Turuncu güzel

Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abicim ilk yorum benden olsun valla cok guzel gule gule kullan kazasız belasız ufaklıkda cok şirin hemen spora baslatalım :)
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Cok tatlı duruyor hakkaten, bir hyo kullanıcısı olarak gurur duydum ve temizliğine hayran kaldım :)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
çok güzel yaa.. çocuğunuzu allah bağışlasın.. bu motor beni mahvediyor acayip kendine çekiyor :silent: yaz başında korkulanı yapıp sanırım aynısından bitane alıcam gibi :silent:
 
Katılım
21 Tem 2006
Mesajlar
149
ustacim kazasiz belasiz surusler dilerim su egsozun bi videosu varsa cok guzel olur be ;) tiger lar cok gurultulu normalde hani nasil durmus acep
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Turuncu her motorda guzel...
=)
Hele bide simli turuncu oldumu
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Cok güzel gözüküyoufaklıgın ayakları pedala değiyor yakındır kacırır haberin olsun :D birde scorp un dediği metalik turuncu olsa dahada guzel olurmuş sanki :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Üstündeki daha şeker yaw :rendeer:

Ama rengine diyecek söz yok :bounce:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Gerçekten çok güzel makıne :) Kazasız belasız kullanmak nasıp etsın :) ustundeki kerata ya da bı Parmak motor yakısır heee :)
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
promosyonda sinir yok abi :)
hyosung dan 250 cc ve üzeri motor aLana şipşirin bir çocuk bedava

Acaba bu mantıkLa suzuki de rizLa girLs den birini verir mi :))

1 - Allah bağışLasIn
2 - İyi günlerde kullanmak nasip etsin :)
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
cant steckerlarıyla süper olmuş allah nazardan saklasın:rendeer:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
gerçekten güzel motor hayırlı uğurlu olsun.Sıfıra benziyor öylemi? :silent:
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
233
hayırlı olsun kazasız -belasız güle güle bin
ufaklık çekirdekden yetişiyor
RABBİM analı babalı büyütsün
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
motor çok güzel çok temiz bakmışın Allah kaza bela vermesin:rendeer:
bu arada ufaklıkta motorun üstünde çok tatlı çıkmış:)
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
126
Walla motordan ziyade ufaklık daha tatlı:)Ufaklığın resmini koyma bence nazar değer allah korusun allah nazardan saklasın
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
abi makina çok güzel hayırlı uğurlu olsun, yiğenimin acısını vermesin Allah:rendeer:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
way yawrum way

hiiişşşşt hepsi seninmi

anam beee

ikisie birbirinden güzel ve tatlı hangisine bakacağımı şaşırdım


güle güle kullan yüce mevlam analı babalı büyütsün
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
366
güle güle kullanın,hep gaz hep gaz tamgaz olmasın.motorunuzda çizilmesin,sizede bir şey olmasın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst