TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Kas 2008
Mesajlar
281
ben yamaha ybr 125 esd ile apache arasında kaldım söyleki yamaha parçası bol ucuz heryerde bulunabilir 2 el çok sağlam ama gel gelelim yamaha geleneğini sürdürerek yine bisiklet gibi yapıyo çok cığız duruyo iskelet gibi arka teker çk ince jant büyük ama apache 2011 tasarımı muhteşem kim görse çok begenıyo özellikle dijtal km çk sık sarısı çk hoş buarada apache kullanan arkadaslar şimdiye kadr parça sıkıntısı yaşadınızmı bütün parçalar uygun fıyata bulunabilirmi? bakın 2011 apache adam arka teker kalınlaştrmış performans egzos tamış çok hoşuma gitti ya http://www.youtube.com/watch?v=hALHH65x1sQ
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bir alan pişman birde almayan..
motor yokki parçası olsun..
uzaktan seyretmek daha güzel bence,ama bir 5 sene sonra alınabilir,anca yerleşir bu işi öğrenir ithalatçı firma.ismini bile yazmak istemiyorum firmanın reklamı olmasın diye.
 
Katılım
30 Kas 2008
Mesajlar
281
bir alan pişman birde almayan..
motor yokki parçası olsun..
uzaktan seyretmek daha güzel bence,ama bir 5 sene sonra alınabilir,anca yerleşir bu işi öğrenir ithalatçı firma.ismini bile yazmak istemiyorum firmanın reklamı olmasın diye.


neden nyini gördnki motrun:) motor yokki parçası olsun.. demişsn bn eski kasasından kullananlardan bahsetmiştm şu motoru yamaha honda çıkarmazki alalım biri gider cbf 150 gibi tipsiz diyeride bisiklet gibi motor çıkarır şahsi düncem:)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
neden nyini gördnki motrun:) motor yokki parçası olsun.. demişsn bn eski kasasından kullananlardan bahsetmiştm şu motoru yamaha honda çıkarmazki alalım gider biri gider cbf 150 gibi tipsiz diyeride bisiklet gibi motor çıkarır şahsi düncem:)

2008 ve 2009 unu kullandım sadece 39.000 km.2008 in üzerinde durana aşk olsun ayaklarımın tabanı,ellerimin içi ağrıyordu titreşimden.
2009 1000 km geçince yağ yakmaya başladı ve arızalar başladı boy göstermeye,defolu ürüne denk geldim,parça yoktu ve bayideki arkadaşımın vitrindeki üründen parça sökmesiyle arızam giderildi.2 ay karbüratör beklenirmi veya piston-sekman.
yani anlayacağın ellerindeki motorları sattılar ama motorların yanında parçaları almayı unutmuşlar.bir ürünü satıyorsan hemen yedek parçasını getireceksin müşteriyi küstürmiyeceksin.
şu an bence düşük cc lerde en güzel alet cbr 125
 
Katılım
30 Kas 2008
Mesajlar
281
2008 ve 2009 unu kullandım sadece 39.000 km.2008 in üzerinde durana aşk olsun ayaklarımın tabanı,ellerimin içi ağrıyordu titreşimden.
2009 1000 km geçince yağ yakmaya başladı ve arızalar başladı boy göstermeye,defolu ürüne denk geldim,parça yoktu ve bayideki arkadaşımın vitrindeki üründen parça sökmesiyle arızam giderildi.2 ay karbüratör beklenirmi veya piston-sekman.
yani anlayacağın ellerindeki motorları sattılar ama motorların yanında parçaları almayı unutmuşlar.bir ürünü satıyorsan hemen yedek parçasını getireceksin müşteriyi küstürmiyeceksin.
şu an bence düşük cc lerde en güzel alet cbr 125


bende dediklernden korkuyodum aydınlattın iyi oldu cbr diyosunda oda hem pahalı hemde iskelet gibi duruyo en azından derbi gibi biraz kaslı olsa alınır ybr esd kalın lastik taksak yakışırmı acaba takanda yokki bakalım:)
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
19
ne kadar ilginç uzun zamandır takip ediyorum tvs yi ama arkadaş bi kullanıcı övüyo diğeri yerden yere vuruyo yani anlamak mümkün değil bu sebebden güvenemiyorum çin motorlarının arızasından bıkmış biri olarak iyi bişe almayı düşünürken karar veremiyorum.... bu arada yeni kasa tvs kullananlar yok mu henüz forum da bi yorumlarını alsak iyi olur....
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
tvs_25,yeni kasalar henüz tr.ye gelmedi,hepimiz gelmesini bekliyoruz.o yüzden kimsede yok.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Ayın 2 si veya 3 üne tr ye giriş yapıyor arkadaşlar müjdeler olsun o hafta içi de sanırım dağıtım yapılır
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
geçmiş sayfalarda bana bişey soran olduysa görmedim kusura bakmayın...1 haftadır bu topiğe girmiyordum...

Koraycım sen apaçi alacaksın Allahın izniyle...senin izlenimlerimle bende ilerde karar alıp apaçi sahibi olabilirim...

daha erken geliyordu dimi...hatta bugündü galiba...
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Evet Metehan abi ben apache alacağım.Bugün tekrar görüştüm ayın 2 si veya 3 üne motorların gebze limanına ineceğini söylediler.Elbet gelecek motorlar da 1 gün 2 gün oynaması çok önemli değil abicim ya.. Sonuçta bu gemiler konteyner yüklü gemiler bunların türkiyeye geliş limana iniş malı indirişleri hep saatlidir.Bu saatler 1 dk bile şaşmaz abicim.Nerden biliyorum.Çünkü babam limanda gümrük memeru.Bizzat kendileri 1. ağız oluyor :cherry:Neyse ben motoru büyük bir hevesle bekliyorum.Haftaya inşallah evimde olacak.. Sıkıntı yapmaya değmez .. Yeterki bizi kullanınca hayal kırıklığına uğratmasın
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
arkadaşlar sizlere bu motorun geldisi geleceğiyle ilgili bişey sormak istiyorum. benim bildiğim geçen yazdan beri bu motorun geleceği söylentisi var ve isotların şimdiye kadar verdiği bütün tarihlerde boş çıktı gelmedi. bazen kötü hava şartlarını bazen bilmemnerdeki olayları bazen tsunamiyi bilmeneyi bahane ettiler hep gerekçe olarak. hadi diyelimki bu motor nisanda geldi diyelimki çokta güzel olmuş dedikleri gibi . iyide arkadaşlar hesaba katmadığınız bir nokta var bu motoru bunca zamandır bekleyen arkadaşlar motoru aldığınızda acaba yedek parçaları ne kadar bekliceksiniz bir sorun olduğunda? o parça gemisi kaç yılda gelecek gebzeye ? motoru getiremeyen isotlar parçayı hangi zamanda getirecek? bence oturup bunların hesabını yapmak lazım. acaba o dijital gösterge bozulduğunda yenisi kaç ayda gelir yada gelirmi diye düşünmekten alamıyorum kendimi .
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
arkadaşlar sizlere bu motorun geldisi geleceğiyle ilgili bişey sormak istiyorum. benim bildiğim geçen yazdan beri bu motorun geleceği söylentisi var ve isotların şimdiye kadar verdiği bütün tarihlerde boş çıktı gelmedi. bazen kötü hava şartlarını bazen bilmemnerdeki olayları bazen tsunamiyi bilmeneyi bahane ettiler hep gerekçe olarak. hadi diyelimki bu motor nisanda geldi diyelimki çokta güzel olmuş dedikleri gibi . iyide arkadaşlar hesaba katmadığınız bir nokta var bu motoru bunca zamandır bekleyen arkadaşlar motoru aldığınızda acaba yedek parçaları ne kadar bekliceksiniz bir sorun olduğunda? o parça gemisi kaç yılda gelecek gebzeye ? motoru getiremeyen isotlar parçayı hangi zamanda getirecek? bence oturup bunların hesabını yapmak lazım. acaba o dijital gösterge bozulduğunda yenisi kaç ayda gelir yada gelirmi diye düşünmekten alamıyorum kendimi .

Çok haklısınız size sonuna kadar katılıyorum.Yedek parça sıkıntısı olacağı apaçık ortada.. Ama bana şunu söylermisiniz hangi motoru alalım? .Bana göre Türkiye piyasasında bu paralara alınacak motor yok.Hemen size iki örnek

1-CBF 150 / Kronik sorunları var 30,000 km motor istiyor
2-YBR 125 / Beni çekmez çok ince bi yapısı var

bu iki motosikletin parça servis sıkıntısı yok ama yukarıdaki sorunlardan sonra direkt elemek zorunda kalıyorum
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
150 cc lik bir motor alıp 150 km hız yapsın diye basarsan gaza bütün marka ve modeller 30 binide görmeden motor ister buna emin ol. bende cbf 150 kullanıyorum ama şimdiye kadar ne bir gram yağ eksiltti nede 30 binde motor istedi. ha diyelimki öyle bile olsa sorunlu bir motor yada motor istedi diyelim şuan zannetmiyorumki motorunu komple indirdiğin bir cbf 150 bir günden fazla tamircide yada serviste kalmaz tamir süresi senin parçacıya yada servise gidip gelmen kadar sürer ! aynı şeyi apaçi için söyleyebilirmisin ???
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
apache servis konusunda hondanın eline su bile dökemez ama hondadan daha az servis görür
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
burada temiz kullanmakta önemli tabiki.. allah kaza bela vermesin.. burada bi arkadaşımda regal var 2006 model ne servis nede parça sıkıntısı görmedi.sadece yağ ve su koymuş.. işin aslı 4 liralık motorlarıda bu kadar irdelemenin anlamı yok .. ateş olsa 4000 tl yakar
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
30000binde motor istiyor demek bence yanlış kişiden kişiye deyişir etrafımda 70bnide motoru açılmamış cbf lerde var tabi bakımlı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst