TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
102
selam forumu uzun zamandır takip ediyorum daha önce de honda xl 200 kullanıcısıydım şimdi askerlik bitti işe de başlamak üzereyim cbf 150 ve apache arasında durakladım baktım ki cbf i kredi kartına hepsini taksitle alamıyorum bi miktar peşinat ödemem gerekiyormuş ve stoklardada motor yok şimdiden ödeme yapmam lazım mış ki nisan ayında alabileyim bu durum hondadan biraz uzaklaştırdı beni hemen almak istiyorum.tvs yide araştırdım kendi sınıfında japonlardan aşağı kalır yanı yok tasarım olsun motoru olsun demem o ki istanbul avrupa yakasında apache 0 km olanını bana kredi kartına taksitle satış imkanı olan bayi biliyormusunuz işe yeni başliyacağım için kredi çekme imkanım yok
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
selam forumu uzun zamandır takip ediyorum daha önce de honda xl 200 kullanıcısıydım şimdi askerlik bitti işe de başlamak üzereyim cbf 150 ve apache arasında durakladım baktım ki cbf i kredi kartına hepsini taksitle alamıyorum bi miktar peşinat ödemem gerekiyormuş ve stoklardada motor yok şimdiden ödeme yapmam lazım mış ki nisan ayında alabileyim bu durum hondadan biraz uzaklaştırdı beni hemen almak istiyorum.tvs yide araştırdım kendi sınıfında japonlardan aşağı kalır yanı yok tasarım olsun motoru olsun demem o ki istanbul avrupa yakasında apache 0 km olanını bana kredi kartına taksitle satış imkanı olan bayi biliyormusunuz işe yeni başliyacağım için kredi çekme imkanım yok


Bu ayın 28 ine türkiye ye giriş yapıyor tvs apache. 1 nisandan itibarende bayilere dağıtılıyor.Taksitli olarak satış yaparlar mı bilmiyorum ama SÜRAT MOTOR var.galatadere cad. kavak sokak no:12 kağıthane/istanbul istersen bu numaradan ara bilgi al daha garanti olur (0212) 268 67 63
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
cbf motor dayanıklılık konusunda sınıfta kalır. çin motoru gibi 20 binde 30 binde motor yaptırıyorsun. sagır sultan bile duydu. apaçhe şu vibrasyon işini çözdüyse benim gözümde en kral motor olur.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
cbf motor dayanıklılık konusunda sınıfta kalır. çin motoru gibi 20 binde 30 binde motor yaptırıyorsun. sagır sultan bile duydu. apaçhe şu vibrasyon işini çözdüyse benim gözümde en kral motor olur.

Çözüldüğünü firma söylüyor.Fakat günde 200-300 km yapmayan biri için titreşim olsa bile sorun olmaz.Abartıldığı kadar değildi eski kasada.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
herşeyine tamam
geçenlerde birşey duydum
lastik patlayınca köpük kullanmak
bu köpük nasıl birşey
ve nasıl tatbik edilecek

bu arada apache alma durumum devam ediyor.
kararsızlık kötü oluyor. dedim kesin olarak alacağım inşaallah.

kardeş,lastik patlayınca sıkılan köpük konusu şöyle.lastik patladı,giren nesneyi çekip çıkartıyorsun,biraz çalkalayıp o köpük spreyini,siboptan içeriye sıkıyorsun.sıkılan madde ile içeriye bir miktar da hava sıkılmış oluyor.(söylendiğine göre 20 psi.kadar) o da senin yola devam etmeni ve en yakın petrolde havanı tamamlamana yetiyormuş.ancak buradaki en önemli konu bu spreyler,tubless lastikler içindir.iç lastikli olanlarda kullanılmaz,kullanılsa da bir işe yaramaz.o sıkılan madde,gidip delik olan yeri,havanın da sayesinde genleşerek tıkıyor,mekanizması böyle.ancak yarılmış lastiklerde de bir işe yaramadığını duymuştum.
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
kardeş,lastik patlayınca sıkılan köpük konusu şöyle.lastik patladı,giren nesneyi çekip çıkartıyorsun,biraz çalkalayıp o köpük spreyini,siboptan içeriye sıkıyorsun.sıkılan madde ile içeriye bir miktar da hava sıkılmış oluyor.(söylendiğine göre 20 psi.kadar) o da senin yola devam etmeni ve en yakın petrolde havanı tamamlamana yetiyormuş.ancak buradaki en önemli konu bu spreyler,tubless lastikler içindir.iç lastikli olanlarda kullanılmaz,kullanılsa da bir işe yaramaz.o sıkılan madde,gidip delik olan yeri,havanın da sayesinde genleşerek tıkıyor,mekanizması böyle.ancak yarılmış lastiklerde de bir işe yaramadığını duymuştum.



teşekkür ederim bora bey kardeş. hani bir nebze işgörüyor ama siboplularda değil yani lastik kaynağı bulundurmamız ve pompa makinesi bulundurmamız gerekecek. niyet yaz geldi yayla yollarında kullanmak olunca kaygılanıyor insan.:cherry:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Bu gün buradaki bayi'ye gittim vade farksız 12 ay taksit yapacakmış.
Ve nisanın 2. haftası motorların elinde olacağını söylüyor.
Şimdiden 30 tane müşteriside hazırmış :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
cbf motor dayanıklılık konusunda sınıfta kalır. çin motoru gibi 20 binde 30 binde motor yaptırıyorsun. sagır sultan bile duydu. apaçhe şu vibrasyon işini çözdüyse benim gözümde en kral motor olur.

acun0 her konuda honda cbf150 ye saldırıyorsun gerçekten seni anlamak güç onlarca kez sana 20-30 binde motorun bitmediğini, sadece kullanıcı kaynaklı hata ve fabrikadan çıkabilecek binde bir hatadan dolayı gerçekleşmiş sorun olacağı söylendi ama sen görmüşsün bir hatayı ve sürekli belaltı vurmaya çalışıyorsun açıkçası senin yaptığın sadece bağcıyı dövmektir, ben 3 yıl önce sattığım cbf150 motorumu satılık ilanlarında geçenlerde tekrar gördüm, sattığımda 20 bin km deydi. Sattığım kişi kuryeydi ve 70 binde motoru sıfırladı. Acaba neden? tabi canım sen haklısın kesinlikle ölmüş motoru kullanmıştır 50 bin km kadar :rendeer:

Apache alacak arkadaşlara da şimdiden hayırlı olsun güzel motordur ama beni tek caydıran konusu vibrasyonuydu ve servisin yaygın bir ağda olmamasıydı umarım önümüzdeki yıllarda bu sorun kısa sürede çözülür :cat:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
cbf 150 de çok sorun yaşamış biri olarak 2007 ve 2008 modeli tvs al kafan rahat etsin 100 km hızın üzerinde vibrasyoonda arahtsız etmiyor... 20 000 km motor yenile 12 000 km zincir bitme benim 2 cbf imdede başıma geldi.. halen kurye arkadaşlarımında başında. tvs yada yamaha ybr ....
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
Apache bence yeni kasa olarak hicbir arti getirmedi sadece hos olan dijital gostergesi ama onun disinda eski motor eski teknoloji, dunyada yok artik bu yeni kasa, bu paraya ilk tercih kesinlikle cbr125 yeni kasasidir, daha uygun fiyatli olarak ise MONDIAL 150MC, kesinlikle apacheden cok ustun, hatta ybr,cbfyi bile yakinda silecek bir motordur, cinli demeden once gidin bir gorun, kullanin, kullanicisini bulun, nerden biliyorum derseniz burada tum motorlari test etme imkanim oldugu icin, ornegin cbr150 cbr250 yeni kasalari, apache rtr180 i ve daha bircok modeli turkiyeye gelmeden kullandim, mondial kesinlikle bu sefer asti kendi fiyati ve kategorisinde, apache kullanimini zevk vermiyor, mondiali deneyin 15beygir, gucu aninda gorursunuz, paraniz cok degilse gidip sadece bir test edin, apache oyle belese yeni kasa diye eskiyi yutturamamali akilli olursaniz, adam gibi yeni kasalari getirsinler, kendinizi enayi yerine koydurtmayin
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Apache bence yeni kasa olarak hicbir arti getirmedi sadece hos olan dijital gostergesi ama onun disinda eski motor eski teknoloji, dunyada yok artik bu yeni kasa, bu paraya ilk tercih kesinlikle cbr125 yeni kasasidir, daha uygun fiyatli olarak ise MONDIAL 150MC, kesinlikle apacheden cok ustun, hatta ybr,cbfyi bile yakinda silecek bir motordur, cinli demeden once gidin bir gorun, kullanin, kullanicisini bulun, nerden biliyorum derseniz burada tum motorlari test etme imkanim oldugu icin, ornegin cbr150 cbr250 yeni kasalari, apache rtr180 i ve daha bircok modeli turkiyeye gelmeden kullandim, mondial kesinlikle bu sefer asti kendi fiyati ve kategorisinde, apache kullanimini zevk vermiyor, mondiali deneyin 15beygir, gucu aninda gorursunuz, paraniz cok degilse gidip sadece bir test edin, apache oyle belese yeni kasa diye eskiyi yutturamamali akilli olursaniz, adam gibi yeni kasalari getirsinler, kendinizi enayi yerine koydurtmayin

şu an elimizde ki mevcut motosikletler bu yapacak birşey yok bence motosikletlerin dökülme olayları tamamen kullanıcı hataları.En sağlam dediğimiz bi yamaha ybr 125 bile çok rahat 1 yılda dökülür.mondial 150 mc ne kadar iyi veya ne kadar kötü olursa olsun motorun çok yaşayıp yaşamayacağı kullanıcıya bağlıdır
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
19
slm ark. şuan için hiç bir yerde mi yok apachı ona göre araştırakım işe başlayacağım için acil gerekiyo da... eğer gelmeyecekse başka bişe bakalım...
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
slm ark. şuan için hiç bir yerde mi yok apachı ona göre araştırakım işe başlayacağım için acil gerekiyo da... eğer gelmeyecekse başka bişe bakalım...

üzüldüm kendi adıma nick'te tvs almışsın :p
tvs mi kaldı daha piyasada Bahadır sen duyma ama :)
soruyorum ne zaman geliyor bu tvs ler diye ses yok :pale: önü açık,yoksa 1 nisan şakasımı yapacak isotlar,alın size rtr 180'i getirdik derlermişş.
geçen nette gezerken tvs rtd 200 diye bir modelini gördüm tvs nin ama motorun yarı resmi yoktu,dedim hindular yarısını bitirememiş galiba.ama 2 silindir,su soğutmalı,enjeksiyonlu,arka mono amörtisör,tek disc-ön çift disc'li idi.güzel alete benziyordu.bence biraz daha bekleyip rtd 200 alın derim.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst