türk motorsikleticlere selam

Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
83
cok saolun arkadaslar :)

@ELINT; burda her türlü motorcular bulunuyor ister cruiser/chopper ci olsun ister supermotocular (sanirim türkiyede bunlar cogunlukda) yada ister supersportcular (ben gibi) olsun, ama sonuncusu galiba daha cok tutuluyoki cok yaris pisti var burda

@karadost; sen o elindeki icecekden fazla icdin galiba hm? ;) ben alman degilim, sadece almanlar arasinda yasiyorum, türk oglu türküm ! :D

kim o obur "almanlar" ? tanimak isterdim..

tekrar tesekkür ediyorum bukadar sicakkanliliginiz icin arkadaslar
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst