cok saolun arkadaslar
@ELINT; burda her türlü motorcular bulunuyor ister cruiser/chopper ci olsun ister supermotocular (sanirim türkiyede bunlar cogunlukda) yada ister supersportcular (ben gibi) olsun, ama sonuncusu galiba daha cok tutuluyoki cok yaris pisti var burda
@karadost; sen o elindeki icecekden fazla icdin galiba hm?

ben alman degilim, sadece almanlar arasinda yasiyorum, türk oglu türküm !
kim o obur "almanlar" ? tanimak isterdim..
tekrar tesekkür ediyorum bukadar sicakkanliliginiz icin arkadaslar