Türkiye Motodrag 1. Ayak Yarışı 3-4 MAYIS 2008 AKHİSAR - MANİSA

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Doğan KIRBAŞ kalan 100 beygirini çıkartmadı mı bu yarışa?

Motosikleti kamyonla getirmişler beygirlerin 100 tanesini kasa almamış.:mrgreen:

Mecit'i biraz daha sıkıştırırsak, tilkinin kuyruğu gerçek uzunluğuna yavaş yavaş gelecek galiba.:)

Şöyle 300-350 beygirlere kadar insin sonra motosikleti tartışırız.

Benim anlamadığım şey neden 1300 ve üstü motosikletleri spesiyal sınıf diye adlandırmışlar.

Gerçi nedenini tahmin edebiliyorum.
Aynı sıkıntı burda da var.
Motorlara bi dünya para gömüp, yine de binlikleri bir türlü geçmeyi başaramayınca özellikle Hayabusa'cılar, binliklerle aynı kategoride yarışmayı haksızlık olarak görüyorlardı.:)

Sanıyorum, bu şikayetleri dikkate alıp, special sınıf diye adlandırdılar.
Vatana millete hayırlı olsun.:cat:
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
81
İşlerim nedeniyle gidemedim piste 500-600hp makinalar çıkmış şansa bak kaldı yarışlar yine seneye:(
Ya yok mu fotolar filan çok merak ettim ya
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Doğan KIRBAŞ kalan 100 beygirini çıkartmadı mı bu yarışa?



çokta seviyoruz,,öküz altında buzağı aramayı..mutlu olmuşsundur umarım yapılan bir hatayı "hoş" bir şekilde görselleştirme ile..


bırakın bu işleri,,ben söylerdimde o 100 BEYGİR ne oldu..ama neyse....
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Buzağı aramaktan ziyade; öküzün ne kadar öküz ne kadar buzağı olduğunu araştırmayı tercih ediyorum..
Yapılan hata 500 yerine 600 yazmaksa ve böyle aşmış bir motor(!) Türkiye'de benzerleriyle(!) rekabet içindeyse, mutlu olurum bu "hoş" görselleştirmeden..

100 beygire ne olduğunu söyler misin lütfen? Merak ettim cidden böyle söyleyince:)

Tamam düşündüğümü düşündüğüm gibi yazdım da görüyorum ki ilk mesaja alınmışsın, buna da aynı tepkiyi vereceksin muhtemelen; ama amacım dalga geçmek, kırıcı olmak değil...Yapılmış "hoş" mübalağayı anlayabilmek..
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Mecit;
resimleri hevesle bekliyoruz.
Özellikle Hayabusa'yı.
Hatta mümkünse ne yapılmışta bu 500-600 hp lik güce ulaşılmış merak ediyorum.
Niye bu kadar merak ettin diye sorarsan şayet şundan dolayı.

Şimdi Tüm dünyada adı altın harflerle yazılmış Mr. Hayabusa diye bir adam var.
Bu adamın adı Elmar Geulen.
Bilenlere sorarsan kim olduğunu sana anlatırlar.

Şimdi bu adamın motoru 400-420 hp civarında.
Kendi söylediği rakam bu.
Eğer bizimkiler, 500 ve üstü beygir gücüne ulaşabilmişlerse, bu büyük bir başarı demektir.
Merakım ondan.
Fakat bildiğim bir şey var ki bu iş 1300cc ile olmaz.
Mutlaka hacim değişikliği yapılmış olmalı.

O nedenle bu motosikleti biraz anlatırsan iyi olacak.:cat:

Görelim şu öküzü buzağıyı.:bounce:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Buzağı aramaktan ziyade; öküzün ne kadar öküz ne kadar buzağı olduğunu araştırmayı tercih ediyorum..
Yapılan hata 500 yerine 600 yazmaksa ve böyle aşmış bir motor(!) Türkiye'de benzerleriyle(!) rekabet içindeyse, mutlu olurum bu "hoş" görselleştirmeden..

100 beygire ne olduğunu söyler misin lütfen? Merak ettim cidden böyle söyleyince:)

Tamam düşündüğümü düşündüğüm gibi yazdım da görüyorum ki ilk mesaja alınmışsın, buna da aynı tepkiyi vereceksin muhtemelen; ama amacım dalga geçmek, kırıcı olmak değil...Yapılmış "hoş" mübalağayı anlayabilmek..


önce babamızın koyduğu yerde otlamıcaz,,ağzımızı değil gözümüzü açıcaz,,aşmışmı aşmamışmı bunları öğrenicez..böyle ucuz, boş beleş laf kalabalığı yapmıcaz.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Üzerinden zaman geçmiş ama gereksiz laf kalabalıklarıyla laf yetiştirmeye devam edilmiş burada...
Oysa özel mesajla "boş beleş laf kalabalığı" dediğiniz şekilde yeterince laf yetiştirmiştiniz, yetmemiş..:)

Hem bu kadar kalabalığın arasında ne kayıp 100 beygiri, ne de kaybolmayan 500'ünü göremedik hala, üstte yazdıklarınızı uygularsak görebilecek miyiz?
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
önce babamızın koyduğu yerde otlamıcaz,,ağzımızı değil gözümüzü açıcaz,,aşmışmı aşmamışmı bunları öğrenicez..böyle ucuz, boş beleş laf kalabalığı yapmıcaz.

Mecit,
senin başkası ile polemiklerin beni ilgilendirmez.
Ama seni bişey zannedip soru sordum.
Oysa sen millete nasıl laf geçiririm havasındasın.
Sorduğumuz soruların havada kalmasına mı yanayım.
Senin aptalca polemiklerine mi?

Madem boş laf etmeyecez. Koyduğumuz yerde otlamayacaz diyorsun.
Şu 500 beygiri bize bi ispat et de, gözümüz gönlümüz şenlensin.:)

Bak ben Türkçe kullanarak ve net yazıyorum.
Yazdığı ya da söylediği lafın arkasında durmayan etek giyip gezsin.
600 demiyorum.
Şu 500 beygiri ispat et.
Ondan sonra millete laf yetiştir.
Biz de bırakılan yerde otlayalım...
Hadi göreyim seni aslanım.
Benim etek hazır.
Olcan'ınkini de ben alacam.:)
Sen yeterki ettiğin lafın arkasında dur.
Sonra istediğin kişiye istediğin lafı söyle.
Meydan senin....:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst