Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 9 Eki 2010
- Mesajlar
- 33
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaşlar malum memleketteki sarı tümsekleri biliyoruz ben her geçtiğimde karnımda bi acı ile irkiliyorum sizde de oluyomu böyle bişey yoksa sizin amortisörler sağlammı ?? anket yapmaya çalıştım yapamadım kusura bakmayın