hosgeldin
ama biraz boş geldin...
kızlar var ama dans ıcın deıl arkadaslık ıcın.
kızlar var ama bıkınılı deıl
sınırsız ıckı var ama motorsıkletleyken deıl
cılgın gobeklı adamlar var ama partı ıcın deıl
soyledıklerını saka olarak kabul edıyorum..
umarım kalıcı olursın bak tam sana gore bı organızasyon var 16 sında..ona katıl mesela tanısalım goruselım kaynasalım...