ybr ztn allaha emanet:D

bende bugün apecheye uzunca bir zaman dinlenmesi için otoparka yatırdım,cezası artık ne zaman biter bilmiyorum,dün istanbul mahmutbey hadımköy arası otoban da rüzgarlı hava vardı,cbf ler ybr ler uça uça giderken benim rezil 60-70 km geçmedi tıkandı kaldı,komple motor krank piston,silindir,sekman degişeli daha 4000 km geçti,beni rezil rüsva etti.10 gündür teslim almadıgım cbf i bugün hemen gittim teslim aldım,şu hintliyi allah aşkına öve öve bitirmeyin,dandik rezil motor,masrafdan başka bişe çıkarmayan,parçaları kazık olan dandik motor
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
bende bugün apecheye uzunca bir zaman dinlenmesi için otoparka yatırdım,cezası artık ne zaman biter bilmiyorum,dün istanbul mahmutbey hadımköy arası otoban da rüzgarlı hava vardı,cbf ler ybr ler uça uça giderken benim rezil 60-70 km geçmedi tıkandı kaldı,komple motor krank piston,silindir,sekman degişeli daha 4000 km geçti,beni rezil rüsva etti.10 gündür teslim almadıgım cbf i bugün hemen gittim teslim aldım,şu hintliyi allah aşkına öve öve bitirmeyin,dandik rezil motor,masrafdan başka bişe çıkarmayan,parçaları kazık olan dandik motor

Kusura bakmada senin motorunun ne durumda olduğunu belli her fırsatta şu motora b.k atmayıda kes lütfen :farao:
Benim eski motorum rüzgarlı yolda 2 kişi 120 km sabit hızda çokta rahat ilerliyordu.:bounce:
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
31
kesersem hadım olursun !!!!!!!!!!!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:07 ----------

120 km 2 kişiyle gidiyormuş,yahu sen hangi tvs servisinin yamagısın...........
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Tamam uzatmanın anlamı yok Pazartesi gününden itibaren dağıtımlar yapılacak :cat:

Kusura bakmada senin motorunun ne durumda olduğunu belli her fırsatta şu motora b.k atmayıda kes lütfen :farao:
Benim eski motorum rüzgarlı yolda 2 kişi 120 km sabit hızda çokta rahat ilerliyordu.:bounce:

Biraderim niye sinir yaptın anlamadım...Tvsnin avukatı değilsin...mal iyi veya kötü ne farkeder...motorunu alana ne mutlu...ama gerilmeye gerek yok dimi ...:wiinkk:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
kesersem hadım olursun !!!!!!!!!!!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:07 ----------

120 km 2 kişiyle gidiyormuş,yahu sen hangi tvs servisinin yamagısın...........

Kimsenin yamağı değilim ayrıca seviyeli ol lafını bilde konuş.
Bunca yıl motor kuryelik yapıyor olabilirsin ama bu herşeyi biliyorsun anlamına gelmez motorları eşşek niyetine kullanıyorsunuz sonrada motor kötü oluyor.Piyasayı öldürmeyin.. :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:26 ----------

Biraderim niye sinir yaptın anlamadım...Tvsnin avukatı değilsin...mal iyi veya kötü ne farkeder...motorunu alana ne mutlu...ama gerilmeye gerek yok dimi ...:wiinkk:
Benim lafım gereksiz ve yalan yanlış yorum yapanlara.
Beğenmiyorlarsa satsınsınlar B.kunu çıkaramaya gerek yok.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
inanın değmez...ikinizde aklıbaşında arkadaşlarsınız...hocam sen biraz hissiyat yapıyosun ama...tvs gibi motorun taaa diye küfretseler bile hadi ordan diyebilmelisin...bu motor sana kral gelir başkasına düdük...bunlar gayet doğal şeyler...


gelsinde şu namussuz apaçi bizde rahatlayalım yav...
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
inanın değmez...ikinizde aklıbaşında arkadaşlarsınız...hocam sen biraz hissiyat yapıyosun ama...tvs gibi motorun taaa diye küfretseler bile hadi ordan diyebilmelisin...bu motor sana kral gelir başkasına düdük...bunlar gayet doğal şeyler...


gelsinde şu namussuz apaçi bizde rahatlayalım yav...

Bunun gibiler yüzünden kimse motor tercihi yapamıyor.
Motorun harbiden gerçek sorunlarını söylese tamam ama adam resmen rezil etti.
Yeni motora başlıcayacak arkadaşlar bu konuları okursa nasıl fikir sahibi olacak ?? Sorarım size...
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
282
Merhaba
Bu yeni apache lerin fiyatları ne olcak bilen varmı acaba ?
Bu sefer inş. gelirde memlekete görürüz şu aleti
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst