Türkiye 'nin İlk Motorcuları [Nostalji]

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Paylasim icin tesekkurler. Insanlarda daha otomobil kulturu bile olusmadigi yillarda bu insanlar motosikletlere gonul vermis. Helal demekten baska birsey gelmiyor aklima.
 
Katılım
20 Şub 2005
Mesajlar
14
Arkadaslar mükemmel resimler bunlar böyle bir sitede bu tür resimlerin cogalmasi lazim .Lütfen elinde bu tür eski resimleri olanlar paylasalim.
Simdiden herkezin ellerine saglik diyorum .
 
Katılım
25 Eki 2005
Mesajlar
39
Harika resimler.

Bu arada 5. resime dikkat ederseniz en soldaki motorun gidonunda bir bayan var :)
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kask zorunlu değilmiş herhalde o zamanlar :mrgreen:
adam fiyakalı yapmış saçını başını motorun tepesinde , fotolar hakkatten tarih kokuyo güzel. .:cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
polis.jpg


polisler çıplakmıymış o zaman :p
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
75
Güzel paylaşım. Polis üniformayı çaldırmış galiba. Surattan belli :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
5. fotoğrafta direksiyon başındaki bayanmış. yeni dikkatimi çekti. o yıllarda büyük cesaret ve medeniyet örneği bence. çünkü o yıllarda bisiklet bile şeytan icadı diye taşlandığını duymuştum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst