Türkiye Enduro Motosiklet Şampiyonası sona erdi.

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Türkiye Enduro Motosiklet Şampiyonası sona erdi.

Kemer Enduro Motosiklet Kulübü'nce düzenlenen ve Türkiye Motosiklet Federasyonu'nun yarış takviminde yer alan Türkiye Enduro Motosiklet Şampiyonası'nın 2. ayak yarışmaları Kemer'de yapılan yarışlarla sona erdi.

Kemer'deki doğal parkurda düzenlenen yarışmada, profesyonel ve amatör yarışmacılar zorlu doğa şartlarına karşı, E1, E2 ve E3 kategorilerinde mücadele etti.

Kemer Belediye Başkanı Mustafa Gül ödül töreninde yaptığı konuşmada, Türkiye şampiyonasını Kemer'de yapmaktan memnun olduklarını söyledi. Gül, "Çok zorlu yarışlar yapıldı. Tüm sporcuları kutluyorum. Türkiye şampiyonasının yanı sıra inşallah dünya ve Avrupa şampiyonasını da Kemer'de düzenleriz" dedi.

Yarışmada dereceye giren sporculara kupalarını Kemer Belediye Başkanı Mustafa Gül, Kemer ilçe Emniyet Müdürü Hasan Mutlu ve TMF federasyonu yetkilileri verdi.

Kategorilerinde dereceye giren sporcuların isimleri şöyle:

E1A

1. İsmail Özgül (29.52.66)

2. Latif Korkmaz (33.59.62)

3. Kaan Tuna (35.17.96)

E1B

1. Mustafa Özkeskin (32.58.69)

2. Ömer Nizam (35.25.08)

3. İbrahim Özcan (41.32.57)

E2A

1. Erkan Çam (34.45.63)

2. Burak Özel (37.30.80)

E2B

1. Orçun Yiğit (33.01.41)

2. Necmi Kozlu (33.10.91)

3. Öner Örmeci (36.00.67)

E3A

1. Serkan Özdemir (30.55.37)

2. A. Tahir Tugayoğlu (35.38,43)

E3B

1. Osman Minta (38.50.16)

2. Murat Yazıcı (39.26.74)

3. İbrahim Gökkaya (41.13.00)

Genel Klasman

1. İsmail Özgül (29.52.66)

2. Serkan Özdemir (30.55.37)

3. Mustafa Özkeskin (32.58.69)

Kaynak:Spor3
 

Ekli dosyalar

  • enduro_motosiklet01.jpg
    enduro_motosiklet01.jpg
    36.1 KB · Görüntüleme: 9,426
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Gökhan; bu yarışmalara sitemizden katılan arkadaşlarımız vardıysa bunların isimlerinide belirtebilir miyiz ?

:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst