TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Merhaba arkadaşlar, dün kar falan dinlemedim çıktım yollara 50 - 55 km falan yaptım o karda fotoğrafları sizinle paylaşmak istedim buyurun :)
Kimselerde binmiyor heralde pek bu havalarda :)
pic2609.jpg

pic2606.jpg

pic2607.jpg
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
Merhaba arkadaşlar, dün kar falan dinlemedim çıktım yollara 50 - 55 km falan yaptım o karda fotoğrafları sizinle paylaşmak istedim buyurun :)
Kimselerde binmiyor heralde pek bu havalarda :)
http://img706.imageshack.us/img706/7180/pic2609.jpg
http://img846.imageshack.us/img846/8696/pic2606.jpg
http://img220.imageshack.us/img220/6584/pic2607.jpg
üsümeden nasıl biniyorsun bu soğukta şaşırdım ben aralığın sonunda kaldırdım garaja:)
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Buda Photoshop çalışmam :) Jantları bu şekil bi sarı çekmeyi düşünüyorum güzel


üsümeden nasıl biniyorsun bu soğukta şaşırdım ben aralığın sonunda kaldırdım garaja:)
Pek üşümedim aslında :) montunda faydası var altlı üstlü içlik giydim içimede devam :)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2011
Mesajlar
135
fbcino; TVS'yi henüz 10 gündür kullanıyorum ama yinede CBF ile farkını kısaca özetleme çalışayım.
Öncelikle Honda'nın hakkını yiyemem 2 yıl/20.000 keyifle gezdim. Mekanik sorunlar yaşadım ama bu servisin beceriksizliğinden kaynaklanan sorunlardı. Fanatiği değilim, artısıyla eksisiyle farkları yazmaya gayret edeyim.
CBF'nin Artıları:
1) Sürüş/seyir konforu, motor dayanıklı ve sağlam.
2) Yakıt/performans dengesi iyi, ekonomik.
3) Vibrasyon çok az, rahatsız etmiyor (yani abartıldığı gibi yok değil)
4) Yedek parça bol (ama yan sanayi ucuz, orijinali pahalı)
CBF'nin Eksileri:
1) Kalitesiz ve söküp takmalarda çabuk deforme olan/olabilecek hissi veren grenajı
2) Vites geçişleri kemikli ve rahatsız edici. Geçişler artıçının peginde hissettirecek kadar sarsıntılı
3) Pilot ve artçı koltuğu çok sert; uzun yolda rahatsızlık veriyor
4) Amortisörler kasis ve çukurlarda şaseye vuruyor, bazen sürüş rahatlığını ve dengesini bozabiliyor. Manevra kabiliyeti zayıf ve hantal. Far aydınlatması zayıf, gece sürüşlerinde sorunlar yaşatabiliyor.
5) Marka Japon kendisi Çinli. Çin'de üretiliyor. Yani CBF 150 kaliteli bir Çinli. Zaten Honda'nın resmi sitesinde bu model yok. Uluslararası servis/parça kataloğunda da görünmüyor. Sanki Honda böyle bir motor üretmemiş... İnanmayan araştırsın. Ve hiç böbürlenmesinler Japon'a biniyoruz diye... Türk tüketicisnde malesef Japon olsun çamurdan olsun mantığı ile kendine pazar yapmış bir model CBF 150.
TVS'nin artıları:
1) Öncelikle Motor ve şase Suzuki GS150 R. Benim araştırmamdan edindiğim sonuç bu oldu. Dolayısı ile sağlam, kaliteli ve dayanıklılığı kullanıcılar tarafından da tescil edilmiş.
2) Sürüş / seyir rahatlığı tatmin edici (Boy: 1.74 Kilo:60), Hondan'dan sonra hiç rahatsızlık hissetmedim. Artçım da... Hatta artçım (Boy:1.69 Kilo:56) oturak rahatlığının ve vitesleri pegde hissetmediğinden dolayı Honda'dan daha iyi olduğunu söyledi. Artçımın da kriteri bu oldu :)
3) Grenaj, şase ve işçilik daha kaliteli göründü bana.
4) Yakıt/performans, güç ve tork az da osa daha iyi. Kıvrak ve seri. Manevra kabiliyeti daha iyi. Far aydınlatması tatmin edici ve gece sürüşlerinde sıkıntı yaratmıyor.
TVS'nin eksileri:
1) Evet vibrasyon biraz var gibi ama Honda'dan sonra hiç rahatsızlık vermedi. Sorun yapanları anlamakta güçlük çekiyorum. Çok abartıldı bu vibrasyon konusu. Türk tüketicisi akıllı, bu kadar sorunlu ise bu segmentte aynı fiyat aralığındaki ve vibrasyonsuz Honda'yı tercih ederdi. Bu kadar TVS kullanıcısı salak mı?
Kim ne derse desin benim kriterim artçım eşim. Biz zayıf insanlarız yani en çok bizi rahatsız etmesi lazım... Hafta sonu motora alışmak ve artçımın tepkisini almak için 150 km'lik şehir dışına yolculuk yaptık. Varışta ilk sorum vibrasyonu hissedip hissetmediğini sormak oldu: " Hiç sorun olmadı, beni rahatsız etmedi. Hatta Honda'dan daha rahattı bile diyebilirim" dedi. benim açımdan Nokta.
Yedek parçası çok pahalı diyenlere de bir anlam veremedim: Araştırdım Honda'dan ucuz parçası da var pahalı olan da. Ama en önemlisi orijinalini alıyorsunuz. Yan sanayisi yok. Honda'nın ayna takımına 90TL fiyat verdiler TVS'nin 45 TL. Honda Km saati 175 TL, TVS 250 TL. Pahalı diyen arkadaşlar araştırıp öyle konuşsunlar. Burada tereddüt yaşayan insanların kafalarını karıştırmasınlar.
Honda da, TVS de aynı segmentte motorlar. Her ikisinin de artıları eksileri var. Bu bir tercihtir. Tercihini yapan arkadaşlara da saygı duymak gerekir. Pişmanlığımız olursa bunu sizden değil yaşayarak öğrenmek isteriz. Öte yandan herkesin kullanım biçimi farklı bu da dayanıklılık/performansı etkileyen önemli unsurdur.
Biraz uzun oldu ama umarım tereddütü olan arkadaşlara bir faydası olmuştur.

hak_anm; Değerli düşüncelerinizi ve yorumlarınızı, sıkılmadan, üşenmeden ve zamanınızı ayırarak bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Elinize, kolunuza, ayağınıza sağlık. Keyifli, kazasız belasız sürüş dilerim. İyi akşamlar.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Peki beyler bu motorun Suzuki GS150R ile olan ikizliğinde olay nedir?

Hangisi daha önce üretildi şaseyi ve motoru ilk üreten hangisidir.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
suzuki zaten tvs ile anlaşmalı olan beraber proje yürüten firma olduğu için. ikizlik konusu kötü bir konu değildir. tvs nin gsr150r nin kopyasını yapıp püyasaya sürmesi gibi bir anlam çıkarmamak lazım tabiki :D hangisi ilk üreten onu bilmiyorum ama suzukinin üretmiş olmasına ihtimal veriyorum. belkide suzukinin tvs ile ortak çalışması o motordur. :D
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Peki beyler bu motorun Suzuki GS150R ile olan ikizliğinde olay nedir?

Hangisi daha önce üretildi şaseyi ve motoru ilk üreten hangisidir.
Şöyle bir şey var Yanılmıyorsam zaten zamanında suzuki İşçilik ucuz olduğu için Hindistanda üretime geçti ve ondan sonrada
TVS Apaçhe Hindistan Malı olup Suzuki Patenti altında Üretilmektedir yani suzuki destelkliii
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
19
arkadaşlar gezi düzenlemiyo musunuz diye bişe sormuştum ama kanuni kullanıcısıyım die kendimi dışlanmış hissettim bi an bu kadar hor görmeyin o da 150 oda 13 hp :DD beni de alın aranıza :DDD
 
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
129
Apache 2011 modeli çok güzel anlatılmış.Benim gibi apache almayı düşünenler için faydalı bir video.
[yt]24Y48YY36d8[/YT]
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
arkadaşlar bizim burdada yaklaşık 15-20cm kar var.motor garajda duruyo.scooter'ı kullanıyorum.arka lastiğini değişmiştim keçi gibi gidiyo rokko :) 2km rampa yukarı sürdüm eve kadar,yolda2-3kez yan yattık babamla :p yol yeni taranmıştı ama taranmayan tarafa düştüm.doğal olarak karın tadına baktım :p güzel oldu güzel :thumleft: o halde resim çekemedim ama çeksem hepiniz gülerdiniz
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
arkadaşlar gezi düzenlemiyo musunuz diye bişe sormuştum ama kanuni kullanıcısıyım die kendimi dışlanmış hissettim bi an bu kadar hor görmeyin o da 150 oda 13 hp :DD beni de alın aranıza :DDD

KArdeşim tabikide alırız aramıza bende de ayrıca kanuni windy 125s var çok güzel motor 150 lik senıın aldıgın motor üstten egzantrikli daha güzeldir eminim. Ben sürekli windy e biniyorum tvs evin önünde yatıyor :) bugun 2 kişi 120 yaptı motor. tvs de daha 120 anca yaptı :(
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Arkadaşlar, bende bugün aranıza katıldım. 2011 Model, Gri bir 150RTR sahibi oldum çok şükür.
Artık vakit buldukça buradayım. Hepinize tekrar tekrar selamlar.
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
19
teşk .dostum bu arada herkeze kazasız belşasız sürüşler Allah kaza bela göstermesin... ya bu yeni 150 windy de gerçekten vibrasyon yok gibi birşey tvs ne durumda ?? ve birde merak ettiğim şey şu bu ybr nasıl bir motor ki 125 lik olmasına rağmen nasıl olurda cbh veya tvs ile bir tutuluyo tmm yamaha sonuçta ama 125 ya hp farkı var 25 cc az değil ki anlayamıyorum 2004 model ybr ye 2500 tl istiyo hayret ediyorum ???
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
KArdeşim tabikide alırız aramıza bende de ayrıca kanuni windy 125s var çok güzel motor 150 lik senıın aldıgın motor üstten egzantrikli daha güzeldir eminim. Ben sürekli windy e biniyorum tvs evin önünde yatıyor :) bugun 2 kişi 120 yaptı motor. tvs de daha 120 anca yaptı :(


amaç hız ise mondialin 125 likleri 1 numaradır :D deli gibi gidiyorlar. ama başka hiç bişeyleri yok :D


arkadaşlar bizim burdada yaklaşık 15-20cm kar var.motor garajda duruyo.scooter'ı kullanıyorum.arka lastiğini değişmiştim keçi gibi gidiyo rokko 2km rampa yukarı sürdüm eve kadar,yolda2-3kez yan yattık babamla yol yeni taranmıştı ama taranmayan tarafa düştüm.doğal olarak karın tadına baktım güzel oldu güzel o halde resim çekemedim ama çeksem hepiniz gülerdiniz.

çekeydin be güzel kardeşim :D ne güzel gülerdik :D

Arkadaşlar, bende bugün aranıza katıldım. 2011 Model, Gri bir 150RTR sahibi oldum çok şükür.
Artık vakit buldukça buradayım. Hepinize tekrar tekrar selamlar.

hayırlı uğurlu olsun ALLAH kaza bela vermesin. resimleri bekliyoruz :D griside en çok hoşuma giden rengidir bu arada :D
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
Arkadaşlar, bende bugün aranıza katıldım. 2011 Model, Gri bir 150RTR sahibi oldum çok şükür.
Artık vakit buldukça buradayım. Hepinize tekrar tekrar selamlar.

Hayırlı olsun kardeşim.tekerin hep düz bassın.benim motoruda gri ;) ben seni donanımhaberde görmüştüm.aynı nick ve profil resmi olduğundan tanıdım.bayaaa köklü bi üyemişsin.3-4binmesajın vardı :)
Süvariii senin için alacam motoru atacam kendimi karlı yerlere sonra bi foto çektirip yayınlayacam burda :queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst