- Katılım
- 16 Tem 2008
- Mesajlar
- 103
- Konu Yazar
- #1
http://www.hurriyetoto.com/oto/otoyasam/haberdetay.php?cid=7181
Walla kendi adıma gurur duydum resimdekinin bir büyüğünü yapsınlar ben firmamdaki 3 kamyonetide yerli malıyla değiştirip üzerime düşeni yaparım.
Bu arada yaparmı biri şöyle alayını delicek yerli bi racing. Adıda TC-R 1000 olsun
Walla kendi adıma gurur duydum resimdekinin bir büyüğünü yapsınlar ben firmamdaki 3 kamyonetide yerli malıyla değiştirip üzerime düşeni yaparım.
Bu arada yaparmı biri şöyle alayını delicek yerli bi racing. Adıda TC-R 1000 olsun