Türkiye motosiklet istatistikleri

Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Ben Ankarada üniversiteyi okudum ve Ankarayada yılda en az 5 defa giderim. Havasınıda yolunuda suyunuda bilirim.Lütfen Ankaranın otobobil motosiklet kıyaslamasındaki sonunculuguna kılıf aramayın. Size birde Moskovadan istatistik verirsem şaşırırsınız . Moskovanın havasını da burda anlatmama gerek yok diye düşünüyorum .Ne dersiniz?
Arkadaşım bende doğma büyüme Ankaralı'yım. Kılıf aramak gibi bir derdimde yok zaten. İsteyen biner motora istmeyen binmez bu beni ilgilendirmez zaten. Yukarıda Ankara neden sonuncu denilince olası bulduğum sebepleri yazdım. Ben Motosiklet kullanmaya 1995 yılında Ankarada başladım. Moskovanın kışı soğuk olabilir ama kendisi tepsi gibi dümdüz bir şehirdir. Keza Londrada öyle. Cebecideki süngü bayırı sokağını biliyormusun sen. Kışın yaya olarak bile çıkılamıyodu buz yüzünden. Yamaç kuzeye baktığı için buz bütün kış erimezdi.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Arkadaşlar soğuktan yerin tepsiliğinden herşeyden öte Ankara ülkemizin başkenti ve önünde 80 il var. Şırnak ,Hakkari,Bingöl,Amasya,Mardin gibi iller sonuncu olsaydı şaşmazdım. Ankara bu illerden hangisinden daha soğuk ,hangisinden yolları daha bozuk, Hangisinden daha engebesiz, Hangisinden daha az alım gücüne sahip, hangisinden daha az eğitim seviyesine sahip? Mardini görenleriniz bilir bir dagın üzerinde kartal yuvası gibidir.Bir eşek anırtan yokuşu vardır arabayla çıksan ters döneceğini sanırsın belediye çöp toplamak için kadrolu eşek besler o bayırlardan çıksın diye.
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Arkadaşlar soğuktan yerin tepsiliğinden herşeyden öte Ankara ülkemizin başkenti ve önünde 80 il var. Şırnak ,Hakkari,Bingöl,Amasya,Mardin gibi iller sonuncu olsaydı şaşmazdım. Ankara bu illerden hangisinden daha soğuk ,hangisinden yolları daha bozuk, Hangisinden daha engebesiz, Hangisinden daha az alım gücüne sahip, hangisinden daha az eğitim seviyesine sahip? Mardini görenleriniz bilir bir dagın üzerinde kartal yuvası gibidir.Bir eşek anırtan yokuşu vardır arabayla çıksan ters döneceğini sanırsın belediye çöp toplamak için kadrolu eşek besler o bayırlardan çıksın diye.
Ya ne bileyim ben ankara memur şehri ve memurlar motosikleti sevmez desek:silent:
Belkide toplu taşımacılık çok gelişmiş olduğu içindir :pr:
İstatistiklerde hata olmuş olamazm?:bounce:
Senin fikirlerin ne bu konuda o zaman onları söyle:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Ya ne bileyim ben ankara memur şehri ve memurlar motosikleti sevmez desek:silent:
Belkide toplu taşımacılık çok gelişmiş olduğu içindir :pr:
İstatistiklerde hat olmuş olamazm?:bounce:
Senin fikirlerin ne bu konuda o zaman onları söyle:rendeer:

Valla benim aklıma sadece bir şey geliyor, o da komik:mrgreen: ama baska bahane bulamadım. Ankara bildiğimiz gibi bürokratların en youn olduğu yer ve bu da kentin diğer yaşıyanlarınıda bürokratizm hastalıgınını pençesi altına sokmuş.:bounce: Kabaca tabiriyle ütülü pantolonu ceketiyle dolaşma zorunlulugu.:salut:
Tabii ki Bürokratizmin tarifi bu kadar kısa ve nesnel değil ama kabaca Ankara havası diyelim buna:wiinkk:(İstatistiği tekrar tekrar inceledim ve hata yok .İstatistikte Ankarada hazırlanmış:cyclopsan
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
82
güzeL bi payLaşım oLmuş... tebrik ederim.. Hep Antalyada kaç tane motor var acaba diye merak ederdim :)
Her ışıkta 10- 15 tane durur.. aralardane en öne geçerler falan :) ama araba da oldukça fazlaymış ki oranlamada gerilere düşmüş..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst