- Katılım
- 6 Ara 2007
- Mesajlar
- 950
hepinize merhaba arkadaşlar apache çok güzel fakat ilerisi için bu motorun alınması mantıklımı yani piyasaya baktığımızda tvs nin sedece bi apache si bide pep mi öle bir scooteri var sanki böyle emanetmiş gibi bir marka yani ilerde parça sorunu falan çıkarırsa...
bu arada vibrasyon varmış bunu öğrendim peki çinlilerle aynı seviyedemi bu vibrasyon , yedek parçaları nasıl fiyatları cbf150 den daha uygundur değilmi ?
sakın o gözle bakma TVS piyasayı dağıttı!! 150 cc ve benzeri bi çok motor kullcanıcısı motoru değiştirmek ya da ikincisini almak suretiyle TVS tercih ediyor. aslında gelecek vaad eden bi motor ama Apache modeli neredeyse yok sattı başka modelleri getirip bu satışı azaltmak işlerine gelmez hem öte yandan Apache kalitesi kullanışı ömrü oldukça iyi olan bi motor bu şekilde TVS firması halkı ne kadar kalteli oldukları konusunda ikna etmeye çalışıyor kanımca.Zira önümüzdeki yaz ya da kış döneminde yeni modeller gelebilir..Yani TVS firmasına güvenmelisin..
Parça konusuna gelince; yedek parça sıkıntısı yok!! İstanbul Hasanpaşa'da Aydın Motor her türlü parçayı getirtiyor.hadi parça yok diyelim en geç 1 2 gün içerisinde geliyor.Honda dan oldukça ucuz!! bide Honda kullanırken diyelim ki motorun önemli parçalarından biri sorun yarattı (diyelim ki!!) yurt dışından gelmesini bekleyeceksin! bende Honda CBR 125 vardı 1,5 ay rulman ve dişli bekledim!!!! ve yaz döneminin sonuydu yani ben 2007 yaz ayları sonunda motorsuz kaldım parça beklediğim için.
Titreşime gelince TVS'de var.. Honda CBF150 TVS Apache'ye göre titreşim konusunda oldukça başarılı bunu kabul ediyoruz ama neredeyse tüm çin malı motorlardan daha az titreşim var TVS Apache'de.
Bende Honda CBF150 ve TVS Apache çelişkisini yaşamış biriyim sadece bu sitede bu karşılaştırmayı yapma bence en ideal kullanıcı olan kuryelere sor zira ben öyle yaptım hangisi rahattır hangisi atiktir seridir vs.. ve gördüm ki titreşim hariç TVS Apache Honda CBF ten daha iyi üstün durumda
Karşılaştırma olarak;
CBF görünüm olarak hoş değil (kanımca!)
CBF seri değil..
CBF max 110-115 km hıza çıkıyor (istisnalar mevcut)
CBF daha rahat..
Apache seri
Apache rodaj iyi yapılmışsa 130-135 km hıza çıkabiliyor (sattığım Apache bu hızları düz yolda yapabiliyordu)
Apache vibrasyon mevcut (çin malı motosikletler kadar değil!!!)
Apache iyidir iyi :mrgreen:
hadi bakalım hayırlı karşılaştırmalar..Saygılar..:rendeer: