selam Bora abi
güzel demişsin diyeceğim ama malesef diyemiyorum.ben 2 sene kullandım apache bilen bilir topacta.sadece 38.000 km yaptım 2 apacheyle.hem uzun yol hem şehir içi kullanım.şehir içi kullanımda pek sıkıntı yaratmıyor çünkü yaptığın yol 50-100 km en fazla ve dur kalk fazla.ama uzun yola çıkınca iş değişiyor malesef ilk 1 saatten sonra motor çekilmez oluyor,benim apache'ler öyleydi.
hani tabiri caizse titreşim yok diyenin çayına tuz atarım misali.
burda baya bir apache kullanıcısı var bir oylama yapsınlar titreşim varmı yokmu ne derece titreşim var rahatsız ediyormu etmiyormu ? alacak arkadaşlara örnek olur.
ama şu da var gelecek olanlarda titreşim olmadığı söyleniyor.
her motorun genelde bazı kronik sıkıntıları olur ama istemeden-ama gözden kaçan-belkide kasıtlı.
apache'de benim gördüğüm sıkıntılar ;
baş sıkıntıyı yazmıyorum(bilen biliyor,bilmeyen kullanınca öğreniyor)
rampada 2 kişi ile tekere gelme (15 dişli ile bir nebze sıkıntı gideriliyor )
gösterge-far lamba patlamaları ( led lamba ile değişince sorun gidiyor)
gösterge saat arızaları (yenisi ile değişecek )garantin bitmişse öyle bin gitsin
tubbles lastik sıkıntısı (jant yanakları dar )şamyele devam
uzun yolculuklarda buji kesme sıkıntısı(kaliteli buji ile sıkıntı gidiyor)
harici aksesuar kabul etmemesi(zenon-geniş lastik v.s)
bir karbüratör istersin sıfır en kısa 3 ay,km saati en az 1,5 ay.parça demeyin zaten yok.resmi belge ile istek talepleri sabittir.
şimdilik aklıma gelenler bunlar,zaten bildik şeyler.
fazla yorum yapınca zaten sıkıntı yapıyor,yorumları takan kim

ale: