tum motosiklet.net uyelerıne selam olsun

Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
7
tum motorsiklet.net uyelerı hepinize selam olsun ben eskısehır den ali
bır 150rs(xınyue)celık motorcycle sahıbıyım.tam bır motormanyagıyım yani bu tutkunun otesıne gectı.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
motorsiklet.net değil burası sen yalnış gelmişsin, adres yalnış :mrgreen: :queen: :queen:
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Aramıza hoş geldin.

Faydalı bilgiler edinecek, seviyeli arkadaşlar bulacak, güzel vakit geçireceksin.

Aman her şey ol da hiç bir şeyin manyağı olma. Her şeyin aşırısı insana zarar verir.

Dishy arkadaşımız, yanlış adrese gelmişsin derken moto(r)siklet yazmana takılmış olmalı. Unutma arada r yok.

Kendisi de bir imla hatası yapmış. yalnış değil, doğru yazılışı yanlış :)
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Selam hocam :) Nasılsınız avatar süper karizma olmuş valla :) :)

Teşekkürler Tuba. Senin iltifatına nail olduktan sonra daha da iyiyim. Malum, her kula nasip olmaz bu.:p

Antalya Özel okullar toplantısına geldiğimde seninle tanışmak, bir çayını içmek için özel mesaj attım ama eskileri silmediğin için ulaşmadı sana.:)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Dishy arkadaşımız, yanlış adrese gelmişsin derken moto(r)siklet yazmana takılmış olmalı. Unutma arada r yok.

Ama abi sende burda yalnış :p :p yazmışsın
hosbulduk arkadaslar
dishy-...(ya duzeltme ımkanımaz yok mu :D)

Var mesajını değiştir de :)
Teşekkürler Tuba. Senin iltifatına nail olduktan sonra daha da iyiyim. Malum, her kula nasip olmaz bu.:p

Antalya Özel okullar toplantısına geldiğimde seninle tanışmak, bir çayını içmek için özel mesaj attım ama eskileri silmediğin için ulaşmadı sana.:)

Estağfurullah abi :) Ama Tuğba olacak :mrgreen: Kızma da :p
Özel mesaj kullanmıyorum malum sebeplerden, müsait bir zamanım da açar sana msn imi yollarım :) :cat: :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hosgeldın abıcım...........................................................
...........

Ama abi sende burda yalnış :p :p yazmışsın


Var mesajını değiştir de :)


Estağfurullah abi :) Ama Tuğba olacak :mrgreen: Kızma da :p
Özel mesaj kullanmıyorum malum sebeplerden, müsait bir zamanım da açar sana msn imi yollarım :) :cat: :wiinkk:


ben bu gızın msn sını bılıooooooooooommm :cherry: :cherry: :cherry: :cherry: :cherry: :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
[pankart]hoşgeldin..[/pankart] bugün R harfi kullanma günü olsa gerek :)
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
7
arkadaslarım bu gunluk yaptıgım yanlıslıkları affedın:D
( bu mesajı cok dıkkatlı yazdım)
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
117
hoşgeldin rossi_ali :)

mesaj karaktersiz diye bu satırı eklemek zorundayım :p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
hey rossii :) Hoşgeldin... wallaa hemen başlamışsın muhabbete seni seni :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst