Dishy arkadaşımız, yanlış adrese gelmişsin derken moto(r)siklet yazmana takılmış olmalı. Unutma arada r yok.
Selam hocamNasılsınız avatar süper karizma olmuş valla
![]()
![]()
Dishy arkadaşımız, yanlış adrese gelmişsin derken moto(r)siklet yazmana takılmış olmalı. Unutma arada r yok.
hosbulduk arkadaslar
dishy-...(ya duzeltme ımkanımaz yok mu)
Teşekkürler Tuba. Senin iltifatına nail olduktan sonra daha da iyiyim. Malum, her kula nasip olmaz bu.![]()
Antalya Özel okullar toplantısına geldiğimde seninle tanışmak, bir çayını içmek için özel mesaj attım ama eskileri silmediğin için ulaşmadı sana.![]()
Ama abi sende burda yalnış![]()
yazmışsın
Var mesajını değiştir de![]()
Estağfurullah abiAma Tuğba olacak :mrgreen: Kızma da
![]()
Özel mesaj kullanmıyorum malum sebeplerden, müsait bir zamanım da açar sana msn imi yollarım:cat: :wiinkk:
arkadaslarım bu gunluk yaptıgım yanlıslıkları affedın
( bu mesajı cok dıkkatlı yazdım)