- Katılım
- 30 Kas 2008
- Mesajlar
- 281
ben yamaha ybr 125 esd ile apache arasında kaldım söyleki yamaha parçası bol ucuz heryerde bulunabilir 2 el çok sağlam ama gel gelelim yamaha geleneğini sürdürerek yine bisiklet gibi yapıyo çok cığız duruyo iskelet gibi arka teker çk ince jant büyük ama apache 2011 tasarımı muhteşem kim görse çok begenıyo özellikle dijtal km çk sık sarısı çk hoş buarada apache kullanan arkadaslar şimdiye kadr parça sıkıntısı yaşadınızmı bütün parçalar uygun fıyata bulunabilirmi? bakın 2011 apache adam arka teker kalınlaştrmış performans egzos tamış çok hoşuma gitti ya http://www.youtube.com/watch?v=hALHH65x1sQ