Tuncel (tunoka) Abimizin Organize Ettiği Kahvaltidan Görüntüler

sizce bu kahvaltı her pazar tekrarlanmalımı


  • Kullanılan toplam oy
    25
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SAVASXXL' Alıntı:
güzeldi yav buluşma ben yoldan ayrılmak zorunda kaldım dondurma yiyemedim:mrgreen:

abi makinan bozulmadıysa resimleri eklede bide senin gözünden görelim kahvaltıyı :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dondurma bardakları küçüktü zaten seni kesmezdi :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
zuhtupasa' Alıntı:
Başta tunoka üstada böle güzel bir mekanı ve imkanları (8 YTL.ye Türkiyem'in hiç bir noktasında böle zengin ve kaliteli ortamı bulamazsınız.) bizlerle paylaştığı için, sonrasında sayısal katılımdan çok anlamlı katılımın daha önemli olduğunu bizlere bir kez daha anımsatan tüm katılımcılara sonsuz teşekkür ediyorum..:rendeer:
Eşim ve ben harika bir pazar günü geçirdik..Herkese sonsuz teşekkürler..:rendeer:
Bencede bu kahvaltı olduğunca tekrarlanmalı..:cat:
S&S


maşallah abi sende benim gibi son hız gidiyorsun yani :queen: canavarıda aldın sana yetişmekte zor olur artık hem yolda hem masada:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben ekşi istedim ekşiden başka hepsi vardı :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
tunoka' Alıntı:
Ama donduumalar çok güseldi yaw:mrgreen:

senin yaptığını romalılar bile yapmadı hem ye hemde ağızımızı iyice sulandır
nedir bu işkence :p neyse yarım saatım var ondan sonra çıkacam
hangi kebapcıya hangi dondurmacıya gitsem acep:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
necdet' Alıntı:
maşallah abi sende benim gibi son hız gidiyorsun yani :queen: canavarıda aldın sana yetişmekte zor olur artık hem yolda hem masada:queen:
:pr: sen sus..:cherry: sen ve lespaul ağır cezaya sevkedildiniz..:p
S&S
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
necdet' Alıntı:
maşallah abi sende benim gibi son hız gidiyorsun yani :queen: canavarıda aldın sana yetişmekte zor olur artık hem yolda hem masada:queen:

Bana km.ni söyle sana nasıl motorcu olduğunu söölim.:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zuhtupasa' Alıntı:
:pr: sen sus..:cherry: sen ve lespaul ağır cezaya sevkedildiniz..:p
S&S

lespaul un cezasını ben verdim ördek yürüyüşü yapacak
necdet abiylede sen ilgilen artık benim yaşım tutmuyo :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
acemi motorcu :)
 
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
215
Fotoğraflardan herşey çok güzel gibi görünüyor. bende gelemedim ama listeye zaten adımı yazdırmamıştım, böylece cezadan kurtulduk galiba:cherry: :cherry: :cherry: :cat:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Üstadım bu nezih ortam için sana teşekkür ederim, eşimde çok memnun kaldı, bu kahvaltı olayını tekrarlıyalım derim,:cat: :cat:

Resimlerde biraz ciddi çıkmışız ama malum imtihandaydık, sınavı başarıyla geçtik, şimdi sıra ikinci sınavda oda salı günü olacak, orada görüşürüz.:cat: :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende uykuya yenik düştüm yaw,
halbuki ne çok gelmek istemiştim

Edit:Tuncel abi gözünü seveyim gönül koyma yaw
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Thai' Alıntı:
bende uykuya yenik düştüm yaw,
halbuki ne çok gelmek istemiştim

tabi tabi öledir kesin :)

ziya abinin cezasını ben versem olurmu müsade varmı :)

hazır motor orda boşta duruyoken götürüp çakarları taktırsan fena olmaz yani :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
Thai' Alıntı:
bende uykuya yenik düştüm yaw,
halbuki ne çok gelmek istemiştim

Edit:Tuncel abi gözünü seveyim gönül koyma yaw


evt evt cezanı bizzat tuncel abi kesecek ben olsam sana ve serkana 1yıl
pilav vermem sizi çekik gözler sizi:queen:
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
781
necdet abi gözümüz yollarda kaldı gelmedin kahvaltıya çok şey kaçırdın
kahvaltı çok güzeldi herkese teşekkürler :) :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
007' Alıntı:
Çekik gözlüler hepiniz cezalısınız...:p
:queen: kesicez en fiyakalısından cezaları..:p
S&S
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst