- Katılım
- 25 May 2009
- Mesajlar
- 3,690
abi hayırlı olsun işten vakit bulamıyorum.Gs500 den sonra apache yordu seni artçıyla
Gsr600 yakışır abi![]()
teşekkürler kardeş,artçı olmasa şehir içi seğmentinde en ideal motor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:45 ----------
wertcvb
yakışır...imkan nispetinde de cc yükseltmek iyidir.bu yazdığımız yorumları unutuyoruz be usta sen eğer cbf500 alacak olursan bilgi paylaşım sayfasını şenlendiriver.bizde aydınlanırız.
bence paylaşmak güzeldir elinden geldiği ölçüde.sitede o kadar üye var ama çogu marka hakkında malesef yeterli bilgi mevcut değil.ale:
motoru sattık ama TVS ci arkadaşlara destek sürecek elimden geldiği kadar.çevremde bir sürü TVS si olan arkadaşım olunca destek çıkmamak olmaz.ama yeni motor yeni topic![]()