hoş geldin arkadaşım Apache kervanına :cat: önceki soruna yanıt olarak şöyle diyeyim,motosikletlerinize yaz aylarında bil hassa 4T tam sentetik motosiklet yağı koyun.4t biliyorsunuz anlamı motosikletler için hazırlanmış dört zamanlı motosiklet yağıdır.benim tercihim tam sentetik CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W-50 ve ya 10W-40 kullanabilirsiniz.servis şu an Opet 10w-40 kullanıyor,ama tamamen kar marjı bence.anladınız.20W-50 yağ genelde yıpranmış kompresyonu düşük yağ yakan motosikletlerde tercih edilir.
Ö bür konu benim öğrendiğim şöyle kasa 2010 yeni kasa ve reimleri yukarıda paylaşmıştım 150cc ve enjeksiyonlu motor.şu an kullandığımız motorun enjeksiyonlu hali yani.duyduğuma göre dijital gösterge olayı'da eski analoğ göstergelerin çok arıza yaptıgı için böyle çözüm bulmuşlar iyi bir çözüm eksta ücret istemezlerse tabiki

birde titreşim olayı kimse bilmiyor krank üzerinde balansör varmı bilmiyor mesela.eger ki sanmıyorum yeni kasalarda titreme devamsa hiç satış beklemesinler anca yedek parça satarlar