TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
abi hayırlı olsun işten vakit bulamıyorum.Gs500 den sonra apache yordu seni artçıyla :)

Gsr600 yakışır abi :)

teşekkürler kardeş,artçı olmasa şehir içi seğmentinde en ideal motor :) ama biz hafta sonları genelde uzun koşu yapıyoruz ve artçı malesef oluyor,depoya bir yapışıyorum gerisi malum :) bakalım artık motor aramaya koyulduk hayırlısıyla.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:45 ----------

wertcvb

yakışır...imkan nispetinde de cc yükseltmek iyidir.bu yazdığımız yorumları unutuyoruz be usta sen eğer cbf500 alacak olursan bilgi paylaşım sayfasını şenlendiriver.bizde aydınlanırız.


bence paylaşmak güzeldir elinden geldiği ölçüde.sitede o kadar üye var ama çogu marka hakkında malesef yeterli bilgi mevcut değil.:pale:

motoru sattık ama TVS ci arkadaşlara destek sürecek elimden geldiği kadar.çevremde bir sürü TVS si olan arkadaşım olunca destek çıkmamak olmaz.ama yeni motor yeni topic :p
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Abi demek Artçı konusunda herkesde sıkıntı var. Devamlı depoda gidiyorum. Bende biz mi oturmayı bilmiyoruz diyordum. =))
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
52
arkadaş bize niye birşey olmuyo ozaman ben bir biniyorum akşam iniyorum bi yorgunluk uyuşma yok sen heralde cin motorsikletlerine binmemişsin heralde ben titreşim yok demiyorum var ama rahatsız edecek miktarda degil benim 3 motorum bu bana göre çok güzel bi motor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:51 ----------

yav bikere suzuki gs150 hero hondaya bakın gooleden tvsnin izlerini göreceksiniz bakalım bu markaları niye tvs motor üretirmiş
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
arkadaş bize niye birşey olmuyo ozaman ben bir biniyorum akşam iniyorum bi yorgunluk uyuşma yok sen heralde cin motorsikletlerine binmemişsin heralde ben titreşim yok demiyorum var ama rahatsız edecek miktarda degil benim 3 motorum bu bana göre çok güzel bi motor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:51 ----------

yav bikere suzuki gs150 hero hondaya bakın gooleden tvsnin izlerini göreceksiniz bakalım bu markaları niye tvs motor üretirmiş

sen gün içinde kaç km yol yapıyorsun onu bir söyle, birde arkana artçı al şöyle bir 100 km git gel en az ondan sonra yorumlarını alalım :p
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
52
ben hatay dörtyolda oturuyorum ve 3 defa adanaya 2defa antep islahiye kırıkhana devamlı en az herseferinde binişimde 250 veya 300 km buluyor ve hiç yorgunluk hisi yok ama birde kanuniseyhan 150 var ona bindigim zaman iskenderuna gidip geleyim yaya gidip gelsem daha iyi apachi bena iyi allah yapanlardan razı olsun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:10 ----------

suzuki gs 150=hero honda =tvs apache
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
ben hatay dörtyolda oturuyorum ve 3 defa adanaya 2defa antep islahiye kırıkhana devamlı en az herseferinde binişimde 250 veya 300 km buluyor ve hiç yorgunluk hisi yok ama birde kanuniseyhan 150 var ona bindigim zaman iskenderuna gidip geleyim yaya gidip gelsem daha iyi apachi bena iyi allah yapanlardan razı olsun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:10 ----------

suzuki gs 150=hero honda =tvs apache

artçısız kısa tur 1100 km sorun yok,artçılı 50 km :farao: iptal.arkana artçı al çocuk değil ama.çık yola 100 km yap gel.keyifli sürüşlerini bizimle paylaş
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
:) hehe aynen katılıyorum. 190 a yakın boy var. bir okadarda artıçmda var. Göt göte gidiyoruz =))
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
52
tekgitmiyorumki zaten tek gezmeyi sevmem motor 2009 100 90 18 lastik var arkada titreşim olmuyo
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
biz titreşim var demiyoruz kardeş. 2 kişi le gidince motorda. Frenleme yapınca 2 kişide öne kayıyor diyoruz. Sürücü depoda gidiyor diyoruz.
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
6
Merhaba Ben Yeni Çıkıcak Olan Apache 150 RTR modelini Almayı Düşünüyorum. Yeni Modeli Önerirmisiniz. Saygılarımla:)
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
52
motorun önü düşük ondandır yav ben neyapayım arka 100 90 18lastik arka daha yükseldi olsun eşit basıyorum firene
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
52
bence 150 cc veya 125cc düşünüyorsan bence al çünkü sınıfının en iyi motoru yenisini alırsan daha iyi olur biraz bekle bence.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Merhaba Ben Yeni Çıkıcak Olan Apache 150 RTR modelini Almayı Düşünüyorum. Yeni Modeli Önerirmisiniz. Saygılarımla:)

şu an kendim test yapamadım 1 günlüğüne gelmiş servise işim oldugundan kaçırdım :cyclopsan ama tahmin ettiğim gibi çıktı motor.benim Apache'yi sattığım vatandaş tesadüfen servise gittiğinde yeni kasa ordaymış ve test etmiş motoru.kendi ağzından yorumları;
kasa görünümü güzel
ilk hızlanım yavaş enjeksiyonlu olduğundan 3.vitesten sonra hızlanıyor
titreşim yine var
gidon hiç hoşuma gitmedi (kesik gidon oldugundan beğenmemiş
ben almam bu motoru ( zaten yeni kasaya bindiği halde benim 2009 modeli aldı) :p
bu arada yeni kasalar piyasaya Eylül sonun'da çıkıcakmış yeni alacaklara duyurulur ve fiyatı kademeli artacakmış ilk satış fiyatı 3600 tl :)
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
6
şu an kendim test yapamadım 1 günlüğüne gelmiş servise işim oldugundan kaçırdım :cyclopsan ama tahmin ettiğim gibi çıktı motor.benim Apache'yi sattığım vatandaş tesadüfen servise gittiğinde yeni kasa ordaymış ve test etmiş motoru.kendi ağzından yorumları;
kasa görünümü güzel
ilk hızlanım yavaş enjeksiyonlu olduğundan 3.vitesten sonra hızlanıyor
titreşim yine var
gidon hiç hoşuma gitmedi (kesik gidon oldugundan beğenmemiş
ben almam bu motoru ( zaten yeni kasaya bindiği halde benim 2009 modeli aldı) :p
bu arada yeni kasalar piyasaya Eylül sonun'da çıkıcakmış yeni alacaklara duyurulur ve fiyatı kademeli artacakmış ilk satış fiyatı 3600 tl :)

Peki Gelen Test motoru muydu ?
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Tabi birde Arkadaşın kullandıgı motor Rodaj da olabilir. Benim Apache'de ilk başta hızlan mı yordu.şimdi 120 rahat rahat yapıyorum. Enjeksiyonlu olması gerçekten güzel. Zaten Hiç yakmayan motor. şimdi hiç yakmaz. Fiyat olarakta Yine Bütün Rakiplerini Geçer gibi. Ben Aldım 3.500 e şimdi 4000 bin bile olsa verilir. Kasa olarak demiyorum. Akranlarının hangisinde enjeksiyon var.
 
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
82
şu an kendim test yapamadım 1 günlüğüne gelmiş servise işim oldugundan kaçırdım :cyclopsan ama tahmin ettiğim gibi çıktı motor.benim Apache'yi sattığım vatandaş tesadüfen servise gittiğinde yeni kasa ordaymış ve test etmiş motoru.kendi ağzından yorumları;
kasa görünümü güzel
ilk hızlanım yavaş enjeksiyonlu olduğundan 3.vitesten sonra hızlanıyor
titreşim yine var
gidon hiç hoşuma gitmedi (kesik gidon oldugundan beğenmemiş
ben almam bu motoru ( zaten yeni kasaya bindiği halde benim 2009 modeli aldı) :p
bu arada yeni kasalar piyasaya Eylül sonun'da çıkıcakmış yeni alacaklara duyurulur ve fiyatı kademeli artacakmış ilk satış fiyatı 3600 tl :)

iyide türkiyeye gelen test amaçlı apacheler karbüratörlü değilmi, vatandaşa kıyak geçmişler o zaman...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst