TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
hepinize merhaba arkadaşlar apache çok güzel fakat ilerisi için bu motorun alınması mantıklımı yani piyasaya baktığımızda tvs nin sedece bi apache si bide pep mi öle bir scooteri var sanki böyle emanetmiş gibi bir marka yani ilerde parça sorunu falan çıkarırsa...
bu arada vibrasyon varmış bunu öğrendim peki çinlilerle aynı seviyedemi bu vibrasyon , yedek parçaları nasıl fiyatları cbf150 den daha uygundur değilmi ?

sakın o gözle bakma TVS piyasayı dağıttı!! 150 cc ve benzeri bi çok motor kullcanıcısı motoru değiştirmek ya da ikincisini almak suretiyle TVS tercih ediyor. aslında gelecek vaad eden bi motor ama Apache modeli neredeyse yok sattı başka modelleri getirip bu satışı azaltmak işlerine gelmez hem öte yandan Apache kalitesi kullanışı ömrü oldukça iyi olan bi motor bu şekilde TVS firması halkı ne kadar kalteli oldukları konusunda ikna etmeye çalışıyor kanımca.Zira önümüzdeki yaz ya da kış döneminde yeni modeller gelebilir..Yani TVS firmasına güvenmelisin..
Parça konusuna gelince; yedek parça sıkıntısı yok!! İstanbul Hasanpaşa'da Aydın Motor her türlü parçayı getirtiyor.hadi parça yok diyelim en geç 1 2 gün içerisinde geliyor.Honda dan oldukça ucuz!! bide Honda kullanırken diyelim ki motorun önemli parçalarından biri sorun yarattı (diyelim ki!!) yurt dışından gelmesini bekleyeceksin! bende Honda CBR 125 vardı 1,5 ay rulman ve dişli bekledim!!!! ve yaz döneminin sonuydu yani ben 2007 yaz ayları sonunda motorsuz kaldım parça beklediğim için.
Titreşime gelince TVS'de var.. Honda CBF150 TVS Apache'ye göre titreşim konusunda oldukça başarılı bunu kabul ediyoruz ama neredeyse tüm çin malı motorlardan daha az titreşim var TVS Apache'de.
Bende Honda CBF150 ve TVS Apache çelişkisini yaşamış biriyim sadece bu sitede bu karşılaştırmayı yapma bence en ideal kullanıcı olan kuryelere sor zira ben öyle yaptım hangisi rahattır hangisi atiktir seridir vs.. ve gördüm ki titreşim hariç TVS Apache Honda CBF ten daha iyi üstün durumda
Karşılaştırma olarak;
CBF görünüm olarak hoş değil (kanımca!)
CBF seri değil..
CBF max 110-115 km hıza çıkıyor (istisnalar mevcut)
CBF daha rahat..
Apache seri
Apache rodaj iyi yapılmışsa 130-135 km hıza çıkabiliyor (sattığım Apache bu hızları düz yolda yapabiliyordu)
Apache vibrasyon mevcut (çin malı motosikletler kadar değil!!!)
Apache iyidir iyi :mrgreen:

hadi bakalım hayırlı karşılaştırmalar..Saygılar..:rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
Evet piyasada yaygın olarak pep ve apache var. Ancak özellikle bu fuarda farklı modellerinin de geleceği söyleniyor(tabi şu kriz firmaları ne şekilde etkiler onu bilemem) Flame 125 ve rtr160.
Öncelikle parça konusuna gelecek olursak; parçaları gerçekten çok sağlam ve ist. da sıkıntı çekeceğimi sanmıyorum ama Balıkesir için birşey söyleyemem. Ayrıca yedek parçaları ybr ve cbf150 ye göre oldukça uygun olduğunu söylüyorlar kullanıcılar. Vibrasyon olayı da sanki motorun güçlü olduğunu gösteren imare gibi. Kesinlikle çinli motorların titreşimiyle kıyaslamam bile. Ayrıca bir süre sonra titreşime alıştığın için hissetmiyorsun. Ayrıca çok ekonomik bir motor. Ekonomik kullanımla 41.87 tl lik benzin ile 635 km. yaptım bizzat. Umarım yardımcı olabilmişimdir.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
Evet piyasada yaygın olarak pep ve apache var. Ancak özellikle bu fuarda farklı modellerinin de geleceği söyleniyor(tabi şu kriz firmaları ne şekilde etkiler onu bilemem) Flame 125 ve rtr160.
Öncelikle parça konusuna gelecek olursak; parçaları gerçekten çok sağlam ve ist. da sıkıntı çekeceğimi sanmıyorum ama Balıkesir için birşey söyleyemem. Ayrıca yedek parçaları ybr ve cbf150 ye göre oldukça uygun olduğunu söylüyorlar kullanıcılar. Vibrasyon olayı da sanki motorun güçlü olduğunu gösteren imare gibi. Kesinlikle çinli motorların titreşimiyle kıyaslamam bile. Ayrıca bir süre sonra titreşime alıştığın için hissetmiyorsun. Ayrıca çok ekonomik bir motor. Ekonomik kullanımla 41.87 tl lik benzin ile 635 km. yaptım bizzat. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

kevin haklı ben bunu söylemeyi unuttum bizzat net olarak bir tam ağzına kadar dolu depo ile 694 km yol yaptım yedek dahil.. ve en son doldurduğumda (satmadan 1 ay önce) 43,70 TL ye dolmuştu sanırım ve sanırım tam boşken 45 TL falan olur çok zam gelmediyse.. bu ciddi bi rakam ve hiç bir motor bu kadar ekonomik olamaz bu sınıfta 125 cc 150 cc 250 cc dahildir. [bazı Honda Titan (CG) daha az yaktığı görülmüştür ama]
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
kevin haklı ben bunu söylemeyi unuttum bizzat net olarak bir tam ağzına kadar dolu depo ile 694 km yol yaptım yedek dahil.. ve en son doldurduğumda (satmadan 1 ay önce) 43,70 TL ye dolmuştu sanırım ve sanırım tam boşken 45 TL falan olur çok zam gelmediyse.. bu ciddi bi rakam ve hiç bir motor bu kadar ekonomik olamaz bu sınıfta 125 cc 150 cc 250 cc dahildir. [bazı Honda Titan (CG) daha az yaktığı görülmüştür ama]

:cat::cat::cat:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Bu adamların iki modeli yoktu Suzuki ile ayrıldıktan sonra 2 model üretti ayrıca Apache 160 CC ile 3 modeli mevcut ama 160 CC Türkiye'ye gelmedi henüz.Bir sürü işe yaramaz motor üreticeklerine sağlam adım atıyorlar piyasaya.Suzuki ile beraberken birçok modeli vardı Suzuki ile ayrıldıklarını bilmiyor sanırım yazan arkadaş ben söylemiş oldum.Ve çok sağlam bir motor millet tutturmuş yamaha yamaha diye 2.el piyasasına bakın hiçde öyle ucuz bir motor değilki şuanki fiyat 4.250 oldu çoğu yerde.
Birde bu motora öyle apche parçası ucuzdur çin malı vs. diye yaklaşmayın sınıfının en kaliteli motoru bana göre yeni diye hemen çamur atmaya başlıyorlar ancak nedense KULLANANIN GÖRÜŞÜ DEĞİŞİYOR: )
Hindistan malı diyorum gülüyorlar Hindistanın ne kadar gelişmiş bir ülke olduğundan haberleri yok : ) Şimdi ben yamahaya çinde üretiliyor diye çin malı diye dalga geçerim ama nerede üretildiği değil kalitesi önemli.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
Bu adamların iki modeli yoktu Suzuki ile ayrıldıktan sonra 2 model üretti ayrıca Apache 160 CC ile 3 modeli mevcut ama 160 CC Türkiye'ye gelmedi henüz.Bir sürü işe yaramaz motor üreticeklerine sağlam adım atıyorlar piyasaya.Suzuki ile beraberken birçok modeli vardı Suzuki ile ayrıldıklarını bilmiyor sanırım yazan arkadaş ben söylemiş oldum.Ve çok sağlam bir motor millet tutturmuş yamaha yamaha diye 2.el piyasasına bakın hiçde öyle ucuz bir motor değilki şuanki fiyat 4.250 oldu çoğu yerde.
Birde bu motora öyle apche parçası ucuzdur çin malı vs. diye yaklaşmayın sınıfının en kaliteli motoru bana göre yeni diye hemen çamur atmaya başlıyorlar ancak nedense KULLANANIN GÖRÜŞÜ DEĞİŞİYOR: )
Hindistan malı diyorum gülüyorlar Hindistanın ne kadar gelişmiş bir ülke olduğundan haberleri yok : ) Şimdi ben yamahaya çinde üretiliyor diye çin malı diye dalga geçerim ama nerede üretildiği değil kalitesi önemli.

ne hava atıyon len biliyoruz Suzuki olduğunu bizim kullandığımız teknoloji Suzuki işte :mrgreen: ama senin bilmediğin birşey var TVS Flame125 ve CBR 125 e kök söktürmesi planlanıyor:queen:

Bi saniye Murat. İsotlar' dan arıyorlar. Hayırdır inşallah :p:queen::queen:

cüzi bi fiyata anlaşalım abi garanti veriyorum yaya gelenler Apache ile dönecekler :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hurricane_cbr,Benim daha önce kullandığım CBF orjinal idi düz yolda 125 km hıza çıkıyordu,inanmayan varsa kanıtlayabilirim...105-110 diyip milleti soğutma bence...
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
cbf150 nin düz yolda 110 u gecmesi imkansız arkadaşımla aynı zamanda aldık motorları her zaman kıyaslıyoruz ben hiç onunla gezerken dib gaz basamıyorum!yokuş aşşa cbf 150 epeyce hızlara cıkabilir 120 yapıyo misal benim motorda yokuş aşşa hızını katlıyo hurranciye ya senin motorda turbomu vardı :) ben niye 130 falan göremiyom ibremde :) bizim anlaşmazlıgımız hiç bitmicek cbfcilerle apache 150 sınıfının en hızlı motorudur bu bi gerçek ötesi yok ama herşeyde oldugu gibi artılarının yanında eksiklikleride var her motorda oldugu gibi ama bence lüzümsüz bir tartışma
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cbf Apache'den hızlı demedim,ama 110'u geçebiliyor demek istedim.Evet gerçek şu ki sınıfının en hızlısı Apache,ama en rahatıda Cbf.:cat:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
134
arkadaşlar fuara giden arkadaşlara soruyorum TVS Flame gelmişmi gelmemişmi bu konuda bilgilendirirseniz sevinicem
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
Aydın ustanın telefonunu ben verecektim geç kaldık :mrgreen:
bu arada ben genel konuştum izzet abi tanıdığım kurye ya da cbf kullanan arkadaşlarım genel olarak bu km yapabiliyorlar ama istisnalar mevcut.. bi arkadaşım var cbf ile düzde 125 km yapıyordu..
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Apache 160 CC'in kök söktürüceğini söylüyorsun değilmi ben böyle düşünüyorumda :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst