Türkiye Pistlerinde hangi pilotu destekliyorsunuz?

Türkiye Pistlerinde hangi pilotu destekliyorsunuz?

  • Tolga UPRAK

    Oy: 0 0.0%
  • Tolga HADIMOGLU

    Oy: 0 0.0%
  • Murat DÜVENCİ

    Oy: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    8
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Evet Türkiye Pistlerinde hangi pilotu destekliyorsunuz ? Ben Sinan SOFUOGLU Destekliyorum.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
motosiklet yarışı sevmem. ayrıca Sinan Sofuoğlu geçtiğimiz bahar vefat etmiştir. bu vesileyle anıyoruz, Allah rahmet eylesin.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Evet Türkiye Pistlerinde hangi pilotu destekliyorsunuz ? Ben Sinan SOFUOGLU Destekliyorum.

Sevgili kardeşim.
Sinan Sofuoğlu'nu antreman sırasında geçirdiği bir kaza nedeniyle kaybettik.
Başımız sağolsun..

Yani desteklediğin pilot maalesef artık yarışamaz.

Türkiye de pist denilebilecek bir pist olmadığı için Türkiye Pistleri tabiri de yanlış maalesef.

Yarış cehennemi ya da Yarış Giyotini tabiri daha uygun..

Heyecanını anlıyorum ama lütfen topic açarken daha dikkatli, davran...
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
sertaç terzi unutulmuş... ama genede yaşasaydı sinan sofuoglu derdim ... allah gani gani rahmet eylesin
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Denizcimuzaffer'in evde şarap yapımı konularından sonra böyle başlıklar patlamaya başladı.:p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Hemi de Monster olsa var yaaaa manyak olur!
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Denizcimuzaffer'in evde şarap yapımı konularından sonra böyle başlıklar patlamaya başladı.:p

hahahahhahahahaha:mrgreen: aslında o başlığın sonuna lütfen bunları evde denemeyin yazmak lazım, millet artık kendi imkanlarıyla kafayı bulmaya başladı, tekele zam gelse umrunda değil o derece yani :mrgreen:
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
özür dilerim arkadaşlar o hala benim kalbimde yaşıyor böyle yorumlar aklıma hiç gelmedi hepinizden özür diliyorum cahilim hemde çok cahilim ben o hefesle konuyu açtım bilmiyordum sanırım aranızdan ayrılacam çok üzüldüm arkadaşlar kendi kendime dedim benim gibi cahil bir insan büyük ustadların yanında kalaz diye. kendinize iyi bakın hepinizi çok seviyorum sağlıcakla kalın allah hiç birinize kaza bela vermesin bunu hep namazımda dua ederkende söylerim hep söyliyecemde.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
özür dilerim arkadaşlar o hala benim kalbimde yaşıyor böyle yorumlar aklıma hiç gelmedi hepinizden özür diliyorum cahilim hemde çok cahilim ben o hefesle konuyu açtım bilmiyordum sanırım aranızdan ayrılacam çok üzüldüm arkadaşlar kendi kendime dedim benim gibi cahil bir insan büyük ustadların yanında kalaz diye. kendinize iyi bakın hepinizi çok seviyorum sağlıcakla kalın allah hiç birinize kaza bela vermesin bunu hep namazımda dua ederkende söylerim hep söyliyecemde.

Nereye gidiyorsun?
Cahilim demişsin.
Ömür boyu cahil kalmaya mı karar verdin?:silent:

Burası herkese açık bir forum..
Her kes istediği gibi yazmakta özgür.
Kızmayacaksın.
Senin cahilce gördüğün bir çok topicten ne faydalı muhabbetler çıkardık biz.
Bir bilsen!
Senin usta dediğin adamlar kimin için anlatıyorlar bildiklerini?
Zaten bilenler için mi?
Hayır.
Kitaba küsülür mü hiç?
Öğretmene?
Arkadaşa?
Öğrenciye?

Sadece kızılır.
Sen de kız.
Hatta içinden küfür et.:)
ama küsme.
Zaten kaç kişiyiz ki?

Gidersen, işte o zaman cahilmiş derim ardından....:wiinkk:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bende rahmetliyi destekledim.Hayatını kaydetmiş olması onu desteklemedigimiz anlamına gelmez:)
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
:rendeer:Yorumlarınız İÇin Sizlere Tşk Ediyorum. Coq Abim Gitmeyeceğim Kalıyorum Abi Ben Kimseye Küfür Etmem Abi Heleki Ailem Gibi Gördüğüm Sizlere ASLAA Küfür Etmem Ben Sizlere Kızmadım Kendime Kızdım Abi Sizleri Bırakmak İstemiyorum Zaten Sizlere Verebileceğim En Büyük Müjde Motorumu Alınca Sizlere Resimleri Atacam Sinan SOFUOGLU Tekrardan ALLAH Rahmet Eylesin Hergün Vİdeolarını izlerim Hiç Bıkmam Sevdiğim Bi insandır Onu Asla Unutmam Senin Dediğin Gibi Abi HEp Okuyup Bişeyler Kazaniyim Ki ÇEvremede Yararı Olsun Banada Yararı Olsun. Tekrardan Hepinizi Çok Seviyorum Eksiklerimi Bana Söyleyin Abi Ben Buna Hiç Kızmam Çünki Ayıbı Yoktur. Eksiklerimi Bileyim Ki Ona Göre Kalp Kırmadan Veya Kin Kazandırmadan Hareket Edeyim Yorumlarınız İçin Tekrardan Tşk Ediyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst