TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Benim gibi düşük geliri olan biri için yüksek cc kullanmak köstekten başka birşey değil. Transalp ve Deauvilla'dan sonra aldim bu motoru. Bazı şeyleri yoluna koyana kadar bende yüksek cc'ye geçmeyecegim artik. Benzin uçmuş gitmiş. Hepsinden ziyade tvs'de cbf'de kullanışlı motorlar.

Hakkında hayırlısı olsun dostum.
Kazasız belasız kullanmani dilerim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:28 ----------



Sagol canim kardesim. Geçti gitti..

Arka çanta daha uygun fiyata olanlarda var. 120 130 TL lik çok güzel arka çantalar var.
Ama benim aldigim 46LT ve arka stopları mevcut.
Frene bastigin zaman ışık saçan çantalardan. Bu yüzden pahali benimki.

Yan çantaları 21 LT standart oluyor.
Onlarda 200 TL civarı, ayrıca baglantı demirlerinide alman gerek, oda 100 TL olsa 300 TL yan çantalar oluyor.

Ama ben sana DİFİ'nin soft çantalarını öneririm, çok kullanışlı ve pratik, 68 LT bagaj hacmi var, yagmura ve suya dayanıklı, zamanında bende ona benzer bişey kullanmıştım, hem bagaj hacmi yüksek, hem ucuz, hemde kullanımı pratik :cat:

Koruma demirleri toplasan 100 tl felan :)

Anladım abi peki şimdi bu difinin soft çantası bezmi yoksa bildiğimiz plastik cantalarındamı ?

Ben de senin gibi 0 cbf alıcam ve aldımmı tam takım almak istiyorum 4000 TL ye de hepsini aradan çıkartmak istiyorum plaka dahil :p mümkünmüdür :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anladım abi peki şimdi bu difinin soft çantası bezmi yoksa bildiğimiz plastik cantalarındamı ?

Ben de senin gibi 0 cbf alıcam ve aldımmı tam takım almak istiyorum 4000 TL ye de hepsini aradan çıkartmak istiyorum plaka dahil :p mümkünmüdür :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Soft çanta şöyle bişey
Fiyatı 160 TL
Yagmura çamura dayanikli, köprüleri sert kaukçuk.
Selenin genişligine göre ayarlayıp sabitliyorsun,
Ayrıca her çanta için yagmurluk kılıfı var. Sıkıntı olmaz hiç bi şekilde :)


4000 TL'ye motoru ve koruma demirlerini taktir kardeşim.
Çanta işinide kredi kartin varsa taksit yaptir.
Yada daha sonra uygun zamana birak bence.

öncelikle hayırlı olsun. nereden aldın usta motoru şehir olarak. antalyada 4100 dedi o yüzden merak ettim.

Teşekkür ederim.
Istanbul Anesmotor'dan aldim dostum.
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Benim gibi düşük geliri olan biri için yüksek cc kullanmak köstekten başka birşey değil. Transalp ve Deauvilla'dan sonra aldim bu motoru. Bazı şeyleri yoluna koyana kadar bende yüksek cc'ye geçmeyecegim artik. Benzin uçmuş gitmiş. Hepsinden ziyade tvs'de cbf'de kullanışlı motorlar.

KAYNAK
http://www.motosiklet.net/forum/ays...-sehre-de-yola-da-gelir-ayse-sule-bilgic.html

Sinan Aksu arkadaşım öncelikle hoşgeldin :rendeer:

Geçen bu topic te bu yazını buldum ,

kendini yılların usta motorcusu olarak tanıtan kişi sen değilmiydin,

bu tezat neyin nesi ???

Saygılar.

21-11-2009, 23:40

Herkeze Merhaba

Arkadaşlar bu siteye henüz 5 dakika önce üye oldum, ben motorsiklet sahibi değilim, uzun süredir motor sahibi olmak istememe rağmen arabadan kurtulamadım, ama artık tak dedi bende bir motorsiklet sahibi olmak istiyorum. Başlangıç olarak bana önerebileceginiz bir motorsiklet varmı? Ayrıca hiç motor kullanmadım, Ehliyetimde yok, istanbulda güvenli sürüş eğitimi veren bildiginiz bir kurs varmı acaba? güvenli ve iyi bir egitim aldıktan sonra A2 ehliyet almak istiyorum, arkasındanda motor almak tabiki. Honda Deauville hayranıyım fakat benim gibi acemi biri böyle bir motoru kullanabilirmi hiç bi fikrim yok. Veya motor kullanmaya yeni başlamış bi kullanıcı olarak bana önerebileceginiz alternatif varmı? Bu konuda tecrübeli arkadaşların fikirlerini bekliyorum. Hepinize şimdiden teşekkür ederim, Güvenli sürüşler.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
KAYNAK
http://www.motosiklet.net/forum/ays...-sehre-de-yola-da-gelir-ayse-sule-bilgic.html

Sinan Aksu arkadaşım öncelikle hoşgeldin :rendeer:

Geçen bu topic te bu yazını buldum ,

kendini yılların usta motorcusu olarak tanıtan kişi sen değilmiydin,

bu tezat neyin nesi ???

Saygılar.

Çok şükür Motorculugumuzdan ve dürüstlügümüzden şüphemiz yok dostum.
O tezat'ın açıklaması bu olabilirmi? :)
Ayrıca Transalptan Deauville'ye kadar, ardından 1200 RT'ye kadar birçok motorla haşir neşir oldum :)

http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/80445-motosiklet-net-e-uye-olma-sebebiniz.html
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçen gün kapıda motorumu silerken uzun uzunnn bana bakan şapkalı kişi senmiydin ? :)

Yanlış topikteyiz :queen:

motorun hayırlı olsun, sana şimdi birde otopark lazımdır ?

syglr hemşerim :)

Otopark olarak ilgi hastanesinin çaprazında kalan otoparkı kullanıcam.
Tesadüf eseri denk gelirsek o tezat'ın açıklamasını birde karşında yaparım dostum.. :bounce:
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Otopark olarak ilgi hastanesinin çaprazında kalan otoparkı kullanıcam.
Tesadüf eseri denk gelirsek o tezat'ın açıklamasını birde karşında yaparım dostum.. :bounce:

gel gel gel gel gel

sende bizim otopark a gel tüm MT ciler olarak oradayız !!!

Mevlana Cami altındaki galiba ?

neyse bu topiğe yazmam ben bir daha , ardadaşlara ayıp olmasın
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gel gel gel gel gel

sende bizim otopark a gel tüm MT ciler olarak oradayız !!!

Mevlana Cami altındaki galiba ?

neyse bu topiğe yazmam ben bir daha , ardadaşlara ayıp olmasın

Valla camiinin altimi orasi bilmiyorum.
Ama sen ucuza birakiyordun oraya,
Ben zamaninda otopark aramiştim bana pahali fiyat vermişlerdi.
Senin biraktigin yere birakirim muhtemelen.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Sinan abi bu soft yan çantalardan bende düşünüyorum ama kullanımı nasıldır hiç bilmiyorum
Sanırım bağlantı şekli selenin altından kemerlerini geçiriyorsun peki çantalar grenaja değmiyormu ? bunu çok merak ediyorum yani çanta kullanıcaz diyede grenajlar heder olmasın.

ben buradaki bayiye her hafta uğruyorum,kesin alacağım bu motoru da,şu lastikleri tubless yapma konusunda ne diyorsun BAHADIR.sen iç lastikle kullanırken bir sıkıntı yaşadın mı,patlama filan?
Vallahi bora orj. lastikleri değiştirme taraftarıyım herkezinde söylediği gibi suyu hiç sevmeyen bi lastik anında kayıyor :cat: Ve iç lastikli olunca en ufak patlamada oracıkta kalırsın ama tubelesste şişir yoluna devam et durmadığın sürece lastik inmez:cat:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
arkadaşlar yeni apachenin malum lastikler iyi değilmiş alır almaz da ilk işim lastikleri değiştirmek youtube de gezerken bi apache dikkatimi çekti lastikler oldukça yakışmış ama kafamda bi soru işareti bıraktı.. ''acaba motora bi zarar verirmi yorar mı '' sanıyorum taban kalınlığı 130 olan bu lastiği türkiye de hangi markada temin edebiliriz video linkini veriyorum ....



http://www.youtube.com/watch?v=hALHH65x1sQ


ayrıca eksozda hoş değil mi ? :)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sinan abi bu soft yan çantalardan bende düşünüyorum ama kullanımı nasıldır hiç bilmiyorum
Sanırım bağlantı şekli selenin altından kemerlerini geçiriyorsun peki çantalar grenaja değmiyormu ? bunu çok merak ediyorum yani çanta kullanıcaz diyede grenajlar heder olmasın.

Çantalar grenaja temas ediyor dostum.
Çantanın grenaja temas eden kısmına ince kaukçuk sabitlemen lazim.
Aleminyum folyo kullananlar bile var. Maksat grenaja zarar gelmesin.
Cbf150 topiginde Jr nickli arkadaşım bunu sürekli kullanıyordu.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
arkadaşlar yeni apachenin malum lastikler iyi değilmiş alır almaz da ilk işim lastikleri değiştirmek youtube de gezerken bi apache dikkatimi çekti lastikler oldukça yakışmış ama kafamda bi soru işareti bıraktı.. ''acaba motora bi zarar verirmi yorar mı '' sanıyorum taban kalınlığı 130 olan bu lastiği türkiye de hangi markada temin edebiliriz video linkini veriyorum ....

http://www.youtube.com/watch?v=hALHH65x1sQ


ayrıca eksozda hoş değil mi ? :)



arkadaşlar yorumu olan yok mu?
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Çantalar grenaja temas ediyor dostum.
Çantanın grenaja temas eden kısmına ince kaukçuk sabitlemen lazim.
Aleminyum folyo kullananlar bile var. Maksat grenaja zarar gelmesin.
Cbf150 topiginde Jr nickli arkadaşım bunu sürekli kullanıyordu.
Ozaman bu işten vaz geçim ben bu konuda biraz titizimdir :)

arkadaşlar yorumu olan yok mu?
O lastik motoru fazlasıyla yorar ve hiç hoş durmamış daha ince yanak geniş taban olsa tamam da bunun yanaklarıda çok kalın ya :mrgreen:
Aynı fotodaki hyo ya benzemiş çok çirkin olmuş
Hyosung_RT_125_Karion_2005_1024.jpg
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Koray kardeş öne 110 taban biraz kalın gelir bence ama arka lastik için süper olur :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst