Motosiklet Eğitmeni
- Katılım
- 27 Ocak 2008
- Mesajlar
- 11,727
Doğan KIRBAŞ kalan 100 beygirini çıkartmadı mı bu yarışa?
Motosikleti kamyonla getirmişler beygirlerin 100 tanesini kasa almamış.:mrgreen:
Mecit'i biraz daha sıkıştırırsak, tilkinin kuyruğu gerçek uzunluğuna yavaş yavaş gelecek galiba.
Şöyle 300-350 beygirlere kadar insin sonra motosikleti tartışırız.
Benim anlamadığım şey neden 1300 ve üstü motosikletleri spesiyal sınıf diye adlandırmışlar.
Gerçi nedenini tahmin edebiliyorum.
Aynı sıkıntı burda da var.
Motorlara bi dünya para gömüp, yine de binlikleri bir türlü geçmeyi başaramayınca özellikle Hayabusa'cılar, binliklerle aynı kategoride yarışmayı haksızlık olarak görüyorlardı.
Sanıyorum, bu şikayetleri dikkate alıp, special sınıf diye adlandırdılar.
Vatana millete hayırlı olsun.:cat: