TÜRKİYENİN İLK VE TEK YERLİ TİCARİ ARACI YAPILDI ( Darısı motorcuların başına )

Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
helal olsun inş devamı gelir böyle ankara etibesgutta araba çıkarmışardı jaguara benziyordu oda etimesgut yapımı idi ama onun dvm gelemdi galiba hic reklamı olsun şehrimizde olsun yok
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
hiscar_g.jpg


hiscar_f.jpg


hiscar_g1.jpg


hiscar_g2.jpg


hiscar_k.jpg
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
hayırlı olsun :) herkeze kamyonetle kımın ısı varsa bundan alsın
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
Helal olsun sonunda bişiler çıktı ortaya ülkemizde bir çok alet tamir ediliyor niye imalat yapılmıyor anlamıyorum.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Vatana,Millete hayırlı,uğurlu olsun. Umarım tutulur ve araç daha çok geliştirilir. Eskişehirde üretiliyor demek.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamamiyle Avrupa standardındadır. Gururumuz Hisar Makine'ye tebrikler.
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
bir olmadan iki olmaz .. güzel bir başlangıç olsun ülkemiz adına . .
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Eskişehir Hisarlar Makine Kabin fabrikasında üretimine başlandı :) çok kısa zamanda yollarda olcak inşallah :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst