TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
sysroot Flame den bahsettim CBR 125 i katlayacak bi makina
sen bide RTR 160 diyosun zaten 150 lik apache kendini kanıtlamış 160 lık apache kıyaslamaya bile giremez:mrgreen:
pazar günü fuardayım inş.......................
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
sakın o gözle bakma TVS piyasayı dağıttı!! 150 cc ve benzeri bi çok motor kullcanıcısı motoru değiştirmek ya da ikincisini almak suretiyle TVS tercih ediyor. aslında gelecek vaad eden bi motor ama Apache modeli neredeyse yok sattı başka modelleri getirip bu satışı azaltmak işlerine gelmez hem öte yandan Apache kalitesi kullanışı ömrü oldukça iyi olan bi motor bu şekilde TVS firması halkı ne kadar kalteli oldukları konusunda ikna etmeye çalışıyor kanımca.Zira önümüzdeki yaz ya da kış döneminde yeni modeller gelebilir..Yani TVS firmasına güvenmelisin..
Parça konusuna gelince; yedek parça sıkıntısı yok!! İstanbul Hasanpaşa'da Aydın Motor her türlü parçayı getirtiyor.hadi parça yok diyelim en geç 1 2 gün içerisinde geliyor.Honda dan oldukça ucuz!! bide Honda kullanırken diyelim ki motorun önemli parçalarından biri sorun yarattı (diyelim ki!!) yurt dışından gelmesini bekleyeceksin! bende Honda CBR 125 vardı 1,5 ay rulman ve dişli bekledim!!!! ve yaz döneminin sonuydu yani ben 2007 yaz ayları sonunda motorsuz kaldım parça beklediğim için.
Titreşime gelince TVS'de var.. Honda CBF150 TVS Apache'ye göre titreşim konusunda oldukça başarılı bunu kabul ediyoruz ama neredeyse tüm çin malı motorlardan daha az titreşim var TVS Apache'de.
Bende Honda CBF150 ve TVS Apache çelişkisini yaşamış biriyim sadece bu sitede bu karşılaştırmayı yapma bence en ideal kullanıcı olan kuryelere sor zira ben öyle yaptım hangisi rahattır hangisi atiktir seridir vs.. ve gördüm ki titreşim hariç TVS Apache Honda CBF ten daha iyi üstün durumda
Karşılaştırma olarak;
CBF görünüm olarak hoş değil (kanımca!)
CBF seri değil..
CBF max 110-115 km hıza çıkıyor (istisnalar mevcut)
CBF daha rahat..
Apache seri
Apache rodaj iyi yapılmışsa 130-135 km hıza çıkabiliyor (sattığım Apache bu hızları düz yolda yapabiliyordu)
Apache vibrasyon mevcut (çin malı motosikletler kadar değil!!!)
Apache iyidir iyi :mrgreen:

hadi bakalım hayırlı karşılaştırmalar..Saygılar..:rendeer:

hurricane_cbr merhaba öncelikle çok teşekkür ediyorum bu kadar ayrıntılı bir cevap verdiğin için sayende aklımdaki tüm karışıklıklar gitmiş oldu , apache zaten hoşuma gidiyordu şimdi daha bi iyi oldu hayırlısı scooterdan geçiş yaptığımda ilk tercihim olacak apache titreşimide okadar çok sorun etmem şuan bindiğim motorda bana zaten konfor nedir hiç göstermedi :)

saygılar benden hocam:cat:

sysroot sanada yorumun için çok teşekkür ederim rtr 160 ı inceledim harika bir motor getirirlermi bilmiyorum ama piyasayı epey bi karıştırır.model konusundada haklısın.. kalitesi zaten tartışılmaz teşekkürler tekrar:cat:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Abi gelmek isterdim bende fuara harbiden iyice merak ettim Flame 125'i bide RTR 160ı çok merak ediyorum bakalım:cherry:
Murat fuardan haberlerini bekliyoruz :p

Üzücü bir haber; :pr:

Az önce İsotlar Group'u aradım TVS'nin Türkiye sitesinden aldım telefonu neyse RTR 160'ın Türkiye Pazarı için üretilen bir model olmadığını ve gelmiyeceğini söyledi bana.

Yeni bir modeliniz yoldamı diye sorduğumda ; 200 CC'lik mükemmel bir modelin hazırlandığından bahsetti.Piyasayı yine sarsıcak TVS galiba.Stokların tükenmesini bekliyoruz dedi.Bu 200 CC'lik ürünün gelmesi 1 seneyi aşan bir süre olucak diyede ekledi.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
134
flame zaten 2 yıldır gelicek ben geçen aradım fuarda geliyor dediler bu fuarda değildi ama marttaki fuarda ama bu seferde gelmezse TVSye yazıklar olsun 2 yıldır yalancı durumundalar
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Frenlemenin daha iyi olması için ne yapabiliriz;
Kalın lastik taktırmayı düşünüyorum birde 120lik lastik taktırırsam bişey çıkıyor demiştiniz çamurlukmu neydi o devre dışı kalıcak olan şey?
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
113
arkadaşlar benim apache yüksek devirde gazı kesince eksozdan pat pat sesleri geliyor neden olabilir.
ayrıca göstergenin ampulleri patladı nasıl degiştirebilirim
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Tamam Deli Motorcu sürdüyse tamamdır iyi değil apache bende apachemi satıyorum duyrulur herkese kıyaslanan motor CBF 150 :mrgreen: YBR deseniz içim yanmıcak :mrgreen:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
Frenlemenin daha iyi olması için ne yapabiliriz;
Kalın lastik taktırmayı düşünüyorum birde 120lik lastik taktırırsam bişey çıkıyor demiştiniz çamurlukmu neydi o devre dışı kalıcak olan şey?

zincir koruması :wiinkk:

yok bilader iyi motor degil ben sürdüm bindim cbf 150 gibi olamaz asla:cat:

bence genel yargı bildirmek yerine [[kanımca]] ((bence)) kelimelerini kullanmalısın :cat:

arkadaşlar benim apache yüksek devirde gazı kesince eksozdan pat pat sesleri geliyor neden olabilir.
ayrıca göstergenin ampulleri patladı nasıl degiştirebilirim

her apache'den gelıyor dert etme o hava ayarıyla alakalı kısarsan motor gitmiyor açarsan motor boğuluyor tam ayarında da patır patır ediyor sorun yok:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
arkadaşlar benim apache yüksek devirde gazı kesince eksozdan pat pat sesleri geliyor neden olabilir.
ayrıca göstergenin ampulleri patladı nasıl degiştirebilirim

Motorda paçalanmayan benzin partiküllerinin egzostta parçalanma olayı olarak biliyorum. Rahat ol yani:cat: Ampuller için birşey diyemeyeceğim. Benim de benzin göstergesinin ampulü patladı ama değiştirmedim. Her halukarda görebiliyorum çünkü :mrgreen:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
Motorda paçalanmayan benzin partiküllerinin egzostta parçalanma olayı olarak biliyorum. Rahat ol yani:cat: Ampuller için birşey diyemeyeceğim. Benim de benzin göstergesinin ampulü patladı ama değiştirmedim. Her halukarda görebiliyorum çünkü :mrgreen:

ampulleri söylemeyi unuttum kafa granajın 3 adet vidası var 2 tane üstte 1 tande altta onları söküp kadranların bulunduğu yerde 3 tane vida var onlarıda söküp kabloları ve km telini çıkarman lazım bunları çıkardığında kadranların üstünde 4 adet vida var onları da söküp kadranların içindeki beyaz tablaya takılı ampulleri değiştirebilirsin:cat::queen:

Zincir korumasını çıkartırsak ne olur bi zararı olurmu?

hiç bir sorun olmaz sadece zincir yağlandığında sıçratır ona da bi çözüm var



bu arada bu da benim eski CBR'm


 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Peki o çamurluk gibi şey apacheye takılırmı , satılırmı , görüntüsü kötü olurmu zincir açıkta kalınca?
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
dostum bence oldukça güzel duruyo kendi fikrim tabi..
o tarz bi koruma takanı görmüştüm..
hem o sadece yağ sıçramasın diye hiç bir zararı olmaz emin ol ve oldukça da güzel duracaktır..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst