Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Paylasim icin tesekkurler. Insanlarda daha otomobil kulturu bile olusmadigi yillarda bu insanlar motosikletlere gonul vermis. Helal demekten baska birsey gelmiyor aklima.
Arkadaslar mükemmel resimler bunlar böyle bir sitede bu tür resimlerin cogalmasi lazim .Lütfen elinde bu tür eski resimleri olanlar paylasalim.
Simdiden herkezin ellerine saglik diyorum .
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kask zorunlu değilmiş herhalde o zamanlar :mrgreen:
adam fiyakalı yapmış saçını başını motorun tepesinde , fotolar hakkatten tarih kokuyo güzel. .:cat:
5. fotoğrafta direksiyon başındaki bayanmış. yeni dikkatimi çekti. o yıllarda büyük cesaret ve medeniyet örneği bence. çünkü o yıllarda bisiklet bile şeytan icadı diye taşlandığını duymuştum.