Türkiye Motosiklet Pist şampiyonas İstanbul Park'ta devam Ediyor

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Türkiye Motosiklet Pist Şampiyonası'nın 5., Türkiye Süpermoto Şampiyonası'nın 4. ayak yarışı 3-4 Eylül tarihlerinde İstanbul Park'ta yapılacak.

Pist şampiyonasında 100 cc (A, B, C), 600 cc (A, B, C) ve 125 cc, süpermoto şampiyonasında da SM (A, B), gençler ve minikler kategorilerinde yarışlar yapılacak.

Motosiklet meraklılarına heyecanlı bir hafta sonu yaşatacak organizasyonda aynı zamanda Türkiye Motosiklet Federasyonu GP Kupası da gerçekleştirilecek.

Şampiyonada, 2 Eylül Cuma günü teknik kontroller, 3 Eylül Cumartesi günü de antrenman ve sıralama turları, 4 Eylül Pazar günü de yarışlar yapılacak. Türkiye Motosiklet Federasyonu'nun, ücretsiz organize ettiği yarışların öncesinde ve sonrasında izleyicileri sürprizler bekliyor. Yarışları izlemeye gidenlerin, yapılacak çekilişle Moto2 ve MotoGP'ye ücretsiz gitme şansı elde edeceği bildirildi. Ayrıca izleyicilere yine çekilişle, ünlü markaların kask ve motosiklet eldivenlerinden hediye edileceği kaydedildi.

Yarışları takip edecek basın mensupları arasında da ''Press Cup'' adıyla mini bir kupa organize edilecek.
 

Ekli dosyalar

  • istanbulparkmotosikletpist.jpg
    istanbulparkmotosikletpist.jpg
    28.6 KB · Görüntüleme: 11,237
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Sezlong ve güneş kremlerim le orada olacağım yanma garantili organizasyon :queen:
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
282
Gelmeyi çok isterim ama motorsuzluk işte.
Umarım orda olabilirim:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hayret.... Mt de pist yarışları ile bilgi.... Aman aman.... Nazara gelmesin... ;)
 
Katılım
2 Ocak 2006
Mesajlar
314
pazar orda olmayı düşünüyorum avcılar tarafından gidecek varmı ki ??bir yol arkadaşlığı yapsak :)
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
Katılım düşüktü. Motor meraklıları oradaydı ama dediğim gibi düşüktü. Halkımız hele hiç merak edip gelmemişti. Bunuda biraz bayram ertesi olmasına bağlıyorum. Neyse. Sonuç itibariyle süpermoto kesinlikle ama kesinlikle süperdi. Herkesin mutlaka canlı izlemesi gerekiyor.
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
Önceki 2 organizasyona göre daha güzel daha düzenliydi, bu sefer araçların yoğunluğu dikkatimi çekti, motosikletten çok arabasıyla gelenler olmuştu. Kenan Sofuoğlunu 1 metre yakından görmekte ayrı güzeldi :). Bence de süpermoto yarışları çok iyiydi. Girişte yapılan çekilişin sonuçlarını nasıl öğreneceğimiz hakkında bilgisi olan var mı?
 
Katılım
26 Tem 2011
Mesajlar
63
TMF'yi tebrik ediyorum. Bu işi yeni yeni öğrenmeye başladılar. Tabiki hâlâ birçok eksik var ama daha da güzel organizasyonlar yapacaklardır. Ulaşım problemi olmasaydı daha çok izleyici gelirdi diye düşünüyorum. Avcılardan ve şehir dışından gelen arkadaşları da tebrik ediyorum. Günün en müthiş olayı Kenan Sofuğlu'nun gelmesiydi. San Marino'da tatil yapmak varken kırık bacağıyla İstanbul Park'a gelmesi beni çok şaşırttı. Helal olsun. İnşallah Motogp ye geçer ve fırtınalar estirir.
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
TMF'yi tebrik ediyorum. Bu işi yeni yeni öğrenmeye başladılar. Tabiki hâlâ birçok eksik var ama daha da güzel organizasyonlar yapacaklardır. Ulaşım problemi olmasaydı daha çok izleyici gelirdi diye düşünüyorum. Avcılardan ve şehir dışından gelen arkadaşları da tebrik ediyorum. Günün en müthiş olayı Kenan Sofuğlu'nun gelmesiydi. San Marino'da tatil yapmak varken kırık bacağıyla İstanbul Park'a gelmesi beni çok şaşırttı. Helal olsun. İnşallah Motogp ye geçer ve fırtınalar estirir.


İnaşallah kardeşim..TMF yi tebrik ediyoruz bu sefet t şhırt ve şapka da dağıttılar....Yakında tulum kask falanda dağıtacaklar o yüzden yakından takip edin derim....(Yarışmacı arkadaşlar bir an önce lisans alın ve yarışlara katılın antreman turları bile çok önemli bence...)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
vay arkadaş keşke gitseydim ya kenan sofuoğlu bile gelmiş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst